Gå til innhold

Spørsmål: Har du et godt forhold til dine søsken?   

30 stemmer

1. 1. Har du godt forhold til dine søsken?

• Ja, vi er bestevenner
      12
    • Tja. Helt greit. Vi møtes et par ganger i året.
      15
    • Nei, vi snakker ikke mye sammen.
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmål 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alternativene er ganske dårlige, egentlig. Jeg stemte 'bestevenner' selv om det ikke er riktig. Alternativet 'sees et par ganger i året' er heller ikke riktig selv om vi ikke treffes mer enn 6-8 ganger i året, fordi vi har et nært forhold og har tilnærmet daglig kontakt.

Anonymkode: 29b6a...532

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mangler helt klart et alternativ. Jeg har et godt forhold til søsknene mine, men vi er ikke bestevenner. 

Anonymkode: 883d7...30e

• Liker 6
Skrevet

Burde vært flere alternativer ja 😊 jeg har et godt forhold til mine søsken, vi er ikke bestiser, men gode venner. Barna våre er også jevngamle å gode venner. Vi bor i samme nabolag så barna våre går i samme bhg, skole, fritidsaktiviteter osv. Mannen min har også et svært godt forhold til dem og er nok bestevenn med ene broren min.

• Liker 1
Skrevet

Enig i at alternativene er litt vel lite nyanserte, det finnes veldig mye mellom bestevenner og sees et par ganger i året. Uansett så har jeg et veldig godt forhold til broren min og vi sees ukentlig. Vi har begge flyttet langt hjemmefra, men bor bare 10 min fra hverandre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig lite nyanserte alternativer. Jeg har et godt forhold til mine søsken, uten at vi er bestevenner. Vi omgås ganske jevnlig, snakker om det meste, men må også ha en viss avstand for å bevare et godt forhold.

Anonymkode: ae846...e9a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...