AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 Vi har bodd sammen en stund, og har hatt det fint, men noen dager er det ikke så bra. Når vi ender opp med en krangel som nå, hender det at dama spørr om jeg vill gjøre det slutt. Som igår hadde vi en krangel, jeg gikk på jobb idag sender en melding om hvordan det går. Får svar tilbake at det går sånn passe, når kommer du hjem. Svarte at jeg ikke vet helt enda. Bare det svaret startet med at jeg svarer frekt. Før noen min senere kommer følgende. Om du vill gjøre det slutt så si det, så stopper vi alt nå. Trenger ikke å være redd. Meningen med tråden er at damen er ofte raskt på dette spørsmålet, så da har mine tanker blitt at det er kanskje damen som vill gjøre det slutt, men vill helst at jeg skal gjøre det? Anonymkode: 3bf7e...93a
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Skrevet 24. juli 2021 Det kan være hun ønsker å gjøre det slutt, eller motsatt at hun er redd for at du skal gå. Anonymkode: 5785f...4b3 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #3 Skrevet 24. juli 2021 Hvorfor vil hun gå? Hva er det som gjør henne misfornøyd i forholdet? Anonymkode: aee17...cd0
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #4 Skrevet 24. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor vil hun gå? Hva er det som gjør henne misfornøyd i forholdet? Anonymkode: aee17...cd0 Ingen anelse. Men dette spørsmålet dukker opp, så tenker jeg at kanskje bare vill at jeg skal gjøre det slutt, så kan man si til venner og familie at han dumpet meg, var så fæl osv. Anonymkode: 3bf7e...93a
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #5 Skrevet 24. juli 2021 Tror det er på tide at dere setter dere ned og prater godt ut om det som skjer rundt hverdagen deres. Helt åpenbart at dere har mistet forståelse om hvor dere har hverandre. Anonymkode: f8f03...9bf 5
Cuntzilla Skrevet 24. juli 2021 #6 Skrevet 24. juli 2021 Tenker det også kan være at hun er redd for at du vil gjøre det slutt. Utbruddene kommer fordi hun vil provosere frem en reaksjon fra deg hvor du trygger henne på det tvert motsatte, ved å gi henne en bekreftelse på at du elsker henne og ikke vil forlate henne. 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #7 Skrevet 24. juli 2021 Lav selvtillit og tilknyttingsproblemer. Hun er i trassalder og vil/vil ikke. Hun vil ikke at du skal dra, men hun frykter det og forventer at du blir å gjøre det. Noe du også blir å gjøre på grunn av hennes oppførsel, så det blir en selvoppfyllende profeti, som hun selv provoserte fram. Mitt råd er å gå i par samtale hvor hun kan jobbe med å endre trassen sin og du får sikkert noen tips om hvordan du kan vise at du verdsetter henne og ikke vil forlate henne etc. Anonymkode: 64ec1...82d 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #8 Skrevet 24. juli 2021 Hun er utrygg, og forstår ikke at det er hun selv som skaper problemet, ved å være passiv-aggressiv mot deg. Anonymkode: fa03f...10a 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #9 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ingen anelse. Men dette spørsmålet dukker opp, så tenker jeg at kanskje bare vill at jeg skal gjøre det slutt, så kan man si til venner og familie at han dumpet meg, var så fæl osv. Anonymkode: 3bf7e...93a Helt ærlig? Skal si det med engang som personen som pleide å være i hennes fotspor, og da var jeg alvorlig i usikkerhet og selv-sabotasje; Hun er ikke moden nok i forhold og ville ikke orket. Hun har mye jobb å gjøre før hun blir trygg og dette er best å gjøres i terapi og som singel. Anonymkode: aee17...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #10 Skrevet 24. juli 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Tror det er på tide at dere setter dere ned og prater godt ut om det som skjer rundt hverdagen deres. Helt åpenbart at dere har mistet forståelse om hvor dere har hverandre. Anonymkode: f8f03...9bf Ja, vi må nok det uansett. Anonymkode: 3bf7e...93a
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #11 Skrevet 24. juli 2021 18 minutter siden, Cuntzilla said: Tenker det også kan være at hun er redd for at du vil gjøre det slutt. Utbruddene kommer fordi hun vil provosere frem en reaksjon fra deg hvor du trygger henne på det tvert motsatte, ved å gi henne en bekreftelse på at du elsker henne og ikke vil forlate henne. Dette er noe jeg også har tenkt på. Føler mye er urettferdig kritikk til meg, og at damen sier ting bare for å provosere og se hvordan jeg reagerer. Anonymkode: 3bf7e...93a
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #12 Skrevet 24. juli 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Lav selvtillit og tilknyttingsproblemer. Hun er i trassalder og vil/vil ikke. Hun vil ikke at du skal dra, men hun frykter det og forventer at du blir å gjøre det. Noe du også blir å gjøre på grunn av hennes oppførsel, så det blir en selvoppfyllende profeti, som hun selv provoserte fram. Mitt råd er å gå i par samtale hvor hun kan jobbe med å endre trassen sin og du får sikkert noen tips om hvordan du kan vise at du verdsetter henne og ikke vil forlate henne etc. Anonymkode: 64ec1...82d Jeg prøver å fortelle at jeg elsker henne. Med ord, gaver, bare være der, med mer. Kan ikke komme på noe jeg ikke har gjort. Sa for en stund siden at vi burde gå i parterapi, nei det hadde damen ingen tru på. Anonymkode: 3bf7e...93a
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #13 Skrevet 24. juli 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg prøver å fortelle at jeg elsker henne. Med ord, gaver, bare være der, med mer. Kan ikke komme på noe jeg ikke har gjort. Sa for en stund siden at vi burde gå i parterapi, nei det hadde damen ingen tru på. Anonymkode: 3bf7e...93a Ja, jeg har kjennskap til kvinnfolk typen. Terapi er tingen. Anonymkode: 64ec1...82d
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #14 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg prøver å fortelle at jeg elsker henne. Med ord, gaver, bare være der, med mer. Kan ikke komme på noe jeg ikke har gjort. Sa for en stund siden at vi burde gå i parterapi, nei det hadde damen ingen tru på. Anonymkode: 3bf7e...93a Tanken på terapi er nok skummel, for da kan hun jo risikere å måtte stå til rette for egen atferd og følelser. Neste gang hun spør om du vil gjøre det slutt, så si ja. Bare for å se hva hun gjør da. Hun manipulerer deg, og alt bunner ut i egen usikkerhet som hun projiserer over på deg. Utrolig feigt og dårlig gjort. Konfronter henne neste gang. Be henne begrunne hvorfor hun mener at du vil gjøre det slutt. Og vær tydelig på at du er lei av sånne psykologiske spill. Anonymkode: fa03f...10a 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #15 Skrevet 24. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Tanken på terapi er nok skummel, for da kan hun jo risikere å måtte stå til rette for egen atferd og følelser. Neste gang hun spør om du vil gjøre det slutt, så si ja. Bare for å se hva hun gjør da. Hun manipulerer deg, og alt bunner ut i egen usikkerhet som hun projiserer over på deg. Utrolig feigt og dårlig gjort. Konfronter henne neste gang. Be henne begrunne hvorfor hun mener at du vil gjøre det slutt. Og vær tydelig på at du er lei av sånne psykologiske spill. Anonymkode: fa03f...10a Ikke si ja når hun spør! Dem liker å legge lange planer for hva dem skal gjøre den dagen du sier ja. Å be om en begrunnelse er bedre. Få henne til å ordlegge seg ordentlig. eller la terapisten ta seg av det. Anonymkode: 64ec1...82d 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #16 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun manipulerer deg, og alt bunner ut i egen usikkerhet som hun projiserer over på deg. Utrolig feigt og dårlig gjort. Dette. Hun er ikke moden for et parforhold. Så enten må du kreve at hun blir det, eller så kan du like gjerne gjøre det slutt, for da blir det bare verre og verre. Anonymkode: 54b99...32a 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #17 Skrevet 24. juli 2021 Jeg skal helt ærlig si, at etter 2 lange forhold bak meg med mye utroskap og dritt, så ble jeg slik som kjæresten din. Jeg venta liksom bare på at den tiden hvor han fikk nok av meg skulle komme, og gikk konstant i forvarsposisjon. Under krangler kunne jeg ofte si "Om du vil ende dette, så gjør det nå" "Om du har fått nok av meg kan du liksågodt være ærlig" osv. Dette ser jeg nå er helt idiotisk, og mannen min begynte å tenke at kanskje jeg var den som faktisk ønsket å gå. Til slutt satt han seg ned å spurte hvorfor jeg hele tiden "truer" med det, og at han ikke aksepterer at jeg sier slikt under krangler mer. Jeg ser selv at det ble sagt av usikkerhet, at jeg ikke følte meg trygg på oss/hvor jeg sto ifht han (denne usikkerheten vet jeg er trigget fra tidligere forhold, for jeg har aldri vært slik før) Etter denne snakken med han har jeg aldri sagt noe slik igjen, for jeg vil jo ikke miste han. Så mitt råd er å sette deg ned i fredstid med kjæresten din og spør hvorfor hun sier slikt. Kanskje hun - som meg, kan få litt selvinnsikt og forstå at å "true" med slikt ikke er ok. Anonymkode: c8ccd...3f6 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. juli 2021 #18 Skrevet 24. juli 2021 Hun vil at du skal si at du ikke vil gjøre det slutt, at du elsker henne og at det bare er henne. Stadige spørsmål om dette, er fordi hun er redd for å miste deg. Har hatt en kjæreste selv som var slik og måtte trygge han hele tiden på at det var han jeg elsket, ville ha osv.. Slitsomt i lengden.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #19 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke si ja når hun spør! Dem liker å legge lange planer for hva dem skal gjøre den dagen du sier ja. Å be om en begrunnelse er bedre. Få henne til å ordlegge seg ordentlig. eller la terapisten ta seg av det. Anonymkode: 64ec1...82d La henne legge en plan, da. Hun saboterer jo seg selv, og trenger en oppvekker. Jeg klarer virkelig ikke manipulerende mennesker. Anonymkode: fa03f...10a
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #20 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Lav selvtillit og tilknyttingsproblemer. Hun er i trassalder og vil/vil ikke. Hun vil ikke at du skal dra, men hun frykter det og forventer at du blir å gjøre det. Noe du også blir å gjøre på grunn av hennes oppførsel, så det blir en selvoppfyllende profeti, som hun selv provoserte fram. Mitt råd er å gå i par samtale hvor hun kan jobbe med å endre trassen sin og du får sikkert noen tips om hvordan du kan vise at du verdsetter henne og ikke vil forlate henne etc. Anonymkode: 64ec1...82d For noe vås😂 Anonymkode: a0c1c...8cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå