Gjest Gjest Skrevet 17. september 2005 #1 Skrevet 17. september 2005 Jeg trenger en god håndkrem, føler alltid at jeg er tørr på hendene. Noen som har et bra tips til meg ang. hva jeg skal kjøpe? Hadde vært supert om den ikke kostet alt for mye også... Men heller enn god og dyr, enn en billig og dårlig.
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2005 #2 Skrevet 17. september 2005 (endret) håndkremen fra Dr. Hauschka er kjempegod, synes jeg:) Hvis du er veldig tørr, er Hemp håndkremen fra Body Shop kjempebra. Endret 17. september 2005 av Elphaba
Salt Skrevet 17. september 2005 #3 Skrevet 17. september 2005 Jeg synes håndkremen til Biotherm er veldig bra. Den er i tillegg vannfast, så du slipper å smøre inn hendene dine hele tiden.
Gjest gjest1 Skrevet 17. september 2005 #4 Skrevet 17. september 2005 Syns Hand & Nail er en fin håndkrem jeg og ikke koster den så mye heller
Smørblomsten Skrevet 17. september 2005 #5 Skrevet 17. september 2005 En god som fås 'overalt' er Dove sin! De har en for dag-håndkrem og en natt-håndkrem! Så det er herlig å smøre inn hendene med natt-håndkremen før man legger seg, har peeling-effekt i tillegg og er altså ikke dyr
Suzy Skrevet 17. september 2005 #6 Skrevet 17. september 2005 Jeg liker gode gamle Atrix håndkrem jeg da.. men kan også anbefale Decubal fra apoteket. Den er uhyggelig drøy og fungerer kjempegodt på ekstremt tørre hender
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2005 #8 Skrevet 17. september 2005 Hvis du er skikkelig tørr vil jeg anbefale deg Neutrogena sin Hand cream. Den er feit men puselankene blir gode og myke
Arwen Skrevet 17. september 2005 #9 Skrevet 17. september 2005 Dermalogica multivitamin hand &nail treatment er veldig god.
Gjest Vinga Skrevet 17. september 2005 #10 Skrevet 17. september 2005 Hemp fra Body Shop. ← Jeg liker denne best. Har prøvd mange.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2005 #11 Skrevet 17. september 2005 Jeg liker veldig godt elisabeth eight hour hand cream. Får kjempe mykej hender av den, og min er veldig tørre.
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2005 #12 Skrevet 17. september 2005 ^ mente så klart å skrive arden også inni der..hehe.
hilli Skrevet 17. september 2005 #13 Skrevet 17. september 2005 Hemp er min favoritt også. Noen ganger varierer jeg med Glycinello eller hvis budsjettet er ekstra trangt;Spenol.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #14 Skrevet 18. september 2005 Jeg synes håndkremen til Biotherm er veldig bra. Den er i tillegg vannfast, så du slipper å smøre inn hendene dine hele tiden. ← Helt enig
smil Skrevet 18. september 2005 #15 Skrevet 18. september 2005 Ahava sin er veldig god. De har den på helsekost. Ellers vil jeg anbefale deg å styre unna sterkt parfymerte billigkremer. Hand and Nail er helt forferdelig synes jeg. Svir på tørre hender.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #16 Skrevet 18. september 2005 En god som fås 'overalt' er Dove sin! De har en for dag-håndkrem og en natt-håndkrem! Så det er herlig å smøre inn hendene med natt-håndkremen før man legger seg, har peeling-effekt i tillegg og er altså ikke dyr ← Har prøvd den fra Dove(den blå-var vel nattkremen). den hadde ikke noe effekt. Har også prøvd Garnie-den trakk aldri inn i huden og gjorde den ikke noe myk! Nei,takk meg til Lumene Beautiful Hans(lilla pumpeflaske). den trekker seg kjempe fort inn i huden og gjør de myke og deilige! Koster bare 110 kr om jeg ikke husker feil. Den lukter NYDELIG!!den enste minuset erc at den er upraktisk å ha i vesk osv... Lancome er også bra,men dyr! Min anbefaling er LUMENE!!
Arwen Skrevet 18. september 2005 #17 Skrevet 18. september 2005 Har prøvd den fra Dove(den blå-var vel nattkremen). den hadde ikke noe effekt. Har også prøvd Garnie-den trakk aldri inn i huden og gjorde den ikke noe myk! Nei,takk meg til Lumene Beautiful Hans(lilla pumpeflaske). den trekker seg kjempe fort inn i huden og gjør de myke og deilige! Koster bare 110 kr om jeg ikke husker feil. Den lukter NYDELIG!!den enste minuset erc at den er upraktisk å ha i vesk osv... Lancome er også bra,men dyr! Min anbefaling er LUMENE!! ← Dove er også utrolig parfymert, alle produktene.
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2005 #18 Skrevet 18. september 2005 Jeg var så dum og kjøpte den "daghåndkremen" til Dove for å ha på kontoret. 30 kroner bortkastet Og nå har jeg ikke sååå tørre hender, engang. Herregud, jeg lærer aldri. Atrix, Vichy og Dove; jeg kunne heller bestilt Aveda eller kjøpt Decleor for pengene.
Cinnamon Skrevet 19. september 2005 #19 Skrevet 19. september 2005 Clarins er min favoritt. Koster rundt 155 kroner.
Gjest Virvel Skrevet 21. september 2005 #20 Skrevet 21. september 2005 Jeg har generelt vært veldig fornøyd med Vichy, men håndkremen er etter min mening så godt som ubrukelig. Den lukter for mye og bare forsvinner med det samme du har smurt hendene. A-creme (helsekost) er derimot veldig, veldig god, og det fine med den er at den kan brukes til alt. Mamma brukte den som ansiktskrem, jeg brukte den til hender og føtter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå