Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å komme over tøffeste kjærlighetssorg?

Jeg er 2 måneder inn etter en samlivbrudd og prøver å gjøre alt for å komme meg videre. 

Hva gjorde at du gikk videre fra å elske en & dele liv sammen, til å være selvstendig? 

Anonymkode: 6bdd1...341

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ca 3 år

Anonymkode: a0c51...8b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ca 3 år

Anonymkode: a0c51...8b8

hvor lenge var dere i forhold? 

Samt, hva gjorde du første året for å gå videre?

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Å komme over tøffeste kjærlighetssorg?

Jeg er 2 måneder inn etter en samlivbrudd og prøver å gjøre alt for å komme meg videre. 

Hva gjorde at du gikk videre fra å elske en & dele liv sammen, til å være selvstendig? 

Tar gjennomsnittelig 3 år. 
Så kan ta null dager til 6 år.

Rebound er en klisjé, dog effektiv.

Etter 12 år i lag, så tok jeg og fokuserte på meg selv, var mye mer med venner og fant på ting.
Jeg var lite interessert i å være partner med noen som helst.
Nå hadde forholdet hengt på halv åtte en stund, men tenkte å «holde ut» til ungene var flyttet ut, men det ble nå heldigvis ikke slikt.

Anyhow. Vil si at det tok ca 2 år til jeg lot noen komme nær meg og være kjærester. Men avsluttet det ett år senere da interessene våres gikk i forskjellige retninger.

Så var jeg ihop med en person som må ha hatt drama som master. Jeg var overhodet ikke ikke interessert i å ha noe forhold, men vi klaffet nå så fint sammen i begynnelsen. Begge var asperger og felles interesser osv.
Etter 3 måneder så sa jeg at dette gikk ikke. For mye drama med partnerens familie og ex og det som var.

Nå er jeg singel igjen, og trives veldig fint med det. Hvis det dukker opp en person som vil være kjærester så må nesten vedkommende ta meg med storm, for ellers gidder jeg ikke.

Anonymkode: ebc4d...116

AnonymBruker
Skrevet

Første året var helt jævlig, drakk alene og ble funnet dødrukken mange ganger. Så startet jeg å ligge rundt, prøvde å rekke over så mange som mulig. Engang i løpet av det andre året ble jeg sammen med en veldig bra dame. Hun redda meg på mange måter. 

Anonymkode: 894af...e3b

Skrevet

Jeg gjorde det slutt med eksen etter noen år for forholdet hadde skrantet en stund. Brukte allikevel lang tid på dette, ca 3 år. Prøvde å gjøre mye av det som gjorde meg glad, trene, være med venner osv. Etterhvert gikk det lettere og jeg innså at hvis jeg skulle inn i noe nytt måtte det forholdet være tusen ganger bedre. 

6 år tok det før han dukket opp han som tok meg med storm og gjør meg mo i knærne bare jeg ser på han. Jeg har funnet mannen jeg skal dele minst 60 år med nå. Og for en følelse det er å være så hodestups forelsket og like mye elsket tilbake ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...