Anonym-bruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 På arbeidsplassen min er det dårlig arbeidsmiljø. Vi er en gjeng på 10- 12 stykker, mye baksnakking. Jeg er ganske ny, føler jeg ikke kan si noe som helst, da det blir vridd på og sagt bak ryggen min. Det vet jeg har skjedd tidligere. Er særlig 1 person jeg sliter med å forholde meg til. Hun kan overse meg når vi er alene, er det fler rundt er hun plutselig så blid. Det sliter veldig på og ha det sånn på jobb. Gruer meg nesten til jeg skal dit. Noen som har vært i en lignende situasjon? Hvordan taklet dere det? Jeg prøver selvfølgelig å være hyggelig og blid, imøtekommende, men merker det ikke alltid er så lett. Takknemlig for alle svar 😊
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Skrevet 24. juli 2021 Har du mulighet til det, finn deg en ny jobb. Hvis du har prøvd alt, så ser jeg ikke noen grunn til at arbeidsplassen din kommer til å forandre seg stort. Så har du en attraktiv utdanning - finn deg en jobb et annet sted. Anonymkode: e10e9...e5f
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #3 Skrevet 24. juli 2021 Uff. Jobber du på et trykkeri i en by som begynner på ''S''? Slik var det på min første arbeidsplass fra dag 1. Bytta jobb etter 3mnd. Anonymkode: 74338...f63
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #4 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uff. Jobber du på et trykkeri i en by som begynner på ''S''? Slik var det på min første arbeidsplass fra dag 1. Bytta jobb etter 3mnd. Anonymkode: 74338...f63 Er ganske vanlig med slike situasjoner ts beskriver. Er nok ikke sannsynlig at det bare er den ene arbeidsplassen der du jobba. Anonymkode: e10e9...e5f 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #5 Skrevet 24. juli 2021 Sier som de over. Bytt jobb. Det er utrolig vanskelig å få bukt med dårlig arbeidsmiljø, særlig når man ikke kan sparke folk (=personen som er giftig i miljøet). Derfor er det beste du kan gjøre å komme deg bort selv. Det blir ikke bedre der du er. Det kan jeg nesten garantere. Anonymkode: f825d...11f
Anonym-bruker Skrevet 24. juli 2021 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sier som de over. Bytt jobb. Det er utrolig vanskelig å få bukt med dårlig arbeidsmiljø, særlig når man ikke kan sparke folk (=personen som er giftig i miljøet). Derfor er det beste du kan gjøre å komme deg bort selv. Det blir ikke bedre der du er. Det kan jeg nesten garantere. Anonymkode: f825d...11f Takk for svar ser etter ny jobb, men er ikke veldig mye ledig i området jeg bor, men følger med. Skjønner ikke hvordan det skal bli bedre her egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå