AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 Vi har vært sammen i 6 år og de første to-tre årene var jeg ekstremt forelsket, jeg så på han som en gud, savnet han hvis vi var borte fra hverandre noen timer, hadde sex som kaniner hele tiden og jeg hadde ikke noe å utsette på verken utseendet hans eller noe annet. Nå har han blitt grisete, eller så er det jeg som er mindre forelsket. Han slenger fra seg vridde boksere på baderomsgulvet så når jeg kommer inn så ser jeg hva som er på innsiden, uansett om det er bremsespor eller annet🙄 Han spiser som en gris, slafser og ofte er både ansiktet og fingrene fulle av fett og mat. Når han har drukket griser han enda verre når han spiser. Han slenger alltid kopper/fat på kjøkkenbord og kjøkkenbenk, og klarer aldri å sette alt inn i maskinen med en gang, og tørke av bord og benker. Både kjøkken og bad er skittent og lenge siden det ble vasket. Han er veldig nøye på at brukte håndduker skal henge på et fast sted på badet og ikke blandes med rene håndduker. Han er ekstremt opptatt av miljøvern og resirkulering, klipper opp brukte håndduker og glasshåndkle og bruker som vaskekluter, alle som kommer inn må bytte til innebukse fordi han synes det er så grisete at folk sitter i sofaen med samme bukse som de har sittet på buss eller trikk med, men sofaen hans er skitten og flekkete og trekket har vel ikke blitt vasket på lang tid. Han bytter ofte på sengen, men lufter og vasker ekstremt sjeldent dyner og puter og overmadrass. Når han dusjer lar han ofte vannet bare renne over pikken, så når vi har sex kjenner jeg at det lukter sur pikk og han får beskjed om å dusje på nytt. All dusjsåpe skal være økologisk biodynamisk parfymefri og ikke testet på verken natur, mennesker eller dyr så derfor tror jeg ikke sånn miljøvennlig såpe tar vekk lukter som svette og kukost. Jeg kjenner at mine følelser har dalt og nå når vi endelig skulle flytte sammen, har jeg faktisk ikke lyst for det er mer fristende å bo alene med barna og bestemme når det skal være skittent og rotete selv. Er det forelskelsen som har forsvunnet, eller har han blitt for avslappet og komfortabel og blitt en ungkarsgris selv om han er i et forhold? Anonymkode: e7303...218 1
Tough cookie Skrevet 24. juli 2021 #2 Skrevet 24. juli 2021 Høres ut som han ikke anstrenger seg sånn som man gjør i starten av et forhold. 10
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #3 Skrevet 24. juli 2021 Æsj. Han gidder ikke ta seg sammen lenger. Anonymkode: 808c7...ab7 9
Gjest ti10 Skrevet 24. juli 2021 #4 Skrevet 24. juli 2021 Men har han vært sånn hele tiden, eller er det du som har begynt å reagere på det nå nylig? Uansett, han virker ikke bare urenslig, men sær og vanskelig også med potensielle tvangstanker. Jeg mener, undertøy med flekker av avføring kan ligge godt synlig og godgjøre seg på badegulvet, men en person med nyvasket bukse får ikke lov til å sette seg i den skitne sofaen hans? Det der hadde jeg ikke giddet.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #5 Skrevet 24. juli 2021 ti10 skrev (13 minutter siden): Men har han vært sånn hele tiden, eller er det du som har begynt å reagere på det nå nylig? Uansett, han virker ikke bare urenslig, men sær og vanskelig også med potensielle tvangstanker. Jeg mener, undertøy med flekker av avføring kan ligge godt synlig og godgjøre seg på badegulvet, men en person med nyvasket bukse får ikke lov til å sette seg i den skitne sofaen hans? Det der hadde jeg ikke giddet. Nei han var ikke sånn de første årene, men jeg var så hinsides forelsket så jeg la ikke merke til noe. Saken er at han har blitt mer sær og siden vi er særboere i mange år på grunn av barna våre, så er han rett og slett en ungkar i et forhold med sine sære vaner, og når jeg påpeker det så blir han sur hvis han vasker komfyren ren for fastbrent mat så kommenterer han at han gjør det for min skyld, så det viser jo at han ikke har noe imot en skitten komfyr. Virker ikke helt som han forstår hvordan han har blitt, men han er ganske kjapp med å kommentere mitt utseende og min måte å leve på hvis han synes det er noe som er uhygienisk. Ts Anonymkode: e7303...218 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #6 Skrevet 24. juli 2021 Ts her. Hvor vanlig er det for menn å ha bremsespor i bokseren? Har ikke lagt merke til dette i mine tidligere forhold, men så har ikke mine exmenn kastet fra seg en vrengt boxer, men heller slengt den i skittentøyskurven og satt den på vask selv. Anonymkode: e7303...218 2
Gjest Skogsalv Skrevet 24. juli 2021 #7 Skrevet 24. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ts her. Hvor vanlig er det for menn å ha bremsespor i bokseren? Har ikke lagt merke til dette i mine tidligere forhold, men så har ikke mine exmenn kastet fra seg en vrengt boxer, men heller slengt den i skittentøyskurven og satt den på vask selv. Anonymkode: e7303...218 Det kan bli bremsespor hvis han ikke har tørka seg ordentlig i rumpa etter han har bæsja. Hadde samme problemet med guttungen ,da han var 4 år. Og driver'n og klør seg bak også da ,pga dette,- så har du det gående. 🤪 Endret 24. juli 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #8 Skrevet 24. juli 2021 Skogsalv skrev (4 minutter siden): Det kan bli bremsespor hvis han ikke har tørka seg ordentlig i rumpa etter han har bæsja. Hadde samme problemet med guttungen ,da han var 4 år. Og driver'n og klør seg bak også da ,pga dette,- så har du det gående. 🤪 Har aldri sett at han har klødd seg i baken Ts Anonymkode: e7303...218
Batteri Skrevet 24. juli 2021 #9 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): alle som kommer inn må bytte til innebukse fordi han synes det er så grisete at folk sitter i sofaen med samme bukse som de har sittet på buss eller trikk med Atte hæ?! 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #10 Skrevet 24. juli 2021 Bremsespor og sur pikk? Æsj, hva slags mann er dette. Ikke vanlig… Ville funnet en litt rensligere mann. Anonymkode: 5bbbf...96b 8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #11 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts her. Hvor vanlig er det for menn å ha bremsespor i bokseren? Har ikke lagt merke til dette i mine tidligere forhold, men så har ikke mine exmenn kastet fra seg en vrengt boxer, men heller slengt den i skittentøyskurven og satt den på vask selv. Anonymkode: e7303...218 Tja. Vanlig med mye er det jo ikke. Men du kan jo sånn sett spørre hva som er vanlig av lukt/lekkasje av menstruasjon? Jeg personlig hadde ikke slengt en truse full av blod midt på gulvet - men om du lekker litt på natten fra bindet kan det jo komme både i senga og være synlig på undertøy. Du er ikke uhygienisk av den grunn. At såpene hans er øko spiller jo ingen rolle her når han ikke vasker seg i underlivet. Som muligens er grunnen til hyppige spor i boxeren? 🤷♀️ Anonymkode: 7a669...bc8 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #12 Skrevet 24. juli 2021 Det med å få folk til å bytte til innebukse er forøvrig helt megasært 🤣 Anonymkode: 7a669...bc8 12
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #13 Skrevet 24. juli 2021 Batteri skrev (40 minutter siden): Atte hæ?! Han ber ikke folk han ikke kjenner så godt ha med seg innebukse og bytte, men både jeg og ungene har klær hos han og bytter bukse når vi sitter i sofaen. Jeg kan forstå det fordi når man reiser mye kollektivt som vi gjør, så opplever man at setene er skitne, lukter tiss eller er tilgriset med tyggis, snus eller mat. Ts Anonymkode: e7303...218 1
SoWhat? Skrevet 24. juli 2021 #14 Skrevet 24. juli 2021 Det spiller vel ingen rolle hva som er skjedd her, men jeg kunne tolerert mye i et forhold, men ikke sånn urenslighet. Fytti, jeg hadde spydd. Han høres ut som en rimelig spesiell figur, så lykke til med neste. Seriøst og oppriktig ment altså! 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #15 Skrevet 24. juli 2021 Han er totalt gris på noe og friik på andre ting? Gidder ikke vaske pikken men har ren innebukse, men den er ikke den så lenge om han har så skitne truser.. finn noen ny, han der høres ut som min eks, bare at han ikke gadd å bry seg om miljø da... Anonymkode: 59a86...869 3
Gjest Skogsalv Skrevet 24. juli 2021 #16 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Har aldri sett at han har klødd seg i baken Ts Anonymkode: e7303...218 Det var da enda noe 😆 Du får lære han å bruke Vanish, og vaske sine truser om han ikke gjør det . Men det er kanskje ikke miljøvennlig nok. Herlighet. Det sprøeste er det med buksene. Hva gjør dere med unger på besøk? Plastikkcover på sofaen,,,nei det går heller ikke. Forstår at du ikke synes dette er morsomt. Man kjenner seg jo litt igjen,- selv om dette er next level. Det er en av gledene som skilt : man slipper å ta ned dolokket og holde tøyet til en voksen mann i orden. Husker da jeg møtte min eksmann ( jeg var veeeldig ung og han endel eldre ) Som nylige samboere overrasket jeg ham med å ha strøket over 30 penskjorter han hadde i skapet . Så ung kan man være 🤣
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #17 Skrevet 24. juli 2021 Oppførselen hans er så hinsides kvalm at jeg ikke fatter hvordan du holder ut. Tørker seg ikke ordentlig etter å ha bæsjet, vasker seg ikke nedentil, bor grisete æææææææsj 🤮. Du finnes ikke sær som reagerer på dette, Ts. Helt og totalt uakseptabelt. Anonymkode: 5197f...2aa 7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #18 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tja. Vanlig med mye er det jo ikke. Men du kan jo sånn sett spørre hva som er vanlig av lukt/lekkasje av menstruasjon? Jeg personlig hadde ikke slengt en truse full av blod midt på gulvet - men om du lekker litt på natten fra bindet kan det jo komme både i senga og være synlig på undertøy. Du er ikke uhygienisk av den grunn. At såpene hans er øko spiller jo ingen rolle her når han ikke vasker seg i underlivet. Som muligens er grunnen til hyppige spor i boxeren? 🤷♀️ Anonymkode: 7a669...bc8 Han fortalte meg nettopp at han er på do og gjør bommelibom fire ganger pr dag, og da mistet jeg fullstendig lysten til å ha sex og det forstod han ikke. Ts Anonymkode: e7303...218
Gjest Skogsalv Skrevet 24. juli 2021 #19 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han fortalte meg nettopp at han er på do og gjør bommelibom fire ganger pr dag, og da mistet jeg fullstendig lysten til å ha sex og det forstod han ikke. Ts Anonymkode: e7303...218 Så rimming er utelukket? Nei jeg ,må gå ut av denne tråden 🙈😅
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #20 Skrevet 25. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Når han dusjer lar han ofte vannet bare renne over pikken, så når vi har sex kjenner jeg at det lukter sur pikk og han får beskjed om å dusje på nytt. All dusjsåpe skal være økologisk biodynamisk parfymefri og ikke testet på verken natur, mennesker eller dyr så derfor tror jeg ikke sånn miljøvennlig såpe tar vekk lukter som svette og kukost. Anonymkode: e7303...218 Så uvitende svar TS!! Så klart det finnes drøssevis med økologisk miljøvennlig såpe som fjerner alt av lukt og svette og gudene vet hva. her hjemme bruker vi kun slike produkter. Høres mer ut som han bruker enten feil merke eller faktisk ikke gidder såpe seg inn skikkelig å vaske seg riktig. Anonymkode: 43110...272 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå