AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 Nå sliter jeg litt her.. Samboeren tar ikke på meg, kysser meg ikke og hinter ikke til sex han kan kysse meg 2 ganger iløpet av uka hvor han tar insiativet.. Vært samboere siden mai.. Kjøpte parfyme til han og han sa den lukta godt og ga meg et kyss uten å ta noe ekstra på meg... Sa ikke takk en gang Ble med han på biltreff hvor vi var med en vennegjeng.. Brått ringer telefonen hans og han blir borte. Jeg ser i det fjerne han gir den klemmen til "bestevenninna". Sender han en melding.. Han legger ut noe på snap story 2 minutter senere.. Uten å svare på meldingen.. han kommer tilbake så stolt med en av de bleksprutbamsene som er glad og sur.. Og viste til alle andre først.. Disse hadde vi snakket om å kjøpe sammen som en kjæreste greie.. Og brått får han det.. Og skjønner ikke hvorfor jeg blir lei meg over dette.. Jeg gikk til bilen for å ta noe å drikke og han fulgte etter. Jeg spurte han hva viste var å ditche meg og bare gå uten å si noe liksom.. Og han så på meg med det oppgitte blikket.. Hjertet mitt knuser, jeg er ikke sulten og jeg får ikke sove. Anonymkode: 8f86e...c9e
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå sliter jeg litt her.. Samboeren tar ikke på meg, kysser meg ikke og hinter ikke til sex han kan kysse meg 2 ganger iløpet av uka hvor han tar insiativet.. Vært samboere siden mai.. Kjøpte parfyme til han og han sa den lukta godt og ga meg et kyss uten å ta noe ekstra på meg... Sa ikke takk en gang Ble med han på biltreff hvor vi var med en vennegjeng.. Brått ringer telefonen hans og han blir borte. Jeg ser i det fjerne han gir den klemmen til "bestevenninna". Sender han en melding.. Han legger ut noe på snap story 2 minutter senere.. Uten å svare på meldingen.. han kommer tilbake så stolt med en av de bleksprutbamsene som er glad og sur.. Og viste til alle andre først.. Disse hadde vi snakket om å kjøpe sammen som en kjæreste greie.. Og brått får han det.. Og skjønner ikke hvorfor jeg blir lei meg over dette.. Jeg gikk til bilen for å ta noe å drikke og han fulgte etter. Jeg spurte han hva viste var å ditche meg og bare gå uten å si noe liksom.. Og han så på meg med det oppgitte blikket.. Hjertet mitt knuser, jeg er ikke sulten og jeg får ikke sove. Anonymkode: 8f86e...c9e Ts her Hvordan skal jeg ta opp dette med han uten at han blir irritert og oppgitt.. 🙄 Anonymkode: 8f86e...c9e
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #3 Skrevet 24. juli 2021 Sånn var forholdet mitt også. Han ble ikke glad for meg eller noe jeg gjorde, men med en gang andre hadde gjort noe som helst for ham så var de jo en jævla helgen å regne. Jeg slavet i 3 timer for å hjelpe ham å vaske huset, NABOEN kom innom og leverte noe til ham på vei fra jobb og mens jeg så vidt fikk en lavmælt takk så ble naboen beskrevet så høyt og så snill og så herlig og blabla. Det er en måte å Gjøre deg liten på, at du teller ikke, dine ting er ikke viktige, det er alltid noen som er bedre enn deg. Ikke vær sammen med en fyr som konstant gir deg dårlig selvfølelse og lar deg føle at du ikke strekker til. Anonymkode: 5a909...12b 19
Sunshineyellow Skrevet 24. juli 2021 #4 Skrevet 24. juli 2021 Han er ikke interessert i deg. Selv om det er tøft, så må du drite mer i han fremover. Ikke ha tid til han. Om en gutt er interessert,så vil han være med den jenta. 12
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #5 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sånn var forholdet mitt også. Han ble ikke glad for meg eller noe jeg gjorde, men med en gang andre hadde gjort noe som helst for ham så var de jo en jævla helgen å regne. Jeg slavet i 3 timer for å hjelpe ham å vaske huset, NABOEN kom innom og leverte noe til ham på vei fra jobb og mens jeg så vidt fikk en lavmælt takk så ble naboen beskrevet så høyt og så snill og så herlig og blabla. Det er en måte å Gjøre deg liten på, at du teller ikke, dine ting er ikke viktige, det er alltid noen som er bedre enn deg. Ikke vær sammen med en fyr som konstant gir deg dårlig selvfølelse og lar deg føle at du ikke strekker til. Anonymkode: 5a909...12b Hjertet mitt knuser.. Gikk fra å være sjelevenner til at han ble sånn 🙄 jeg føler meg så usikker.. Hvorfor er han sånn... Er det No vits å ta opp med han.. Anonymkode: 8f86e...c9e
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #6 Skrevet 24. juli 2021 Sunshineyellow skrev (3 minutter siden): Han er ikke interessert i deg. Selv om det er tøft, så må du drite mer i han fremover. Ikke ha tid til han. Om en gutt er interessert,så vil han være med den jenta. Men jeg tror han bare godtar det.. Og lever sitt liv.. Han vil ikke være ned på så mye ting lenger.. Han snakket meg trill rundt.. Sa nettopp til mine foreldre at dette kom til å vare fordi jeg elsker han.. Anonymkode: 8f86e...c9e 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #7 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hjertet mitt knuser.. Gikk fra å være sjelevenner til at han ble sånn 🙄 jeg føler meg så usikker.. Hvorfor er han sånn... Er det No vits å ta opp med han.. Anonymkode: 8f86e...c9e Kjære deg, ja man ser alltid en sjelevenn i sånne fordi de prøver så jævlig hardt i begynnelsen og kjører på med alt det gode de kan, så når de har fått deg dit de vil så er det stopp på det og de blir HELT motsatt av det de var. Nei det hjelper ikke å snakke, forteller du hva du har behov for så tar de bare enda mer av det fra deg. Du har ikke annet valg enn å gå, ellers vil du alltid være under skoen hans. Jeg VET hva du føler, den tåka som føles som et tonn som trykker deg ned, tar fra deg krefter og gjør deg forvirret ovrr realiteten. Det er kjæresten din, det er partneren din som får deg til å føle. Røm, stikk, dra til dine foreldre, dine venninner, kom deg vekk og fortell noen høyt hvordan du har det. Kom deg vekk det blir bare verre. Anonymkode: 5a909...12b 10
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #8 Skrevet 24. juli 2021 Paging @Skogsalv Anonymkode: 5a909...12b 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #9 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjære deg, ja man ser alltid en sjelevenn i sånne fordi de prøver så jævlig hardt i begynnelsen og kjører på med alt det gode de kan, så når de har fått deg dit de vil så er det stopp på det og de blir HELT motsatt av det de var. Nei det hjelper ikke å snakke, forteller du hva du har behov for så tar de bare enda mer av det fra deg. Du har ikke annet valg enn å gå, ellers vil du alltid være under skoen hans. Jeg VET hva du føler, den tåka som føles som et tonn som trykker deg ned, tar fra deg krefter og gjør deg forvirret ovrr realiteten. Det er kjæresten din, det er partneren din som får deg til å føle. Røm, stikk, dra til dine foreldre, dine venninner, kom deg vekk og fortell noen høyt hvordan du har det. Kom deg vekk det blir bare verre. Anonymkode: 5a909...12b Snakket med ene venninna som var med i går.. Ho syntes det var rart og alle spurte meg hvor han ble av.. Ho kanskje han en dritt sekk.. Men ho anbefaler meg å snakke med han Anonymkode: 8f86e...c9e
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #10 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Snakket med ene venninna som var med i går.. Ho syntes det var rart og alle spurte meg hvor han ble av.. Ho kanskje han en dritt sekk.. Men ho anbefaler meg å snakke med han Anonymkode: 8f86e...c9e Det kommer ikke til å hjelpe å snakke, forbered deg på det. Han vet hva han gjør. Anonymkode: 5a909...12b 8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #11 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kommer ikke til å hjelpe å snakke, forbered deg på det. Han vet hva han gjør. Anonymkode: 5a909...12b Er det ikke noe jeg kan gjøre for å få dette til å gå? Er barn inni bilde også.. Han ser på denne personen som er farsfigur.. Anonymkode: 8f86e...c9e
Nymerïa Skrevet 24. juli 2021 #12 Skrevet 24. juli 2021 Du er en selvfølge, de andre må vinnes over. 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #13 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det ikke noe jeg kan gjøre for å få dette til å gå? Er barn inni bilde også.. Han ser på denne personen som er farsfigur.. Anonymkode: 8f86e...c9e Nei, det er ingenting du kan gjøre. Denne personen kommer bare til å bli verre! Og du må ko beskytte barnet ditt!? Kom deg vekk før barnet ditt også lider av samme behandling eller at barnet vokser opp og at dette forholdet blir noe ditt barn også vil godta fordi barnet tror det skal være sånn! Anonymkode: fe9b8...3a4 9
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #14 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det ikke noe jeg kan gjøre for å få dette til å gå? Er barn inni bilde også.. Han ser på denne personen som er farsfigur.. Anonymkode: 8f86e...c9e NEI DET ER IKKE DET. DU kommer til å bruke resten av livet ditt til å "se på meg, velg meg, elsk meg, verdsett meg" og du kommer til å bli skuffet gang på gang, gang på gang se andre få det du skulle hatt. Gang på gang se ham elske og verdsette andre mens du ikke får en takk en gang. Redd deg og ungen din og stikk. Anonymkode: 5a909...12b 15
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #15 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er ingenting du kan gjøre. Denne personen kommer bare til å bli verre! Og du må ko beskytte barnet ditt!? Kom deg vekk før barnet ditt også lider av samme behandling eller at barnet vokser opp og at dette forholdet blir noe ditt barn også vil godta fordi barnet tror det skal være sånn! Anonymkode: fe9b8...3a4 Da vurderer jeg å bruke han først til å få den bilen jeg vil ha og få han til å fikse den andre bilen.. Han er kjempe flink med barnet og vi har god tone forran han.. Så så mye skadet kan det vel ikke bli Anonymkode: 8f86e...c9e
Smurfii Skrevet 24. juli 2021 #16 Skrevet 24. juli 2021 Asshole kalles slike som han. Syns det er godt gjort i seg selv at du har giddet å holdt ut med han helt siden mai, det må søren meg føles ut som en evighet å være sammen med en fyr med tidenes douchebag oppførsel.🖕🏻 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #17 Skrevet 24. juli 2021 Smurfii skrev (1 minutt siden): Asshole kalles slike som han. Syns det er godt gjort i seg selv at du har giddet å holdt ut med han helt siden mai, det må søren meg føles ut som en evighet å være sammen med en fyr med tidenes douchebag oppførsel.🖕🏻 Ja når jeg tenker over det så var det fint første mnd.. Nå er det ikke det lenger.. Så da får jeg ta dobbeltspill.. Anonymkode: 8f86e...c9e
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #18 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da vurderer jeg å bruke han først til å få den bilen jeg vil ha og få han til å fikse den andre bilen.. Han er kjempe flink med barnet og vi har god tone forran han.. Så så mye skadet kan det vel ikke bli Anonymkode: 8f86e...c9e Så mye skadet kan det vel ikke bli? Jeg håper du bare troller og later som. Eller så er du ikke klar over hvor sladet du selv er i dette forholdet. Gå videre. Anonymkode: 5a909...12b 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #19 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så mye skadet kan det vel ikke bli? Jeg håper du bare troller og later som. Eller så er du ikke klar over hvor sladet du selv er i dette forholdet. Gå videre. Anonymkode: 5a909...12b Jo jeg er skadet.. Går rundt og tror jeg kan redde dette forholdet.. Og føler samboeren gir faen.. Anonymkode: 8f86e...c9e
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #20 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo jeg er skadet.. Går rundt og tror jeg kan redde dette forholdet.. Og føler samboeren gir faen.. Anonymkode: 8f86e...c9e Ja hva tror du det gjør med barnet ditt som lærer at sånn skal det være? Du tror bare fordi dere har en god tone foran ungen at det går bra? Det barnet fanger opp alt som skjer i hjemme. Anonymkode: 5a909...12b 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå