AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 Jeg er en mamma og mormor. Jeg har helt siden jeg ble mamma vært bekymret. Bekymret for at mine barn skulle skade seg alvorlig, i grunn redd de bare skulle få ett skrubbsår også. Barna mine har opplevd litt av hvert altså, de har ikke hatt hjemom og bobleplast liksom. Det har vært kuttskader, hjernerystelser, oppflerret leppe osv osv. Det har vært noen besøk hos lege og legevakt. Nå er jeg mormor til 3 og de er fra 2 mnd - 4 år. Nå bekymrer jeg meg for de. Jeg ønsker jo ikke å levere ett barn med blåmerker, skrubbsår eller i verste fall måtte ta de med på legevakt. Jeg vet det er helt naturlig at barn skader seg og det er en måte de lærer på. Problemet er at jeg klarer ikke slappe av, jeg er hele tiden på vakt for at noe kan skje. Jeg passer de 2 eldste en del og de er aktive gutter begge to. De leker fint sammen og jeg er livredd for at de skal skade seg. Har noen tips til hvordan jeg skal lære meg å slappe av? Jeg blir så ekstremt sliten av å hele tiden være på vakt. Anonymkode: bd87d...00d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå