true aspie Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 Virker som om de som lykkes best på markedet er de som lager mye styr og bråk, drikker seg full hver helg og havner i slåsskamp, driver vekselsbruk mellom flere dramer, er utro, driver litt med narko, fyllekjører og helst skal ha sittet inne. Snille og rolige menn vil ingen ha. 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Skrevet 24. juli 2021 Enig. Jeg er en snill mann, men damene har bestemt at jeg ikke skal få sex! Bare de som driver med steroider og er voldelig som får fitte… Anonymkode: 42ee2...748 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #3 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig. Jeg er en snill mann, men damene har bestemt at jeg ikke skal få sex! Bare de som driver med steroider og er voldelig som får fitte… Anonymkode: 42ee2...748 «Snille menn» sier ikke «får fitte»😂😂 Æsj så kvalmt. Anonymkode: 5a67e...e14 25
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #4 Skrevet 24. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Enig. Jeg er en snill mann, men damene har bestemt at jeg ikke skal få sex! Bare de som driver med steroider og er voldelig som får fitte… Anonymkode: 42ee2...748 Ja, alle damer i hele Norge har hvert kvartal et zoommøte hvor vi har en avstemming over alle menn, og hvorvidt hver enkelt av dere skal få tilgang til sex. Helt sant! Kan problemet være at du omtaler sex som "få fitte"? Anonymkode: 674e6...393 20
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #5 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig. Jeg er en snill mann, men damene har bestemt at jeg ikke skal få sex! Bare de som driver med steroider og er voldelig som får fitte… Anonymkode: 42ee2...748 Definer "snill" er du grei. Anonymkode: 15907...8cf 7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #6 Skrevet 24. juli 2021 Vil du ligge rundt lønner det seg å være drittsekk med manipulative evner, gjerne hobbypsykopater som Paradise Hotel-folk. Ønsker du et forhold med en "normal" kvinne? Da er det stort sett helt motsatt. Anonymkode: 7c845...b77 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #7 Skrevet 24. juli 2021 true aspie skrev (4 minutter siden): Virker som om de som lykkes best på markedet er de som lager mye styr og bråk, drikker seg full hver helg og havner i slåsskamp, driver vekselsbruk mellom flere dramer, er utro, driver litt med narko, fyllekjører og helst skal ha sittet inne. Snille og rolige menn vil ingen ha. Kjenner meg ikke igjen i det du beskriver, i min krets så er det snille og rolige menn alle mine venninner er sammen med, inkludert meg selv. Og de første som du beskriver der er gjerne verken folk vi bare hører om og som da aldri er i seriøse forhold eller har dame Anonymkode: 5a67e...e14 7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #8 Skrevet 24. juli 2021 "Få" sex.... det høres så inni helvete dumt ut. Det er ikke noe som gis vekk som gave, noe du "får" fordi du fortjener å "få" det! Sex er et resultat av gjensidig tiltrekning mellom to parter, kjemi om du vil. Om du ikke klarer å trylle frem nok sjarm og interessant personlighet, så er det ikke så rart at damene ser videre andre steder. Vær litt mer på flørter'n, vær litt sjarmtroll, få damenes interesse vakt! Ikke bare gå rundt og vær kjedelig og løs kryssord og sudoku på do! Anonymkode: d75d0...0b3 9
Gjest ABM Skrevet 24. juli 2021 #9 Skrevet 24. juli 2021 true aspie skrev (6 minutter siden): Virker som om de som lykkes best på markedet er de som lager mye styr og bråk, drikker seg full hver helg og havner i slåsskamp, driver vekselsbruk mellom flere dramer, er utro, driver litt med narko, fyllekjører og helst skal ha sittet inne. Snille og rolige menn vil ingen ha. Usj..enda en hjernedød tråd...blir dere aldri lei?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #10 Skrevet 24. juli 2021 Og menn går utelukkende bare etter de fineste party jentene. De bryr seg aldri om kvinners personlighet, utdanning eller andre egenskaper. Anonymkode: 29f85...899 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #12 Skrevet 24. juli 2021 8 minutter siden, true aspie said: Virker som om de som lykkes best på markedet er de som lager mye styr og bråk, drikker seg full hver helg og havner i slåsskamp, driver vekselsbruk mellom flere dramer, er utro, driver litt med narko, fyllekjører og helst skal ha sittet inne. Snille og rolige menn vil ingen ha. Jeg er en sånn mann du beskriver. Bortsett fra utro, noe jeg aldri har vært. Men jeg har veldig draget på damene ja, ingen tvil om det. Anonymkode: 6ecde...8d8
Laraa Skrevet 24. juli 2021 #13 Skrevet 24. juli 2021 Nei på ingen måte. Fyll, fengsel, vold, utrokap , økonomi rot og trusler hadde vært den ultimate dealbreaker 5
SoWhat? Skrevet 24. juli 2021 #14 Skrevet 24. juli 2021 (endret) true aspie skrev (14 minutter siden): Virker som om de som lykkes best på markedet er de som lager mye styr og bråk, drikker seg full hver helg og havner i slåsskamp, driver vekselsbruk mellom flere dramer, er utro, driver litt med narko, fyllekjører og helst skal ha sittet inne. Snille og rolige menn vil ingen ha. Hvilket miljø bor du i egentlig? Du bør kanskje flytte nærmere "normale" mennesker? Du beskriver jo sånn halvveis ghetto, og ikke noe dømming av de som bor der! Men du må tydeligvis få nye erfaringer. Endret 24. juli 2021 av SoWhat? 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #15 Skrevet 24. juli 2021 Menn som er kriminelle, voldelige, egoistiske, frekke etc har stort sett draget. Sånn er det bare, ingen vits å bry seg om det du ikke kan endre. Det er ikke verdt å slå ned noen på byen bare for å få mer draget. Anonymkode: 1a0cc...5d8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #16 Skrevet 24. juli 2021 true aspie skrev (8 minutter siden): Virker som om de som lykkes best på markedet er de som lager mye styr og bråk, drikker seg full hver helg og havner i slåsskamp, driver vekselsbruk mellom flere dramer, er utro, driver litt med narko, fyllekjører og helst skal ha sittet inne. Snille og rolige menn vil ingen ha. Hvilket marked? Kjøttmarkedet? Hvor gammel er du? Jenter som er under 25 år har ikke en ferdig utviklet frontallapp, samt mange er hormonelt ustabile, så de tenker ikke langsiktig og tar gjerne dårligere og mer emosjonelt triggede valg. Derfor kan de "kule" bråkemakergutta ha mer sjans i tenårene og starten av tjueårene, særlig om de er kjekke, men de er virkelig ikke like populære seinere. Å ha lav impulskontroll, være avhengig av rusmidler og uten evne til tilknytning og forpliktelse er verken attraktivt eller sexy, og slemme menn er det kun kvinner som trenger terapi som liker. Det er ganske typisk å skylde på noe vi ikke kan gjøre noe med når vi ikke får det som vi vil, og ikke ønsker å ta ansvar selv. Å si at "jeg får ikke damer fordi jeg er for snill og rolig, og kvinner liker best slemme menn" er en behagelig hvilepute, men det er jo bare tull. De fleste damer liker ikke å bli behandlet dårlig av menn som viser null respekt eller omtanke. Men de liker heller ikke selverklærte "snille" (?) menn som synes synd i seg selv og snakker om de som om de er objekter og bruksting. Anonymkode: 15907...8cf 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #17 Skrevet 24. juli 2021 Bare bli kriminell bro. En gammel kompis ble kriminell og nå har han gjort en dame gravid. Han er 20 år gammel. Det hadde ikke skjedd første gangen jeg møtte han. Anonymkode: e67d6...06c 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #18 Skrevet 24. juli 2021 Kan legge til at jeg gikk skoleveien og er jomfru. Anonymkode: e67d6...06c
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #19 Skrevet 24. juli 2021 41 minutter siden, true aspie said: Virker som om de som lykkes best på markedet er de som lager mye styr og bråk, drikker seg full hver helg og havner i slåsskamp, driver vekselsbruk mellom flere dramer, er utro, driver litt med narko, fyllekjører og helst skal ha sittet inne. Snille og rolige menn vil ingen ha. Tja, hva mener du med "markedet"? Hvis det gjelder å dra flest mulig fulle damer på utesteder, er det jo klart at fulle menn på utesteder lykkes bedre enn snille edru menn som er hjemme. De snille og rolige mennene er jo gjerne godt gift og har ikke behovet for en haug andre damer. Så hvis du påstår at den første gruppen er de som har "lykkes i markedet", så har du sikkert rett. Anonymkode: 804e0...107 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #20 Skrevet 24. juli 2021 46 minutter siden, true aspie said: Virker som om de som lykkes best på markedet er de som lager mye styr og bråk, drikker seg full hver helg og havner i slåsskamp, driver vekselsbruk mellom flere dramer, er utro, driver litt med narko, fyllekjører og helst skal ha sittet inne. Snille og rolige menn vil ingen ha. Hvis dette stemmer må jo du ha stor suksess hos damer. Anonymkode: b31db...51c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå