Gjest Sjokoladebanan Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 Jeg er ute på byen. Danser og hygger meg. Drikker av drinken min. Men jeg blir dopet ned og kidnappet. Når jeg våkner, er jeg på på en ukjent plass . Det ser ut som det er under jorden eller en grotte inni et fjell. Det lukter fuktig, og jeg merker at hendene og føttene er bundet slik at jeg er helt utstrakt. Nesten på grensen til vondt. Jeg er helt naken. Det kommer en mann mot meg. Jeg prøver å hyle, men han legger pekefingeren sin over munnen min som I et hysj og sier at jeg bare skal spare stemmen min, for det er ingen som kan høre oss her vi er. Han bøyer seg ned og hvisker i øret mitt at han og tre andre menn som står lengre bort har tenkt å knulle meg, men at de ikke gjør det før jeg trygler dem. Jeg forstår ikke hva han mener. Tror han virkelig at jeg skal godta at fire menn skal voldta meg. Han ser på meg med glimt i øyet, og et svakt lurt smil, "men det kommer du...!" Han knyter et bind forran øynene mine. Han lar ene hånda skli fra nakken, over ene brystet som motvillig knopper seg, og langs siden før han lar hånden gli over øverste del av låret ned i lysken. Han lar hånden gli opp igjen, over magen og gjentar det samme på det andre låret. Jeg kjenner det iler igjennom meg, men ikke søren om at han skal få rett. Biter i hop kjeven og prøver å tenke på noe annet. Kjenner den varme pusten i nærheten av brystet. De knopper seg igjen. Hvorfor blir jeg tent av dette? Han lar tungen leke rundt knoppen, sakte sirkler rundt, men han tar tak i det andre brystet, og ruller knoppen i mellom tommel og pekefinger. Jeg svelger tungt. Tungen hans vandrer fra det ene brystet til det andre. Varierer med slikk, små napping, og blåser på de fuktige knoppene. Det glipper igjennom et stønn. "Se der ja" sier han med triumf i stemmen."Gir du opp?" Klar for å bli oppfylt nå? " NEI!!! Sier jeg så strengt og overbevisende jeg klarer, i visshet om at han ikke tror meg. "Vel, da får vi skru opp et par hakk, eller hva sier dere karer"? Jeg hører fottrinn komne nærmere. Det blir stille noen sekunder før jeg kjenner flere par med varme hender stryke over kroppen min. Noen leker med brystene, andre sklir sakte fra fotbad og helt opp til lysken. Jeg kjenner tunger som glir fra øreflipp og ned i halsen, og fuktige kyss som beveger seg sakte fra kneet og opp mot fitta, som forlengst har avslørt at behandlingen hadde den effekten mennene ville. Jeg prøver desperat å vri meg i siste forsøk på å vise at jeg egentlig ikke vil, men jeg sitter fast. Alt jeg kjenner er den pulserende bankingingen mellom bena. "Jeg tror hun vil slikkes" sier den ene hest. Stemmen er ru og lyser av kåtskap." Er hun klar da? Sier en annen. Jeg kjenner to hender stryke nedover lysken på hver sin side. De drar de ytre kjønnsleppene fra hverandre. "Se hvor hun glinser". Hun er definitivt klar. En varm tunge sklir bredt fra åpningen og opp mot klitten før den sirkler rundt den. "Hun smaker deilig" utbryter han til de andre, og presser ansiktet hard t mot kjønnet, mens han trekker hardt luft inn i nesen. Lukter godt også. Det lukter gra, og klar fitte." Få kjenne, sier en annen. Han lar et par fingre gli rundt åpningen før han presser de inn og ut noen ganger. Han er hardhendt, men kroppen responderer visst på det, og jeg blir enda våtere. Han tar de ut. Jeg hører smattelyder. "Mmm." Må få smake mer fra kilden sier han. En ny tunge sklir i mot åpningen, men han gjør tunga hard og presser den inn noen ganger, før han sklir opp til klitten og slikker den med raske lette slikk. Han legger leppene over klitten og suger pulserende, før han slipper og varierer med lette slikk igjen. Jeg klynker. Klarer ikke holde ut noe mer. "Si det" sier han som har ledelsen. Jeg prøver å kjempe i mot meg selv, men kroppen tar over. De stopper med all behandling tvert. Jeg blir liggende i et vaakum. "Vil du komme?" Be oss om å knulle deg, så skal du få komme så mange ganger du vil". Kroppen verker, banker pulserer. Jeg føler jeg er på kanten av et sammenbrudd. "Knull meg," sier jeg lavt og skjelvende. "Hørte ikke, hva sa du?" "Knull meg", jeg prøver å heve stemmen litt. "Hm... jeg hører fortsatt ikke hva du sier" sier han. Med skadefryd i stemmen. Jeg er ydmyket, kåt og på randen. Bruker mine siste krefter på å rope så høyt jeg klarer: "KNULL MEG!!!" Det lages ekko fjellveggenne rundt meg. "Der ja. Flink pike. La henne få komme nå da". Hendene er på meg igjen. Stryker, tafser kiler og kliper. En tunge slikker grådig opp saften mine, før den leker videre med klitten. To fingre føres inn i sjeden, og finger meg rytmisk med trykk på de rette stedene. Kroppen skjelver. Det føles ut som jeg svever ut av meg selv i det orgasmen bygger seg opp, og jeg eksploderer. "Min tur" En annen setter seg mellom bena. Blåser, kysser forsiktig. Legger munnen rundt klitten og suger lett. Brystvortene mine stimuleres hardt, og jeg kommer igjen, og igjen og igjen. "Jeg tror hun er klar for oss nå" sier han som leder ann. Jeg tar henne sist." Du går først. Jeg hører lyden av glidelås går ned, bena blir løsnet fra sine fotlenker. Han tar tak i hvert ben og legger de på skuldrene før han sklir inn i meg. Det surkler. Han støter rolig og rytmisk, masserer klitten med tommelen mens han øker farten. Han blir ivrigere, støter hardere. Jeg kommer igjen. Har aldri kommet under penetrering før. Han treffer med pikken akkurat der han skal. Jeg vrir meg i nytelse. Han holder meg fast. Pumper hardere før han stønner høyt, og trekker seg ut. "Jeg har gjort henne klar for deg" Hører jeg han si. Hva mener han? Rekker jeg knapt å tenke før en legger seg over meg. Styrer pikken mot åpningen. Han er stor. Mye større en forrige. Han trenger seg inn. Det er litt vondt. Jeg klynker. I det han presser seg inn. Han ligger inni meg, og lar meg bli vandt til størrelsen mens han kysser og kjærler meg på de følsomme brystene. Han begynner langsomt å bevege seg. Han fyller meg opp. Så mye at det er ubehagelig når han bunner meg I hvert støt. Strekker meg helt til bristepunktet. Jeg prøver å slappe av, la ham ta hele lengden inn i meg. Han tar meg rolig en stund, før han øker farten mot slutten. Han kommer, og jeg kjenner en lettelse, da det var mer pikk enn jeg var vandt til. Jeg ligger der en stund utmattet før hendene blir løsnet, jeg blir beordet på alle fire. Hendene skjelver etter å ha vært bundet så lenge. Jeg kjenner hender skli langs ryggen min. Stopper på ene rumpeballen og gir meg et hardt klask. Det svir. Hånden sklir over på den andre , og et nytt sviende klask kommer. Noen trenger seg inn i meg bakfra. Han er stor, men ikke like stor som forrige. Jeg kjenner på en viss lettelse. Mannen bak meg pumper på. Han er hard og rå i sine støt. Jeg stønner. Han treffer dypere for hvert støt. Han støter raskere og raskere. Jeg holder på å miste balansen, i det han gir meg flere klask over rumpa og gir en sviende varme som både er smertefull og deilig på samme tid. Han kommer han også. Jeg er utslitt. Klarer ikke mer, og synker i hop på underlaget. Tror du vi er ferdig søta? sier lederen. Mens hånda glir over ryggen. " Vi har mer igjen for deg. Han kommer nærmere, bøyer seg ned og hvisker I øret. Du har ikke blitt tatt i alle hull enda. Det må vi få gjort noe med. Jeg kjenner jeg blir redd . Har aldri hatt noe opp bak før, og har helt ærlig aldri tenkt å skulle ha det. Prøver å protestere. "Her er det jeg som bestemmer!". Han blir hard i stemmen. Før han endrer til et mykere toneleie. Jeg skal selvfølgelig varme deg opp først. Tro meg du kommer til å elske det" Jeg tviler sterkt. Kjenner angsten stige opp i meg. Han får meg opp på alle fire igjen. Hånden glir nedover ryggen ned mot rompa. Lar tommelen massere forsiktig i mot analåpningen. "Først må vi fukte litt, å gjøre deg klar" han drar rumpeballene fra hverandre slik at den våte hardkjørte fitta, og rumpehullet blottes frem. Han lar tunga gli over analåpningen. Det iler . Brede myke slikk går fra fitteåpningen og opp til rumpa. Sirkler rundt åpningen mens han masserer den følsomme klitten med fingrene. Jeg slapper mer av i kroppen. Dette føltes fantastisk. Jeg klynker forsiktig og pusten øker. Han lar tommelen skli inn i fitta. Den er plaskvåt av fittesaft og sæd fra tre andre menn. Lar tommelen fukte analåpningen før han glir ned å henter mer. Tommelen presses inn forsiktig. Han holder den innafor åpningen litt, før han tar tommelen ut. Så enda en gang. Denne gangen litt dypere. Roterer tommelen litt, dytter den dypere. Det er overraskende godt, men jeg spenner meg. "Slapp av, så vil du nyte dette, jeg lover". Jeg prøver så godt jeg kan. Tommelen presser mot hullet, rett innafor, tøyer, strekker, roterer rolig . Jeg tror du er klar for meg sier han hest. Stemmen er grøtete av kåtskap. "Først må jeg bare sørge for ekstra smøring". Han stanger pikken inn i fitta et par raske støt. "Sånn." Lar pikken presse i mot åpningen. Hodet sklir innenfor åpningen. Han står slik en stund. Lar meg venne meg til ham før han presser seg lengre inn. "Slapp av". Trekker seg sakte ut for han glir inn igjen. "Du!" hører jeg han si. "Jeg tror hun må ha litt ekstra hjelp. Legg deg under her å slikk henne litt, slik at hun slapper mer av." Han adlyder og rett etter er det en en som slikker meg ivrig. Jeg stønner. Lederen øker takten , trenger seg inn så langt han kommer. Dype lange støt. Jeg venner meg til ham. Liker det. Begynner å bevege meg frem å tilbake over den ivrige tunga og den harde pikken i rumpa. Jeg stønner. Det kommer en og tar meg på brystene. Stønnene sitter løst. Orgasmen bygger seg opp, men rett før drar han seg ut. Jeg kjenner skuffelsen. "Sa ikke jeg at du skulle bli tatt i alle hull?" Mannen under meg endrer stilling slik at han har pikken mot fitta. "Sett deg kommanderer han. Den glir inn samtidig som lederen presser seg inn bak igjen. "Du, la henne suge deg". Det må være han første, takk gud. Jeg har ikke kjeve til kar nr 2. Pikken presses mot munnen, og jeg åpner og tar han villig i mot. Den siste kommer også, stiller jeg ved siden av. Vipper opp den tykke pikken, og leder hånden min i mot. Der sitter jeg, med en pikk i fitta, en i rumpa, en i munnen og en i hånda. Jeg har aldri følt seg så ydmyket, kåt , utfylt og brukt som nå, og jeg jeg elsker det. Orgasmen bygger seg opp igjen, og jeg kommer i den deiligste, hardeste, mest sinnssyke orgasmen noen sinne. Jeg hører meg selv rope. De stønner rundt meg. Prøver å konsentrere meg om pikken jeg har i munnen. Suger ivrig. Jeg kjener den rykker, og det pulserer ut varm sæd i munnen. Prøver å svelge unna. Han flytter seg og, han med den store pikken tar hans plass. Jeg klarer kun hodet i munnen. Slikker, suger mens jeg lar hendene skli opp og ned skaftet. Han under meg gir sine siste stønnende støt før han kommer, og ligger i ro mens jeg suger, og blir tatt i rumpa. Han som tar meg bakfra øker rytmen og stønner høyt mens han presser meg hardt inn på staken hans. Han kommer han også og trekker seg sakte ut. Nå får jeg full fokus på pikken jeg har i munnen. Suger og slikker ivrig. Lar ene hånda kjærle med de store ballene mens jeg suger og runker han. Jeg blir mer hardhendt i rundinger, han presser i mot. Pusten øker og han kommer. Jeg svelger unna det jeg klarer. Når vi er ferdige siger jeg i hop. Har ingen krefter igjen. Lederen kommer frem til meg. "Angrer du på at vi ba deg knulle oss?" Jeg rister på hodet. "Det var det jeg tenkte. Drikk dette du. Han gir meg en flaske vann med rar bismak. Kort tid etter sovner jeg. Jeg våkner opp i senga mi, et sekund tenker jeg at det var den rareste og heftigste sexdrømmen jeg har hatt. Så kjenner jeg sårheten i kroppen og skjønner at det skjedde på virkelig.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Skrevet 24. juli 2021 Støtter den fantasien faktisk, selv om jeg nok aldri kommer til å faktisk ønske det i virkeligheten. Men ja, i fantasien høres det fantastisk ut 😅🤤 Anonymkode: 22276...bbd 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #3 Skrevet 24. juli 2021 Jeg ble flau. Torde ikke lese ferdig 🙉 Anonymkode: ed2bf...274
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #4 Skrevet 24. juli 2021 Voldtektsfantasi ja... OK. noe ala stockholm syndrom? Anonymkode: c1b53...d2f
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #5 Skrevet 24. juli 2021 Hva f... er det med folk som fantaserer om voldtekt? Det er sykt. Tro meg, du vil ikke bli voldtatt på ordentlig. Anonymkode: 401c6...65c 1
Østkantgutt1913 Skrevet 24. juli 2021 #6 Skrevet 24. juli 2021 Sjokoladebanan skrev (1 time siden): Jeg er ute på byen. Danser og hygger meg. Drikker av drinken min. Men jeg blir dopet ned og kidnappet. Når jeg våkner, er jeg på på en ukjent plass . Det ser ut som det er under jorden eller en grotte inni et fjell. Det lukter fuktig, og jeg merker at hendene og føttene er bundet slik at jeg er helt utstrakt. Nesten på grensen til vondt. Jeg er helt naken. Det kommer en mann mot meg. Jeg prøver å hyle, men han legger pekefingeren sin over munnen min som I et hysj og sier at jeg bare skal spare stemmen min, for det er ingen som kan høre oss her vi er. Han bøyer seg ned og hvisker i øret mitt at han og tre andre menn som står lengre bort har tenkt å knulle meg, men at de ikke gjør det før jeg trygler dem. Jeg forstår ikke hva han mener. Tror han virkelig at jeg skal godta at fire menn skal voldta meg. Han ser på meg med glimt i øyet, og et svakt lurt smil, "men det kommer du...!" Han knyter et bind forran øynene mine. Han lar ene hånda skli fra nakken, over ene brystet som motvillig knopper seg, og langs siden før han lar hånden gli over øverste del av låret ned i lysken. Han lar hånden gli opp igjen, over magen og gjentar det samme på det andre låret. Jeg kjenner det iler igjennom meg, men ikke søren om at han skal få rett. Biter i hop kjeven og prøver å tenke på noe annet. Kjenner den varme pusten i nærheten av brystet. De knopper seg igjen. Hvorfor blir jeg tent av dette? Han lar tungen leke rundt knoppen, sakte sirkler rundt, men han tar tak i det andre brystet, og ruller knoppen i mellom tommel og pekefinger. Jeg svelger tungt. Tungen hans vandrer fra det ene brystet til det andre. Varierer med slikk, små napping, og blåser på de fuktige knoppene. Det glipper igjennom et stønn. "Se der ja" sier han med triumf i stemmen."Gir du opp?" Klar for å bli oppfylt nå? " NEI!!! Sier jeg så strengt og overbevisende jeg klarer, i visshet om at han ikke tror meg. "Vel, da får vi skru opp et par hakk, eller hva sier dere karer"? Jeg hører fottrinn komne nærmere. Det blir stille noen sekunder før jeg kjenner flere par med varme hender stryke over kroppen min. Noen leker med brystene, andre sklir sakte fra fotbad og helt opp til lysken. Jeg kjenner tunger som glir fra øreflipp og ned i halsen, og fuktige kyss som beveger seg sakte fra kneet og opp mot fitta, som forlengst har avslørt at behandlingen hadde den effekten mennene ville. Jeg prøver desperat å vri meg i siste forsøk på å vise at jeg egentlig ikke vil, men jeg sitter fast. Alt jeg kjenner er den pulserende bankingingen mellom bena. "Jeg tror hun vil slikkes" sier den ene hest. Stemmen er ru og lyser av kåtskap." Er hun klar da? Sier en annen. Jeg kjenner to hender stryke nedover lysken på hver sin side. De drar de ytre kjønnsleppene fra hverandre. "Se hvor hun glinser". Hun er definitivt klar. En varm tunge sklir bredt fra åpningen og opp mot klitten før den sirkler rundt den. "Hun smaker deilig" utbryter han til de andre, og presser ansiktet hard t mot kjønnet, mens han trekker hardt luft inn i nesen. Lukter godt også. Det lukter gra, og klar fitte." Få kjenne, sier en annen. Han lar et par fingre gli rundt åpningen før han presser de inn og ut noen ganger. Han er hardhendt, men kroppen responderer visst på det, og jeg blir enda våtere. Han tar de ut. Jeg hører smattelyder. "Mmm." Må få smake mer fra kilden sier han. En ny tunge sklir i mot åpningen, men han gjør tunga hard og presser den inn noen ganger, før han sklir opp til klitten og slikker den med raske lette slikk. Han legger leppene over klitten og suger pulserende, før han slipper og varierer med lette slikk igjen. Jeg klynker. Klarer ikke holde ut noe mer. "Si det" sier han som har ledelsen. Jeg prøver å kjempe i mot meg selv, men kroppen tar over. De stopper med all behandling tvert. Jeg blir liggende i et vaakum. "Vil du komme?" Be oss om å knulle deg, så skal du få komme så mange ganger du vil". Kroppen verker, banker pulserer. Jeg føler jeg er på kanten av et sammenbrudd. "Knull meg," sier jeg lavt og skjelvende. "Hørte ikke, hva sa du?" "Knull meg", jeg prøver å heve stemmen litt. "Hm... jeg hører fortsatt ikke hva du sier" sier han. Med skadefryd i stemmen. Jeg er ydmyket, kåt og på randen. Bruker mine siste krefter på å rope så høyt jeg klarer: "KNULL MEG!!!" Det lages ekko fjellveggenne rundt meg. "Der ja. Flink pike. La henne få komme nå da". Hendene er på meg igjen. Stryker, tafser kiler og kliper. En tunge slikker grådig opp saften mine, før den leker videre med klitten. To fingre føres inn i sjeden, og finger meg rytmisk med trykk på de rette stedene. Kroppen skjelver. Det føles ut som jeg svever ut av meg selv i det orgasmen bygger seg opp, og jeg eksploderer. "Min tur" En annen setter seg mellom bena. Blåser, kysser forsiktig. Legger munnen rundt klitten og suger lett. Brystvortene mine stimuleres hardt, og jeg kommer igjen, og igjen og igjen. "Jeg tror hun er klar for oss nå" sier han som leder ann. Jeg tar henne sist." Du går først. Jeg hører lyden av glidelås går ned, bena blir løsnet fra sine fotlenker. Han tar tak i hvert ben og legger de på skuldrene før han sklir inn i meg. Det surkler. Han støter rolig og rytmisk, masserer klitten med tommelen mens han øker farten. Han blir ivrigere, støter hardere. Jeg kommer igjen. Har aldri kommet under penetrering før. Han treffer med pikken akkurat der han skal. Jeg vrir meg i nytelse. Han holder meg fast. Pumper hardere før han stønner høyt, og trekker seg ut. "Jeg har gjort henne klar for deg" Hører jeg han si. Hva mener han? Rekker jeg knapt å tenke før en legger seg over meg. Styrer pikken mot åpningen. Han er stor. Mye større en forrige. Han trenger seg inn. Det er litt vondt. Jeg klynker. I det han presser seg inn. Han ligger inni meg, og lar meg bli vandt til størrelsen mens han kysser og kjærler meg på de følsomme brystene. Han begynner langsomt å bevege seg. Han fyller meg opp. Så mye at det er ubehagelig når han bunner meg I hvert støt. Strekker meg helt til bristepunktet. Jeg prøver å slappe av, la ham ta hele lengden inn i meg. Han tar meg rolig en stund, før han øker farten mot slutten. Han kommer, og jeg kjenner en lettelse, da det var mer pikk enn jeg var vandt til. Jeg ligger der en stund utmattet før hendene blir løsnet, jeg blir beordet på alle fire. Hendene skjelver etter å ha vært bundet så lenge. Jeg kjenner hender skli langs ryggen min. Stopper på ene rumpeballen og gir meg et hardt klask. Det svir. Hånden sklir over på den andre , og et nytt sviende klask kommer. Noen trenger seg inn i meg bakfra. Han er stor, men ikke like stor som forrige. Jeg kjenner på en viss lettelse. Mannen bak meg pumper på. Han er hard og rå i sine støt. Jeg stønner. Han treffer dypere for hvert støt. Han støter raskere og raskere. Jeg holder på å miste balansen, i det han gir meg flere klask over rumpa og gir en sviende varme som både er smertefull og deilig på samme tid. Han kommer han også. Jeg er utslitt. Klarer ikke mer, og synker i hop på underlaget. Tror du vi er ferdig søta? sier lederen. Mens hånda glir over ryggen. " Vi har mer igjen for deg. Han kommer nærmere, bøyer seg ned og hvisker I øret. Du har ikke blitt tatt i alle hull enda. Det må vi få gjort noe med. Jeg kjenner jeg blir redd . Har aldri hatt noe opp bak før, og har helt ærlig aldri tenkt å skulle ha det. Prøver å protestere. "Her er det jeg som bestemmer!". Han blir hard i stemmen. Før han endrer til et mykere toneleie. Jeg skal selvfølgelig varme deg opp først. Tro meg du kommer til å elske det" Jeg tviler sterkt. Kjenner angsten stige opp i meg. Han får meg opp på alle fire igjen. Hånden glir nedover ryggen ned mot rompa. Lar tommelen massere forsiktig i mot analåpningen. "Først må vi fukte litt, å gjøre deg klar" han drar rumpeballene fra hverandre slik at den våte hardkjørte fitta, og rumpehullet blottes frem. Han lar tunga gli over analåpningen. Det iler . Brede myke slikk går fra fitteåpningen og opp til rumpa. Sirkler rundt åpningen mens han masserer den følsomme klitten med fingrene. Jeg slapper mer av i kroppen. Dette føltes fantastisk. Jeg klynker forsiktig og pusten øker. Han lar tommelen skli inn i fitta. Den er plaskvåt av fittesaft og sæd fra tre andre menn. Lar tommelen fukte analåpningen før han glir ned å henter mer. Tommelen presses inn forsiktig. Han holder den innafor åpningen litt, før han tar tommelen ut. Så enda en gang. Denne gangen litt dypere. Roterer tommelen litt, dytter den dypere. Det er overraskende godt, men jeg spenner meg. "Slapp av, så vil du nyte dette, jeg lover". Jeg prøver så godt jeg kan. Tommelen presser mot hullet, rett innafor, tøyer, strekker, roterer rolig . Jeg tror du er klar for meg sier han hest. Stemmen er grøtete av kåtskap. "Først må jeg bare sørge for ekstra smøring". Han stanger pikken inn i fitta et par raske støt. "Sånn." Lar pikken presse i mot åpningen. Hodet sklir innenfor åpningen. Han står slik en stund. Lar meg venne meg til ham før han presser seg lengre inn. "Slapp av". Trekker seg sakte ut for han glir inn igjen. "Du!" hører jeg han si. "Jeg tror hun må ha litt ekstra hjelp. Legg deg under her å slikk henne litt, slik at hun slapper mer av." Han adlyder og rett etter er det en en som slikker meg ivrig. Jeg stønner. Lederen øker takten , trenger seg inn så langt han kommer. Dype lange støt. Jeg venner meg til ham. Liker det. Begynner å bevege meg frem å tilbake over den ivrige tunga og den harde pikken i rumpa. Jeg stønner. Det kommer en og tar meg på brystene. Stønnene sitter løst. Orgasmen bygger seg opp, men rett før drar han seg ut. Jeg kjenner skuffelsen. "Sa ikke jeg at du skulle bli tatt i alle hull?" Mannen under meg endrer stilling slik at han har pikken mot fitta. "Sett deg kommanderer han. Den glir inn samtidig som lederen presser seg inn bak igjen. "Du, la henne suge deg". Det må være han første, takk gud. Jeg har ikke kjeve til kar nr 2. Pikken presses mot munnen, og jeg åpner og tar han villig i mot. Den siste kommer også, stiller jeg ved siden av. Vipper opp den tykke pikken, og leder hånden min i mot. Der sitter jeg, med en pikk i fitta, en i rumpa, en i munnen og en i hånda. Jeg har aldri følt seg så ydmyket, kåt , utfylt og brukt som nå, og jeg jeg elsker det. Orgasmen bygger seg opp igjen, og jeg kommer i den deiligste, hardeste, mest sinnssyke orgasmen noen sinne. Jeg hører meg selv rope. De stønner rundt meg. Prøver å konsentrere meg om pikken jeg har i munnen. Suger ivrig. Jeg kjener den rykker, og det pulserer ut varm sæd i munnen. Prøver å svelge unna. Han flytter seg og, han med den store pikken tar hans plass. Jeg klarer kun hodet i munnen. Slikker, suger mens jeg lar hendene skli opp og ned skaftet. Han under meg gir sine siste stønnende støt før han kommer, og ligger i ro mens jeg suger, og blir tatt i rumpa. Han som tar meg bakfra øker rytmen og stønner høyt mens han presser meg hardt inn på staken hans. Han kommer han også og trekker seg sakte ut. Nå får jeg full fokus på pikken jeg har i munnen. Suger og slikker ivrig. Lar ene hånda kjærle med de store ballene mens jeg suger og runker han. Jeg blir mer hardhendt i rundinger, han presser i mot. Pusten øker og han kommer. Jeg svelger unna det jeg klarer. Når vi er ferdige siger jeg i hop. Har ingen krefter igjen. Lederen kommer frem til meg. "Angrer du på at vi ba deg knulle oss?" Jeg rister på hodet. "Det var det jeg tenkte. Drikk dette du. Han gir meg en flaske vann med rar bismak. Kort tid etter sovner jeg. Jeg våkner opp i senga mi, et sekund tenker jeg at det var den rareste og heftigste sexdrømmen jeg har hatt. Så kjenner jeg sårheten i kroppen og skjønner at det skjedde på virkelig. Hvor har du klippet og limt dette i fra...?
Gjest Sjokoladebanan Skrevet 24. juli 2021 #7 Skrevet 24. juli 2021 lsklars skrev (2 minutter siden): Hvor har du klippet og limt dette i fra...? Det har jeg ikke klipt og limt i fra annet enn hodet mitt.
Milky Skrevet 24. juli 2021 #8 Skrevet 24. juli 2021 Synes det er veldig rart å fantasere om voldtekt… 2
Gjest Sjokoladebanan Skrevet 24. juli 2021 #9 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva f... er det med folk som fantaserer om voldtekt? Det er sykt. Tro meg, du vil ikke bli voldtatt på ordentlig. Anonymkode: 401c6...65c Selvfølgelig vil jeg ikke det. Dette er som sagt en fantasi, som man aldri kommer til å oppleve i virkeligheten. Det handler om tap av kontroll, og hvis du leser teksten står det klart å tydelig at jeg samtykker. Det har ikke skjedd, kommer aldri til å skje men er fortsatt en fantasi jeg har likevel.
Realverdien Skrevet 24. juli 2021 #10 Skrevet 24. juli 2021 Huff. Håper ikke noen av gutta med problemer å forstå grenser leser detta og tror damene vil dopes ned og knulles i bergknauser. Damer er best når dem er villig og billig og det er det jo så mange av dem som er. Det var bedre du fantaserte om å ta noen stikk fra incelsen i Norge, så gjorde du en god gjerning i samme slengen. Tipper de behandler deg akkurat som du ønsker uansett så glad som de kommer til å bli. 1
Østkantgutt1913 Skrevet 24. juli 2021 #11 Skrevet 24. juli 2021 Sjokoladebanan skrev (19 minutter siden): Det har jeg ikke klipt og limt i fra annet enn hodet mitt. Yeah right
Gjest Warrior Skrevet 24. juli 2021 #12 Skrevet 24. juli 2021 Har alltid synes det er litt ubehagelig å lese om voldtekt og der noen blir dopet ned, men bra skrevet da Alle har forskjellig fantasi og tap av kontroll er jo en ganske vanlig å fantasere om.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #13 Skrevet 24. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva f... er det med folk som fantaserer om voldtekt? Det er sykt. Tro meg, du vil ikke bli voldtatt på ordentlig. Anonymkode: 401c6...65c Jeg har blitt voldtatt på ordentlig og jeg har slike fantasier. Det betyr ikke at det er "sykt". Faktisk er det ikke unormalt i det hele tatt - det er en måte for underbevisstheten å ta tilbake kontrollen etter en situasjon hvor man ble fratatt kontrollen uten sin vilje. Jeg har luftet en fantasi til min mann om at han skal dope meg ned og bruke kroppen min mens han filmer det, for å vise det til meg dagen etter. Vi har foreløpig kun gjort det i små doser hvor jeg er delvis til stedet, for å gjøre ham mer komfortabel over tid Bare tanken på det tenner meg noe enormt, men jeg vil jo aldri igjen oppleve det jeg opplevde da jeg var tjue. Anonymkode: 22276...bbd 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #14 Skrevet 24. juli 2021 Milky skrev (1 time siden): Synes det er veldig rart å fantasere om voldtekt… Nei det er ikke veldig rart, det er ganske vanlig. Anonymkode: cc3f9...976 4
Milky Skrevet 24. juli 2021 #15 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det er ikke veldig rart, det er ganske vanlig. Anonymkode: cc3f9...976 Javel..? hvis du synes det er vanlig og ikke rart så kjør på
Gjest ABM Skrevet 24. juli 2021 #16 Skrevet 24. juli 2021 Sjokoladebanan skrev (3 timer siden): Jeg er ute på byen. Danser og hygger meg. Drikker av drinken min. Men jeg blir dopet ned og kidnappet. Når jeg våkner, er jeg på på en ukjent plass . Det ser ut som det er under jorden eller en grotte inni et fjell. Det lukter fuktig, og jeg merker at hendene og føttene er bundet slik at jeg er helt utstrakt. Nesten på grensen til vondt. Jeg er helt naken. Det kommer en mann mot meg. Jeg prøver å hyle, men han legger pekefingeren sin over munnen min som I et hysj og sier at jeg bare skal spare stemmen min, for det er ingen som kan høre oss her vi er. Han bøyer seg ned og hvisker i øret mitt at han og tre andre menn som står lengre bort har tenkt å knulle meg, men at de ikke gjør det før jeg trygler dem. Jeg forstår ikke hva han mener. Tror han virkelig at jeg skal godta at fire menn skal voldta meg. Han ser på meg med glimt i øyet, og et svakt lurt smil, "men det kommer du...!" Han knyter et bind forran øynene mine. Han lar ene hånda skli fra nakken, over ene brystet som motvillig knopper seg, og langs siden før han lar hånden gli over øverste del av låret ned i lysken. Han lar hånden gli opp igjen, over magen og gjentar det samme på det andre låret. Jeg kjenner det iler igjennom meg, men ikke søren om at han skal få rett. Biter i hop kjeven og prøver å tenke på noe annet. Kjenner den varme pusten i nærheten av brystet. De knopper seg igjen. Hvorfor blir jeg tent av dette? Han lar tungen leke rundt knoppen, sakte sirkler rundt, men han tar tak i det andre brystet, og ruller knoppen i mellom tommel og pekefinger. Jeg svelger tungt. Tungen hans vandrer fra det ene brystet til det andre. Varierer med slikk, små napping, og blåser på de fuktige knoppene. Det glipper igjennom et stønn. "Se der ja" sier han med triumf i stemmen."Gir du opp?" Klar for å bli oppfylt nå? " NEI!!! Sier jeg så strengt og overbevisende jeg klarer, i visshet om at han ikke tror meg. "Vel, da får vi skru opp et par hakk, eller hva sier dere karer"? Jeg hører fottrinn komne nærmere. Det blir stille noen sekunder før jeg kjenner flere par med varme hender stryke over kroppen min. Noen leker med brystene, andre sklir sakte fra fotbad og helt opp til lysken. Jeg kjenner tunger som glir fra øreflipp og ned i halsen, og fuktige kyss som beveger seg sakte fra kneet og opp mot fitta, som forlengst har avslørt at behandlingen hadde den effekten mennene ville. Jeg prøver desperat å vri meg i siste forsøk på å vise at jeg egentlig ikke vil, men jeg sitter fast. Alt jeg kjenner er den pulserende bankingingen mellom bena. "Jeg tror hun vil slikkes" sier den ene hest. Stemmen er ru og lyser av kåtskap." Er hun klar da? Sier en annen. Jeg kjenner to hender stryke nedover lysken på hver sin side. De drar de ytre kjønnsleppene fra hverandre. "Se hvor hun glinser". Hun er definitivt klar. En varm tunge sklir bredt fra åpningen og opp mot klitten før den sirkler rundt den. "Hun smaker deilig" utbryter han til de andre, og presser ansiktet hard t mot kjønnet, mens han trekker hardt luft inn i nesen. Lukter godt også. Det lukter gra, og klar fitte." Få kjenne, sier en annen. Han lar et par fingre gli rundt åpningen før han presser de inn og ut noen ganger. Han er hardhendt, men kroppen responderer visst på det, og jeg blir enda våtere. Han tar de ut. Jeg hører smattelyder. "Mmm." Må få smake mer fra kilden sier han. En ny tunge sklir i mot åpningen, men han gjør tunga hard og presser den inn noen ganger, før han sklir opp til klitten og slikker den med raske lette slikk. Han legger leppene over klitten og suger pulserende, før han slipper og varierer med lette slikk igjen. Jeg klynker. Klarer ikke holde ut noe mer. "Si det" sier han som har ledelsen. Jeg prøver å kjempe i mot meg selv, men kroppen tar over. De stopper med all behandling tvert. Jeg blir liggende i et vaakum. "Vil du komme?" Be oss om å knulle deg, så skal du få komme så mange ganger du vil". Kroppen verker, banker pulserer. Jeg føler jeg er på kanten av et sammenbrudd. "Knull meg," sier jeg lavt og skjelvende. "Hørte ikke, hva sa du?" "Knull meg", jeg prøver å heve stemmen litt. "Hm... jeg hører fortsatt ikke hva du sier" sier han. Med skadefryd i stemmen. Jeg er ydmyket, kåt og på randen. Bruker mine siste krefter på å rope så høyt jeg klarer: "KNULL MEG!!!" Det lages ekko fjellveggenne rundt meg. "Der ja. Flink pike. La henne få komme nå da". Hendene er på meg igjen. Stryker, tafser kiler og kliper. En tunge slikker grådig opp saften mine, før den leker videre med klitten. To fingre føres inn i sjeden, og finger meg rytmisk med trykk på de rette stedene. Kroppen skjelver. Det føles ut som jeg svever ut av meg selv i det orgasmen bygger seg opp, og jeg eksploderer. "Min tur" En annen setter seg mellom bena. Blåser, kysser forsiktig. Legger munnen rundt klitten og suger lett. Brystvortene mine stimuleres hardt, og jeg kommer igjen, og igjen og igjen. "Jeg tror hun er klar for oss nå" sier han som leder ann. Jeg tar henne sist." Du går først. Jeg hører lyden av glidelås går ned, bena blir løsnet fra sine fotlenker. Han tar tak i hvert ben og legger de på skuldrene før han sklir inn i meg. Det surkler. Han støter rolig og rytmisk, masserer klitten med tommelen mens han øker farten. Han blir ivrigere, støter hardere. Jeg kommer igjen. Har aldri kommet under penetrering før. Han treffer med pikken akkurat der han skal. Jeg vrir meg i nytelse. Han holder meg fast. Pumper hardere før han stønner høyt, og trekker seg ut. "Jeg har gjort henne klar for deg" Hører jeg han si. Hva mener han? Rekker jeg knapt å tenke før en legger seg over meg. Styrer pikken mot åpningen. Han er stor. Mye større en forrige. Han trenger seg inn. Det er litt vondt. Jeg klynker. I det han presser seg inn. Han ligger inni meg, og lar meg bli vandt til størrelsen mens han kysser og kjærler meg på de følsomme brystene. Han begynner langsomt å bevege seg. Han fyller meg opp. Så mye at det er ubehagelig når han bunner meg I hvert støt. Strekker meg helt til bristepunktet. Jeg prøver å slappe av, la ham ta hele lengden inn i meg. Han tar meg rolig en stund, før han øker farten mot slutten. Han kommer, og jeg kjenner en lettelse, da det var mer pikk enn jeg var vandt til. Jeg ligger der en stund utmattet før hendene blir løsnet, jeg blir beordet på alle fire. Hendene skjelver etter å ha vært bundet så lenge. Jeg kjenner hender skli langs ryggen min. Stopper på ene rumpeballen og gir meg et hardt klask. Det svir. Hånden sklir over på den andre , og et nytt sviende klask kommer. Noen trenger seg inn i meg bakfra. Han er stor, men ikke like stor som forrige. Jeg kjenner på en viss lettelse. Mannen bak meg pumper på. Han er hard og rå i sine støt. Jeg stønner. Han treffer dypere for hvert støt. Han støter raskere og raskere. Jeg holder på å miste balansen, i det han gir meg flere klask over rumpa og gir en sviende varme som både er smertefull og deilig på samme tid. Han kommer han også. Jeg er utslitt. Klarer ikke mer, og synker i hop på underlaget. Tror du vi er ferdig søta? sier lederen. Mens hånda glir over ryggen. " Vi har mer igjen for deg. Han kommer nærmere, bøyer seg ned og hvisker I øret. Du har ikke blitt tatt i alle hull enda. Det må vi få gjort noe med. Jeg kjenner jeg blir redd . Har aldri hatt noe opp bak før, og har helt ærlig aldri tenkt å skulle ha det. Prøver å protestere. "Her er det jeg som bestemmer!". Han blir hard i stemmen. Før han endrer til et mykere toneleie. Jeg skal selvfølgelig varme deg opp først. Tro meg du kommer til å elske det" Jeg tviler sterkt. Kjenner angsten stige opp i meg. Han får meg opp på alle fire igjen. Hånden glir nedover ryggen ned mot rompa. Lar tommelen massere forsiktig i mot analåpningen. "Først må vi fukte litt, å gjøre deg klar" han drar rumpeballene fra hverandre slik at den våte hardkjørte fitta, og rumpehullet blottes frem. Han lar tunga gli over analåpningen. Det iler . Brede myke slikk går fra fitteåpningen og opp til rumpa. Sirkler rundt åpningen mens han masserer den følsomme klitten med fingrene. Jeg slapper mer av i kroppen. Dette føltes fantastisk. Jeg klynker forsiktig og pusten øker. Han lar tommelen skli inn i fitta. Den er plaskvåt av fittesaft og sæd fra tre andre menn. Lar tommelen fukte analåpningen før han glir ned å henter mer. Tommelen presses inn forsiktig. Han holder den innafor åpningen litt, før han tar tommelen ut. Så enda en gang. Denne gangen litt dypere. Roterer tommelen litt, dytter den dypere. Det er overraskende godt, men jeg spenner meg. "Slapp av, så vil du nyte dette, jeg lover". Jeg prøver så godt jeg kan. Tommelen presser mot hullet, rett innafor, tøyer, strekker, roterer rolig . Jeg tror du er klar for meg sier han hest. Stemmen er grøtete av kåtskap. "Først må jeg bare sørge for ekstra smøring". Han stanger pikken inn i fitta et par raske støt. "Sånn." Lar pikken presse i mot åpningen. Hodet sklir innenfor åpningen. Han står slik en stund. Lar meg venne meg til ham før han presser seg lengre inn. "Slapp av". Trekker seg sakte ut for han glir inn igjen. "Du!" hører jeg han si. "Jeg tror hun må ha litt ekstra hjelp. Legg deg under her å slikk henne litt, slik at hun slapper mer av." Han adlyder og rett etter er det en en som slikker meg ivrig. Jeg stønner. Lederen øker takten , trenger seg inn så langt han kommer. Dype lange støt. Jeg venner meg til ham. Liker det. Begynner å bevege meg frem å tilbake over den ivrige tunga og den harde pikken i rumpa. Jeg stønner. Det kommer en og tar meg på brystene. Stønnene sitter løst. Orgasmen bygger seg opp, men rett før drar han seg ut. Jeg kjenner skuffelsen. "Sa ikke jeg at du skulle bli tatt i alle hull?" Mannen under meg endrer stilling slik at han har pikken mot fitta. "Sett deg kommanderer han. Den glir inn samtidig som lederen presser seg inn bak igjen. "Du, la henne suge deg". Det må være han første, takk gud. Jeg har ikke kjeve til kar nr 2. Pikken presses mot munnen, og jeg åpner og tar han villig i mot. Den siste kommer også, stiller jeg ved siden av. Vipper opp den tykke pikken, og leder hånden min i mot. Der sitter jeg, med en pikk i fitta, en i rumpa, en i munnen og en i hånda. Jeg har aldri følt seg så ydmyket, kåt , utfylt og brukt som nå, og jeg jeg elsker det. Orgasmen bygger seg opp igjen, og jeg kommer i den deiligste, hardeste, mest sinnssyke orgasmen noen sinne. Jeg hører meg selv rope. De stønner rundt meg. Prøver å konsentrere meg om pikken jeg har i munnen. Suger ivrig. Jeg kjener den rykker, og det pulserer ut varm sæd i munnen. Prøver å svelge unna. Han flytter seg og, han med den store pikken tar hans plass. Jeg klarer kun hodet i munnen. Slikker, suger mens jeg lar hendene skli opp og ned skaftet. Han under meg gir sine siste stønnende støt før han kommer, og ligger i ro mens jeg suger, og blir tatt i rumpa. Han som tar meg bakfra øker rytmen og stønner høyt mens han presser meg hardt inn på staken hans. Han kommer han også og trekker seg sakte ut. Nå får jeg full fokus på pikken jeg har i munnen. Suger og slikker ivrig. Lar ene hånda kjærle med de store ballene mens jeg suger og runker han. Jeg blir mer hardhendt i rundinger, han presser i mot. Pusten øker og han kommer. Jeg svelger unna det jeg klarer. Når vi er ferdige siger jeg i hop. Har ingen krefter igjen. Lederen kommer frem til meg. "Angrer du på at vi ba deg knulle oss?" Jeg rister på hodet. "Det var det jeg tenkte. Drikk dette du. Han gir meg en flaske vann med rar bismak. Kort tid etter sovner jeg. Jeg våkner opp i senga mi, et sekund tenker jeg at det var den rareste og heftigste sexdrømmen jeg har hatt. Så kjenner jeg sårheten i kroppen og skjønner at det skjedde på virkelig. Å i innerste huleste heiteste helvete!!!!!!!!!!!!🥰🥰🥰🥰🥰🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #17 Skrevet 24. juli 2021 Milky skrev (1 time siden): Javel..? hvis du synes det er vanlig og ikke rart så kjør på Dette er jo ikke noe hun vil oppleve irl. En svært tennende historie og fantasi. Sitter her med en boner etter å ha lest historien 🤩 Anonymkode: 2ff58...b30
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #18 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har blitt voldtatt på ordentlig og jeg har slike fantasier. Det betyr ikke at det er "sykt". Faktisk er det ikke unormalt i det hele tatt - det er en måte for underbevisstheten å ta tilbake kontrollen etter en situasjon hvor man ble fratatt kontrollen uten sin vilje. Jeg har luftet en fantasi til min mann om at han skal dope meg ned og bruke kroppen min mens han filmer det, for å vise det til meg dagen etter. Vi har foreløpig kun gjort det i små doser hvor jeg er delvis til stedet, for å gjøre ham mer komfortabel over tid Bare tanken på det tenner meg noe enormt, men jeg vil jo aldri igjen oppleve det jeg opplevde da jeg var tjue. Anonymkode: 22276...bbd Det har jeg blitt også, og derfor synes jeg det er sykt. Anonymkode: 401c6...65c
Master1 Skrevet 24. juli 2021 #19 Skrevet 24. juli 2021 Det er ganske så mange kvinner som har fantasier / tenner på playrape Og har hatt gleden av å sette opp endel slike settinger. Med stort sett meget vellykede resultater. Og mange finner det svært opphissende og delta i grov planleggingen . M@ster
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #20 Skrevet 24. juli 2021 55 minutter siden, AnonymBruker said: Det har jeg blitt også, og derfor synes jeg det er sykt. Anonymkode: 401c6...65c Du synes ikke det er synd å dømme andres indre fantasier som "syke", bare fordi du har en annen virkelighet enn oss? Noen studier viser at så mange som opp til 62% av kvinner kan ha hatt en voldtektsfantasi (link til pubmed) Dette betyr at det faktisk er ganske normalt. Hvor mange av disse kvinnene som har hatt personlig erfaring med voldtekt er ikke nevnt i denne spesifikke forskningen etter hva jeg fant, men det synes jeg ikke er særlig relevant heller. Du klassifiserer det som sykt uansett om man har opplevd voldtekt eller ikke, noe som pålegger skam på dem som har disse fantasiene. Er det riktig synes du? Anonymkode: 22276...bbd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå