AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #21 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du synes ikke det er synd å dømme andres indre fantasier som "syke", bare fordi du har en annen virkelighet enn oss? Noen studier viser at så mange som opp til 62% av kvinner kan ha hatt en voldtektsfantasi (link til pubmed) Dette betyr at det faktisk er ganske normalt. Hvor mange av disse kvinnene som har hatt personlig erfaring med voldtekt er ikke nevnt i denne spesifikke forskningen etter hva jeg fant, men det synes jeg ikke er særlig relevant heller. Du klassifiserer det som sykt uansett om man har opplevd voldtekt eller ikke, noe som pålegger skam på dem som har disse fantasiene. Er det riktig synes du? Anonymkode: 22276...bbd Ok, unnskyld. Anonymkode: 401c6...65c 2
Gjest ABM Skrevet 24. juli 2021 #22 Skrevet 24. juli 2021 Sjokoladebanan skrev (5 timer siden): Det har jeg ikke klipt og limt i fra annet enn hodet mitt. Og det er den beste novellen jeg har sett på kg..noensinne!!!! Terningkast 15!!!!🤞🌹
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #23 Skrevet 25. juli 2021 Milky skrev (8 timer siden): Javel..? hvis du synes det er vanlig og ikke rart så kjør på Kjør på? Det er en fantasi 🙄 Anonymkode: cc3f9...976
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #24 Skrevet 25. juli 2021 Minner lagres i dna og fortiden er brutal. Tror det er derfor det er vanligere en man tror med sånne fantasier. Anonymkode: 52df6...b51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå