Gjest lillelou Skrevet 17. september 2005 #1 Skrevet 17. september 2005 Okei,jeg vet dette kanskje er litt barnslig og egoistisk og i det hele tatt,men jeg ble faktisk litt lei meg da jeg oppdaga at en nybegynner har samme avatar som meg. Har blitt ganske knytta til kosegrisen min,og mener den "er meg". Syns dere jeg skal furte videre, skjelle og smelle, eller finne en ENDA finere/kulere avatar? Og i siste tilfelle-noen som kan hjelpe meg med idèer? Shankyouuu!
vixen Skrevet 17. september 2005 #2 Skrevet 17. september 2005 Først: Så vil jeg bare si at det ikke er lenge siden vi hadde en slik tråd, og de fleste der var enig i at det er greit å sende en liten beskjed til vedkommende og spørre pent om vedkommende kan bytte...
Gjest Bellatrix Skrevet 17. september 2005 #3 Skrevet 17. september 2005 Du hadde den først. Da er den din!
Gjest Vindelspev Skrevet 17. september 2005 #4 Skrevet 17. september 2005 Jeg ville fortsatt og furte.
Gjest Vindelspev Skrevet 17. september 2005 #5 Skrevet 17. september 2005 Det er vel ikke noen som har min? :klø:
Gjest Violetta Skrevet 17. september 2005 #6 Skrevet 17. september 2005 Det er vel ikke noen som har min? :klø: ← Din var jo bare helt utrolig søt da! Men jeg skal ikke stjele den.
Malama Skrevet 17. september 2005 #7 Skrevet 17. september 2005 Ingen har min i alle fall! Og se jeg noen har min, da krever jeg at de fjerner den. For da har d stjålet den. Min finnes KUN som min avatar, ingen andre steder, det er min samboer som har laget den til meg. Og den er alså kun brukt som min avatar. Men, ingen vil vel ha min da, den er ikke sånn som deres stilige som mange vil ha. Min er bare... min
Gjest gjest1 Skrevet 17. september 2005 #8 Skrevet 17. september 2005 Syns du skal sende en PM til vedkommende og si ifra. H*n er sikkert ikke klar over det. Hadde jeg tatt avataren til en annen bruker ute å vite om det ville jeg garantert satt pris på tilbakemelding og byttet med en gang
-Fisken- Skrevet 17. september 2005 #9 Skrevet 17. september 2005 Syns du skal sende en PM til vedkommende og si ifra. H*n er sikkert ikke klar over det. Hadde jeg tatt avataren til en annen bruker ute å vite om det ville jeg garantert satt pris på tilbakemelding og byttet med en gang ←
Gjest cecilia Skrevet 17. september 2005 #10 Skrevet 17. september 2005 Beklager så meget, men var på noen som helst måte klar over at vi hadde samme bilde. Men en PM har du ikke sendt meg, og synes heller du burde ha gjort det fremfor å starte en tråd om dette latterlige temaet. Er jo tross alt tusenvis av brukere her inne, og kan jo ikke ha oversikt over bildet til alle..... Men bare så det er sagt. bildet skal skiftes ut fortest mulig så blir ingen furte
Annie Skrevet 17. september 2005 #12 Skrevet 17. september 2005 Men en PM har du ikke sendt meg, og synes heller du burde ha gjort det fremfor å starte en tråd om dette latterlige temaet. Er jo tross alt tusenvis av brukere her inne, og kan jo ikke ha oversikt over bildet til alle..... ← Enig med deg.
Kittykat Skrevet 17. september 2005 #13 Skrevet 17. september 2005 Spiller det noen rolle om det er noen som har samme avatar? Synes ikke det er noe å ta på vei for. Det finnes mange tusen på nett og da er det ikke til å unngå at man treffer på noen som har make avatar. Jeg ville bare latt det være og gått videre med livet.
Arwen Skrevet 17. september 2005 #14 Skrevet 17. september 2005 Jeg ser veldig mye på avatar når jeg leser innlegg så litt forvirret blir jeg hver gang noen har lik. Fordi jeg er lat synes jeg derfor at alle skal ha forskjellig
Gjest lillelou Skrevet 17. september 2005 #15 Skrevet 17. september 2005 Beklager så meget, men var på noen som helst måte klar over at vi hadde samme bilde. Men en PM har du ikke sendt meg, og synes heller du burde ha gjort det fremfor å starte en tråd om dette latterlige temaet. Er jo tross alt tusenvis av brukere her inne, og kan jo ikke ha oversikt over bildet til alle..... Men bare så det er sagt. bildet skal skiftes ut fortest mulig så blir ingen furte ← Var usikker på hvordan jeg skulle gripe saken an, så derfor ville jeg forhøre meg litt først-og så har jeg vært opptatt og borte fra dataen i hele dag, så derfor har jeg ikke hatt tid til å sende noen pm, rett og slett.
Gjest lillelou Skrevet 17. september 2005 #16 Skrevet 17. september 2005 Og, forresten, cecilia; Takk.
*CHOUCHOU* Skrevet 18. september 2005 #17 Skrevet 18. september 2005 Lurer pa om noen noengang far lyst pa kaalen min?
vixen Skrevet 18. september 2005 #18 Skrevet 18. september 2005 Lurer pa om noen noengang far lyst pa kaalen min? ← Er det kål det er?
Wonderwoman Skrevet 19. september 2005 #20 Skrevet 19. september 2005 Tror min er trygg Det er jo jeg som ER Mummitrollet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå