Mistyen Skrevet 21. september 2005 #21 Skrevet 21. september 2005 Jeg synes håndkremen til Biotherm er veldig bra. Den er i tillegg vannfast, så du slipper å smøre inn hendene dine hele tiden. ← Enig - bruker denne morgen og kveld, og har ikke problemer med tørre hender lenger
Gjest Chica Skrevet 21. september 2005 #22 Skrevet 21. september 2005 Shea butter håndkrem fra L'Occitane!
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2005 #23 Skrevet 21. september 2005 Jeg sverger til Hemp fra Body Shop. Veldig fornøyd med den.
Midnattsol Skrevet 21. september 2005 #24 Skrevet 21. september 2005 Almond Oil Daily Hand & Nail Cream fra Body Shop liker jeg godt.
En som vet Skrevet 21. september 2005 #25 Skrevet 21. september 2005 Jeg liker gode gamle Atrix håndkrem jeg da.. men kan også anbefale Decubal fra apoteket. Den er uhyggelig drøy og fungerer kjempegodt på ekstremt tørre hender ← Enig! Atrix er billig og god!
Catus Skrevet 21. september 2005 #26 Skrevet 21. september 2005 Hvis du er skikkelig tørr vil jeg anbefale deg Neutrogena sin Hand cream. Den er feit men puselankene blir gode og myke ← Skriver under på denne jeg! Jeg sliter med ekstremt tørre hender, spesielt om vinteren. Smører jeg meg jevnlig med Neutrogena, hjelper det utrolig godt. Den er veldig feit ja, men pleier å smøre meg når jeg legger meg. Da merker jeg ikke noe til det.
Gjest Bride to be Skrevet 22. september 2005 #27 Skrevet 22. september 2005 Har brukt både Helena Rubinstein og Clarins og har vært fornøyd med begge! Bruker nå bodylotionen fra HRs Art of Spa-serie (utgått i Norge men fås i Sverige eller på SN). Den er jo ingen håndkrem men synes hendene blir veldig myke og gode av den. Og så er den drøy...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå