Gå til innhold

Jeg har gått ned 5 kg men ikke en eneste cm

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har de siste månedene begynt å gå ned i vekt. Jeg er 160 cm og veier nå 75 kg, før veide jeg 80 kg. Før jeg begynte tok jeg mål av kroppen (mage, midje, lår, arm og rumpe) i tillegg til bilder. Når jeg måler nå så har jeg akkurat de samme målene som før og ser ingen forskjell. Hvorfor er det sånn? Hadde i alle fall forventet å gå ned noen få cm? Noen som har noen innspill?

Anonymkode: ebfb0...fcd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tar ofte tid før man ser forskjell på mål. 5kg fordelt på hele kroppen er  heller ikke SÅ mye. Også har man andre ting som kan påvirke: du holder gjerne ikke båndet på nyaktig samme plass hver gang, kanskje du holdt båndet strammere rundt når du målte første gang osv. 🙂

Jeg er 165 og har nå gått ned 8kg, kan se NESTEN 1cm forskjell rundt midjen. Så det tar tid rett og slett. 

Anonymkode: a2703...99f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tar ofte tid før man ser forskjell på mål. 5kg fordelt på hele kroppen er  heller ikke SÅ mye. Også har man andre ting som kan påvirke: du holder gjerne ikke båndet på nyaktig samme plass hver gang, kanskje du holdt båndet strammere rundt når du målte første gang osv. 🙂

Jeg er 165 og har nå gått ned 8kg, kan se NESTEN 1cm forskjell rundt midjen. Så det tar tid rett og slett. 

Anonymkode: a2703...99f

Takk for svar 🙂 Fint å høre at det ikke er uvanlig å ikke merke så mye endring i cm selv om man går ned i kg, begynte nesten å miste litt motivasjonen.

Anonymkode: ebfb0...fcd

AnonymBruker
Skrevet

Trener du ved siden av?

Jeg gikk ned en del i fjor. Siden studioene stengte begynte jeg jogge og gå lange turer. Jeg mistet cm./så stor forskjell på kroppen på relativt kort tid. 

Anonymkode: 90564...9aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...