AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 At hun/han deltar på «sex-fester»? Altså fester med kun inviterte gjester (ikke åpne klubber) hvor alle er frigjort i forhold til sin seksualitet og derfor ønsker å leve det ut i trygge rammer istedenfor mange tilfeldige partnere som oftest kun blir ons? Hadde du blitt skremt eller hadde du vært nysgjerrig og hatt lyst å blitt med? og er du mann eller dame? Anonymkode: 8d4ac...c5f
Nuith Skrevet 24. juli 2021 #2 Skrevet 24. juli 2021 Dame, har null interesse for slikt så hadde takket for meg og gått. Ser det som lite sannsynlig at han ønsker å droppe en slik livsstil for min skyld. 16
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #3 Skrevet 24. juli 2021 Hvis jeg likte vedkommende, hadde jeg blitt litt lei meg. Jeg hadde ikke ønsket å bli med på noe sånt. Anonymkode: e52b0...122 7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #5 Skrevet 24. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Hvis jeg likte vedkommende, hadde jeg blitt litt lei meg. Jeg hadde ikke ønsket å bli med på noe sånt. Anonymkode: e52b0...122 Er dame. Anonymkode: e52b0...122
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #6 Skrevet 24. juli 2021 Nei takk. Dame. Anonymkode: 20985...9ea 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #7 Skrevet 24. juli 2021 Dame her. Takk, men neitakk - da er vi for ulike Anonymkode: 0f03b...633 5
norw Skrevet 24. juli 2021 #8 Skrevet 24. juli 2021 I utgangspunktet skeptisk, men hvis jeg bestemte meg for å prøve ut dette ville det vært kun for sex og ikke et kjæresteforhold med vedkommende. 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #9 Skrevet 24. juli 2021 Da hadde jeg avslutta relasjonen. Jeg har ingen interesse for slikt selv, og foretrekker en partner med litt større krav for å ligge med noen enn at folk har et kjønnsorgan. Anonymkode: ade29...f13 9
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 24. juli 2021 #10 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At hun/han deltar på «sex-fester»? Altså fester med kun inviterte gjester (ikke åpne klubber) hvor alle er frigjort i forhold til sin seksualitet og derfor ønsker å leve det ut i trygge rammer istedenfor mange tilfeldige partnere som oftest kun blir ons? Hadde du blitt skremt eller hadde du vært nysgjerrig og hatt lyst å blitt med? og er du mann eller dame? Anonymkode: 8d4ac...c5f Mann og det hadde vært interessant som samtale emne. Som partner ønsker jeg ikke en partner som vil praktisere en slik livsstil. Ikke noe gale med det, men ser problematisk på det når det gjelder forpliktende forhold.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #11 Skrevet 24. juli 2021 Da måtte vi ha snakket langt mer om det. Jeg ville ha visst hvilke typer fester, og hva som foregikk der, og vi måtte ha diskutert forventninger og grenser. Jeg hadde blitt skeptisk, men jeg hadde lyttet. Det jeg hadde vært mest skeptisk til var forventninger om å "låne meg ut" til andre menn. Jeg har kun sex med mann jeg har forhold til. Jeg er kun åpen for sex med andre kvinner. Om han tente på at jeg har sex med andre menn hadde det blitt feil for meg. Anonymkode: 464ec...557 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #16 Skrevet 24. juli 2021 Jeg antar at han da hadde ønsket at det hadde vært noe jeg skulle vært med på også da? Det å begynne og snakke om det tidlig i en relasjon hadde nok gjort at jeg hadde gått og jeg er tvilende til at jeg hadde ønsket å være med og ha sex med andre menn. Noe sånt krever tillit og et trygt forhold om det skal fungere mens man er i et forhold og det er noe man nok ikke har oppnådd tidlig i et forhold. Men klart man kan fortelle om det. Ville allikevel ikke hatt store forventninger om at det skulle være en del av forholdet fra dag én. Jeg er dame. Anonymkode: 994d1...9a1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #17 Skrevet 24. juli 2021 Nei, takk. Dame. Anonymkode: 889bf...1eb 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #18 Skrevet 24. juli 2021 Kommer an på. Er det slik at han har sex med hvem som helst så hadde jeg ikke reagert så positivt. Kunne vært med på noe slikt, men jeg har likevel visse krav til hvem jeg har sex med. Anonymkode: d236d...bc3 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #19 Skrevet 24. juli 2021 Monogami er viktig for meg så dette forholdet hadde ikke vært en god match. Jeg kunne aldri vært nok for en slik mann og vi kunne ikke vært lykkelig sammen. Det hadde vært trist om vi ellers passet godt sammen. Anonymkode: 7e43e...dac 1
herzeleid Skrevet 24. juli 2021 #20 Skrevet 24. juli 2021 Antagelig nysgjerrig og mentalt sortert henne over i kategorien for "ikke noe seriøst". 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå