AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 Har inntrykk av at mange bruker kokain av og til( noen ganger i året). Har også inntrykk av at nesten alle som driver med fitness og slikt er dopet. Anonymkode: 410e8...2c3
Jdz Skrevet 24. juli 2021 #2 Skrevet 24. juli 2021 Ingen tvil om at det finnes, selv om kokain nok fremdeles ikke er det mest brukte partydopet i Norge. Tipper det finnes en del treningsdop i mange miljøer, men har ingen mistanke om at det er noen i min omgangskrets som ikke trener rent.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #3 Skrevet 24. juli 2021 Det er mye, men ikke alle som driver med fitness er dopa. Det blir for dumt å si. Har ingen tall å gi deg dessverre Anonymkode: e6bac...50a
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #4 Skrevet 24. juli 2021 Det er nok miljøavhengig. For meg er begge deler helt fjernt, jeg har ikke hørt om noen som driver med det engang. Kokain er vel en typisk vestkantgreie, selv om det sikkert kan finnes mindrw tilsvarende miljøer andre steder. Anonymkode: 34754...d29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå