Gå til innhold

Soppinfeksjon før date, hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på andre date i kveld, og vi hadde sex på første så det er sex i kveld også.. Vi har råflørtet og sextet litt, så er ingen vei utenom. 

Jeg var og badet de to foregående dagene, og i går la jeg meg og kjente litt kløe ved skjedeinngangen, og utover natta ble det åpenbart at jeg hadde fått en soppinfeksjon. Jeg løp til apoteket i morges og kjøpte en diflucan, som jeg tok for halvannen time siden. 

Siden vi er helt ferske har jeg ikke lyst til å fortelle han at jeg har soppinfeksjon. Jeg kan utsette daten til i morgen, men vet ikke om det vil hjelpe?

Jeg er ikke redd for smerter el, men redd han skal få symptomer. Min tidligere kjæreste fikk røde nupper på penishodet hvis vi hadde sex med ubehandlet soppinfeksjon. 

Det står på nettet at diflucan vil virke i løpet av en dag, men jeg er redd han likevel kan få irritasjon hvis vi har sex i morgen kveld, selv om jeg ikke har symptomer lenger?

Anonymkode: 224e6...f89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Soppen går ikke bort på en dag.. og det kan smitte over på han så du bør vente med sex til soppkuren er ferdig

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan du ikke fortelle noe som er så normalt? Det andre løses med kondom.

Anonymkode: 8668a...0ae

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok selv bare sagt det som det er, da jeg hater å lyve.

Men du kan selvsagt utsette daten, men da må du ha en grunn for det. Det går heller ikke over på en dag. Du bør minst ha fullført kuren før du gjør noe, da han kan bli smittet. Og da vil han igjen kunne resmitte det osv. 

Anonymkode: 3f690...44b

Skrevet

Men bare si det som det er da, hva er problemet med det?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Si at du har mensen? Eller si at du vil bruke kondom?

Anonymkode: b4d12...1a8

• Liker 2
Skrevet

Si det som det er? 🤷🏼‍♀️

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Si du har mensen. Problem løst.

Anonymkode: ece13...2e1

• Liker 3
Skrevet

«Vi kan ikke ha sex, jeg har fått sopp… Det tar noen dager. Fint om du tar en kur også. Det kan ha kommer fra deg»

• Liker 7
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Du fikk mensen ,men kan godt gi han blowjobs og kose likevel.

AnonymBruker
Skrevet

Du mener sexdate?

Da sier du det som det er - eventuelt at du har mensen og vil utsette.

Anonymkode: b587d...3d2

AnonymBruker
Skrevet

Det er da bare å si det som det er. Jeg fatter ikke problemet. Dere kan jo ha sex når soppinfeksjonen er borte. 

Anonymkode: a79f3...504

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Skal på andre date i kveld, og vi hadde sex på første så det er sex i kveld også.. Vi har råflørtet og sextet litt, så er ingen vei utenom. 

Jeg var og badet de to foregående dagene, og i går la jeg meg og kjente litt kløe ved skjedeinngangen, og utover natta ble det åpenbart at jeg hadde fått en soppinfeksjon. Jeg løp til apoteket i morges og kjøpte en diflucan, som jeg tok for halvannen time siden. 

Siden vi er helt ferske har jeg ikke lyst til å fortelle han at jeg har soppinfeksjon. Jeg kan utsette daten til i morgen, men vet ikke om det vil hjelpe?

Jeg er ikke redd for smerter el, men redd han skal få symptomer. Min tidligere kjæreste fikk røde nupper på penishodet hvis vi hadde sex med ubehandlet soppinfeksjon. 

Det står på nettet at diflucan vil virke i løpet av en dag, men jeg er redd han likevel kan få irritasjon hvis vi har sex i morgen kveld, selv om jeg ikke har symptomer lenger?

Dette vil smitte. Hadde nok utsatt daten.. Når hadde dere første date? 

Anonymkode: c8511...a04

AnonymBruker
Skrevet

Hei, dette engasjerte visst

Selvfølgelig er jeg ikke forpliktet til noe som helst, men jeg har gitt han de forventningene

Problemet er at jeg vet ikke hvor lenge soppkur varer? Jeg tok to piller i dag, og internett sier ingenting om hvor lenge, kun at det vil forbedre seg i løpet av en dag. Men ikke når det er trygt å ha sex så jeg ikke smitter han

AnonymBruker
Skrevet

Ville bare sagt det, tipper alle menn som er seksuelt aktiv vet hva en soppinfeksjon er 😛 har sagt sånt før selv om vi ikke har vært så godt kjent, så har vi bare hatt sex neste gang. 

Anonymkode: 571c4...598

AnonymBruker
Skrevet

Diflucan tar det over natten. 

Anonymkode: ecdfc...eab

Skrevet

Kondom hehe

• Liker 1
Skrevet

Si du er syk og må vente noen dager med å treffes da.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan si du har mensen og heller gi han en blow job 🤷‍♀️ 

Anonymkode: e6165...7b2

AnonymBruker
Skrevet

Bare si at du er ganske sår og ikke vil ha sex.  

Anonymkode: 6bc6e...9f5

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...