Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min far er såkalt utøvende artist, noe som har gjort at han gjennom årenes løp har hatt stor tilgang til kvinner, noen av dem usannsynlig vakre. Han er glad i kvinner også, og har samlet seg trofeer av sine erobringer. Hovedsaklig bilder av smilende damer som sitter på doen og tisser etter sex.

Jeg var nysgjerrig på et tidspunkt, og ville se hvem han hadde hatt sex med. Så jeg lånte PCen hans, der disse bildene ligger åpne, og satte meg for å se gjennom dem. Det var lokale skjønnheter, modellpene damer, idrettsjenter og damer som nå forlengst har samboer og barn. Alle smilende og "dokumentert."

Jeg burde kanskje tenkt at det var en mulighet, men jeg var helt uforberedt på det da bildet kom opp. Det var min samboer som jeg har to barn med, helt avkledd nedentil mens hun sitter på doen hjemme og gir ham et strålende smil. Det var ikke vanskelig å skjønne bakgrunnen for bildet og hva som hadde skjedd. Han hadde altså pult henne på et tidspunkt.

Jeg konfronterte dem med det. Først ham, så henne. De la ikke skjul på det når jeg først hadde funnet det ut. Som uerfaren jomfru hadde hun ved alder atten hatt en ONS med ham. Gjennom natten hadde han 'lært' henne opp i alle stillinger, uten bruk av kondom. Hun visste hvem jeg var da hun gikk inn i forholdet noen år senere. Begge hadde tenkt at det var best å holde dette skjult for meg.

Dette er jo forlengst fortid nå, og har egentlig ingen relevans og innvirkning på samlivet, men jeg greier ikke å bli kvitt tanken på det som skjedde og bildene jeg har i hodet. Penisen hennes har vært på besøk i hennes mest intime deler, og har faktisk åpnet henne. Hun har hatt ham i munnen. Han har ligget over henne, hatt henne bakfra og hun har ridd ham, og etterpå fikk han ta et trofebilde av henne, som han har gjort med alle disse andre kvinnene. Hvodan kommer man over fortid og sjalusi, når partner har vært i berøring med nær familie? Noen som har vært borti noe lignende?

Anonymkode: 31d74...5b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kleint at faren din sprakk jomfruhinnen til din samboer.

Anonymkode: ecf77...ddc

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kleint at faren din sprakk jomfruhinnen til din samboer.

Anonymkode: ecf77...ddc

Finnes ikke noe som Jeter jomfuhinne. 

Anonymkode: 9c2b1...bc8

• Liker 14
Skrevet

Og alle 3 med peniser også😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men elsker du henne da?

Hvis ja, så fortsetter du med det👍

Anonymkode: e1290...47b

Skrevet

Verden er ganske liten..hadde seriøst gravd meg ned.😵

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Alt kan skje i denne verden, men det høres så usannsynlig ut at en 18 år gammel jomfru skulle hatt en ONS med en 40-50 åring? 

Jeg tror heller ikke de hadde utdypet sexen og fortalt deg at han lærte henne opp i alle slags stillinger. Og hvorfor skulle de si at de ikke brukte beskyttelse?

Det er og kleint å ta bilder av tissede. damer. Hadde det vært reelt hadde det nok vært et annet uttrykk en smil på de bildene..

Konkluderer derfor med at dette er en trolletråd. Men, godt forsøk😅

Anonymkode: ad4f3...a6d

• Liker 25
Skrevet

Det der hadde jeg aldri klart å legge bak meg🤣

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde reist fra bygda og dama

Anonymkode: 69d2c...065

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Hvem syns det er greit å bli tatt bilde av mens man sitter på doen og tisser etter sex? Jeg hadde klikket! Hva sier han liksom? "Jeg har et album med bilder av alle damene jeg har ligget med mens de tisser etter sex, er det greit om jeg tar et bilde av deg også til samlingen min?"

Når det er sagt, så er det ikke verdens undergang av faren din har ligget med din samboer, siden det er lenge siden. Det tar nok litt tid, men etter hvert klarer du nok å ikke tenke på det/få bilder i hodet. 

Anonymkode: 1d1e2...4f6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Og du syntes i utgangspunktet det var helt normalt å oppsøke nakenbilder av din fars gamle erobringer? 

Anonymkode: 5da25...51e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis en svært, svært, svært usannsynlig historie. Han hadde aldri klart å finne så mange damer som er villig til å bli tatt bilde av på toalettet til samlingen hans.

Anonymkode: 7d5a7...28c

• Liker 10
Skrevet (endret)

image.png

...men du skal ha for kreativiteten, da! :hoho: 

Endret av Ullvott
  • Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

og de fortalte deg alle disse detaljene om sexen fordi....?

...dette er oppspinn

Anonymkode: 01569...5c9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvem har vel ikke opplevd dette, liksom :sminkedokke: 

Anonymkode: 0fede...d3f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min far er såkalt utøvende artist, noe som har gjort at han gjennom årenes løp har hatt stor tilgang til kvinner, noen av dem usannsynlig vakre. Han er glad i kvinner også, og har samlet seg trofeer av sine erobringer. Hovedsaklig bilder av smilende damer som sitter på doen og tisser etter sex.

Jeg var nysgjerrig på et tidspunkt, og ville se hvem han hadde hatt sex med. Så jeg lånte PCen hans, der disse bildene ligger åpne, og satte meg for å se gjennom dem. Det var lokale skjønnheter, modellpene damer, idrettsjenter og damer som nå forlengst har samboer og barn. Alle smilende og "dokumentert."

Jeg burde kanskje tenkt at det var en mulighet, men jeg var helt uforberedt på det da bildet kom opp. Det var min samboer som jeg har to barn med, helt avkledd nedentil mens hun sitter på doen hjemme og gir ham et strålende smil. Det var ikke vanskelig å skjønne bakgrunnen for bildet og hva som hadde skjedd. Han hadde altså pult henne på et tidspunkt.

Jeg konfronterte dem med det. Først ham, så henne. De la ikke skjul på det når jeg først hadde funnet det ut. Som uerfaren jomfru hadde hun ved alder atten hatt en ONS med ham. Gjennom natten hadde han 'lært' henne opp i alle stillinger, uten bruk av kondom. Hun visste hvem jeg var da hun gikk inn i forholdet noen år senere. Begge hadde tenkt at det var best å holde dette skjult for meg.

Dette er jo forlengst fortid nå, og har egentlig ingen relevans og innvirkning på samlivet, men jeg greier ikke å bli kvitt tanken på det som skjedde og bildene jeg har i hodet. Penisen hennes har vært på besøk i hennes mest intime deler, og har faktisk åpnet henne. Hun har hatt ham i munnen. Han har ligget over henne, hatt henne bakfra og hun har ridd ham, og etterpå fikk han ta et trofebilde av henne, som han har gjort med alle disse andre kvinnene. Hvodan kommer man over fortid og sjalusi, når partner har vært i berøring med nær familie? Noen som har vært borti noe lignende?

Anonymkode: 31d74...5b2

Veldig troverdig historie.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette kunne vært en novelle i Romantikk fra 80-tallet.

Er du sikker på at det ikke er fiksjon?

Anonymkode: 19e8d...faf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tja,jeg tror muligens dette kan være sant.

1001-1002-1003.

Anonymkode: dd758...e33

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som BS hele greia

Anonymkode: e3b67...a65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker faren din å få dildo i rompa også?

Anonymkode: 59675...e21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...