AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 Kan noen anbefale meg en mist med solfaktor 50 som kan brukes over sminke? 😊 den må være lettvektig og ikke legge igjen noe hvite merker i ansiktet. Anonymkode: bc3bb...f2d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #2 Skrevet 25. juli 2021 Jeg elsker Filorga sin! Anonymkode: 12cad...5c2
Kvalitet Skrevet 25. juli 2021 #3 Skrevet 25. juli 2021 Hvorfor over sminke? Jeg har solfaktor i dagkremen min 😊 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2021 #4 Skrevet 25. juli 2021 Kvalitet skrev (2 minutter siden): Hvorfor over sminke? Jeg har solfaktor i dagkremen min 😊 Du bør påføre solkrem hver 2-3. time. Bruker du dagkrem på morgenen så har du i praksis mistet beskyttelsen til lunsj. Om man ikke bruker sminke kan man bare påføre krem igjen, men når man bruker sminke og skal sitte i solen hele dagen så er det veldig praktisk med en mist man kan spraye over uten å ødelegge den Dagkremer beskytter også ofte bare mot UVB-stråler, imens solkremer har bredt spekter og beskyttelse mot både UVA og UVB, og den jeg anbefalte fra Filorga har også beskyttelse mot infrarød stråling. Anonymkode: 12cad...5c2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå