Nåleputa Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 Hvor lenge varer den? Hva tenker mannen på? Kvinnen merker jo dette fraværet med en gang( (La oss si to dager, og blir jo bekymret og noen blir fortvilet). Vil mannen ha kontakt i denne tankemodusen? Vil mannen ta kontakt nå han har bestemt seg? Er det forstyrrende om kvinnen tar kontakt? Tar det en mnd å komme ut av mancaven? Kom selvsagt i denne «knipa» (Igjen) -For det er helt forferdelig for meg iallfall og kjenne på dette fraværet av interesse fra potensiell kjæreste. Tidligere tok vi like mye kontakt, nå er det jeg som tar kontakt. Prøvde å la være å ta kontakt tidligere en dag, og da stakk han hodet frem igjen. 🙃 Han har sakt at han har tenkt mye på oss, med barn, særbo og om han har tid til meg. Han skulle egentlig ikke ha vært på datingapp med det lille av tid han har til overs -Og at en burde hatt en plan for datinga. Han har sakt at han har så lite tid å tilby meg, så blir det til at jeg blir langt ned på prioriteringslista. Kunne jo forsøkt å finne en annen, men har jo funnet denne fine mannen…. Flere?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Skrevet 24. juli 2021 Du har jo allerede noen tanker om man cave, så du får lese bøkene til John Gray. I ditt tilfelle kan du jo holde deg kald til neste gang han stikker hodet frem, og så tar du ham på ordet, setter dere ned, og lager en plan for datingen. Så kan du jo evaluere om et par uker, om han mente noe med det. Det er jo dessverre en mulighet for at han har bestemt seg for at det ikke funker, men bare ikke greier å slippe taket. Du er sikkert grei å hente fram, når det passer for ham. Anonymkode: ed5e1...a53
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #3 Skrevet 24. juli 2021 Jeg er kanskje relativt "enkel" når det gjelder sånt som mann selv, men sorry. "Man cave" er som regel en unnskyldning. Greit nok hvis man ikke har tid til å alltid møtes på grunn av jobb og forpliktelser (Slik det er for de fleste voksne mennesker), men dersom han aldri setter av tid til deg eller tar initiativ til en liten melding, så er han rett og slett ikke så interessert. (For øvrig samme for kvinner som ikke tar initiativ for min del - enten så er man interessert eller så er man ikke det). Han her har jo også fortalt deg hvordan ståa er, så da ville jeg vel egentlig bare gått videre. Det er ingen vits i å forsøke å involvere seg med noen som sier at man kommer langt ned på prioriteringslista. Anonymkode: c2bed...c63 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #4 Skrevet 24. juli 2021 Nåleputa skrev (2 timer siden): Hvor lenge varer den? Hva tenker mannen på? Kvinnen merker jo dette fraværet med en gang( (La oss si to dager, og blir jo bekymret og noen blir fortvilet). Vil mannen ha kontakt i denne tankemodusen? Vil mannen ta kontakt nå han har bestemt seg? Er det forstyrrende om kvinnen tar kontakt? Tar det en mnd å komme ut av mancaven? Kom selvsagt i denne «knipa» (Igjen) -For det er helt forferdelig for meg iallfall og kjenne på dette fraværet av interesse fra potensiell kjæreste. Tidligere tok vi like mye kontakt, nå er det jeg som tar kontakt. Prøvde å la være å ta kontakt tidligere en dag, og da stakk han hodet frem igjen. 🙃 Han har sakt at han har tenkt mye på oss, med barn, særbo og om han har tid til meg. Han skulle egentlig ikke ha vært på datingapp med det lille av tid han har til overs -Og at en burde hatt en plan for datinga. Han har sakt at han har så lite tid å tilby meg, så blir det til at jeg blir langt ned på prioriteringslista. Kunne jo forsøkt å finne en annen, men har jo funnet denne fine mannen…. Flere? Fin? Nei, du er langt nede på lista, skriver du Anonymkode: d8011...a15 1
Million Skrevet 24. juli 2021 #5 Skrevet 24. juli 2021 Dersom en mann virkelig er interessert og virkelig har falt for dama, eller liker henne så mye at han kjenner han kunne falt for henne, så TAR han seg tid. Uansett. Det er ikke noe "beklager, men jeg er så opptatt de neste to ukene". Nei, han ville funnet tid uansett. Dersom du opplever det slik du beskriver, så ville jeg ganske enkelt takket for meg og sagt du nå vil avslutte og gå videre. Finn en som lager tid til sin kjæreste i hverdagen og helgene! Gjør det slutt med treigingen selv, i stedet for å vente på å bli ghostet av han eller at han skal få ut fingeren og si noe om at "det beste kanskje er om det blir slutt for jeg har så lite tid til forhold". 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #6 Skrevet 24. juli 2021 5 minutter siden, Million said: Dersom en mann virkelig er interessert og virkelig har falt for dama, eller liker henne så mye at han kjenner han kunne falt for henne, så TAR han seg tid. Uansett. Det er ikke noe "beklager, men jeg er så opptatt de neste to ukene". Nei, han ville funnet tid uansett. Dersom du opplever det slik du beskriver, så ville jeg ganske enkelt takket for meg og sagt du nå vil avslutte og gå videre. Finn en som lager tid til sin kjæreste i hverdagen og helgene! Gjør det slutt med treigingen selv, i stedet for å vente på å bli ghostet av han eller at han skal få ut fingeren og si noe om at "det beste kanskje er om det blir slutt for jeg har så lite tid til forhold". Veldig enig med dette. TS, hvis denne "fine" mannen vil treffe deg så finner han seg tid. Jeg er alene med et barn som jeg har rundt 90 % av tiden, samtidig som jeg har jobb og studier. Jeg finner meg likevel tid til å date. Hvis man virkelig VIL treffe noen og virkelig VIL se noen så finner meg seg tid. Dumpet nettopp en selv som var sånn som var veldig "Du kommer langt ned på prioriteringslista... Har tid til å møte deg en gang i blant... kanskje hver 4 eller hver 6 uke?" Hvem orker å date en som så lite tid? Jeg vil SE personen jeg dater, for å se om det utvikler seg og da er man nødt til å investere tid. Det var vondt for meg å gi slipp på han for jeg likte han utrolig godt, men syns jeg fortjener bedre enn som så Anonymkode: 000ff...40a 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #8 Skrevet 24. juli 2021 Føler jeg er ganske heldig der jeg da selv om jeg aldri har møtt date'n min. Han har holdt kontakten stabilt i 8 mnd'er nå og ringer innimellom og er så fint når jeg føler jeg kan stole på han. Det kan gå dager mellom vi prates men så har vi en fin prat da innimellom og planen er fortsatt at vi skal møtes en helg nå så fort han har fått andre dose vaksine og får klar signal for å reise hit. Noen av oss er bare litt anderledes skrudd i hop. Mannfolk som bor relativt nært hadde aldri giddet å holde på sånn noe lenge men for meg blir det noen jeg føler er verd å vente på for han viser meg at jeg betyr noe for han gjort hele tiden og vi ler oss jo skakke vær gang på video cam. Aldri er det fokus på sex så nei det er så deilig. Han er bare skjønn. Krysser fingrene at vi begge blir like fornøyd etter at vi møtes også. Så får en se da hvordan det blir videre. Anonymkode: 797b9...e68 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #9 Skrevet 24. juli 2021 Han har rett i at han ikke burde være på datesider når han ikke har tid til deg uansett. Vært borti en lignende mann, nå er det nok, jeg gidder ikke bruke mer tid. Har heldigvis ikke fått noe følelser for han, bortsett fra at jeg liker å snakke med han. Det kunne kommet følelser, men da hadde han måtte være tilstede mye mer. Ikke bare en sjelden gang iblant, da er det bedre uten! Føler ikke noe tap over det. Du får vurdere om du gidder mer selv. Lykke til. Anonymkode: 4a32a...0e8 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #10 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler jeg er ganske heldig der jeg da selv om jeg aldri har møtt date'n min. Han har holdt kontakten stabilt i 8 mnd'er nå og ringer innimellom og er så fint når jeg føler jeg kan stole på han. Det kan gå dager mellom vi prates men så har vi en fin prat da innimellom og planen er fortsatt at vi skal møtes en helg nå så fort han har fått andre dose vaksine og får klar signal for å reise hit. Noen av oss er bare litt anderledes skrudd i hop. Mannfolk som bor relativt nært hadde aldri giddet å holde på sånn noe lenge men for meg blir det noen jeg føler er verd å vente på for han viser meg at jeg betyr noe for han gjort hele tiden og vi ler oss jo skakke vær gang på video cam. Aldri er det fokus på sex så nei det er så deilig. Han er bare skjønn. Krysser fingrene at vi begge blir like fornøyd etter at vi møtes også. Så får en se da hvordan det blir videre. Anonymkode: 797b9...e68 Syntes det blir noe annet når det er snakk om avstandsforhold (eller forsøk på det, som dere prøver ut nå), da er det jo gjerne slik at man ikke nødvendigvis kan treffes så ofte fordi man må sette av tid og reise til hverandre. Men da er det jo som regel heller ikke selvvalgt å ikke treffes så ofte som man vil. Men om man ikke bor langt fra hverandre, så blir det rimelig spesielt i mine øyne å bare ville sees hver 4. eller 6. uke. Anonymkode: c2bed...c63
Antiviruset Skrevet 24. juli 2021 #11 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er kanskje relativt "enkel" når det gjelder sånt som mann selv, men sorry. "Man cave" er som regel en unnskyldning. Greit nok hvis man ikke har tid til å alltid møtes på grunn av jobb og forpliktelser (Slik det er for de fleste voksne mennesker), men dersom han aldri setter av tid til deg eller tar initiativ til en liten melding, så er han rett og slett ikke så interessert. (For øvrig samme for kvinner som ikke tar initiativ for min del - enten så er man interessert eller så er man ikke det). Han her har jo også fortalt deg hvordan ståa er, så da ville jeg vel egentlig bare gått videre. Det er ingen vits i å forsøke å involvere seg med noen som sier at man kommer langt ned på prioriteringslista. Anonymkode: c2bed...c63 Du har helt rett! De som ikke viser interesse i handling er heller ikke interessert. At mange ikke forstår dette? Ja det er ikke lett å bli avvist når man selv er forelsket. Men et sted må grensen gå, og den går akkurat der for meg. Er det ikke en gjensidig likeverdig interesse fra begge parter? Gå videre! Alt annet er å plage seg selv unødig og man utsetter og forsterker elendigheten som vil følge av akkurat dette. 3
Nåleputa Skrevet 24. juli 2021 Forfatter #12 Skrevet 24. juli 2021 Takk for innspill. -Nå må jeg si at han har funnet tid til oss midt i denne hektiske jobbperioden han er akkurat nå. Jeg har truffet han flere ganger på to mnd, og jeg vet også at det blir mye mindre jobbing i høst og vinter. Han skal få mer enn disse to mnd. 😊 Den magiske grensa er vel 3 mnd? Er ikke det streken for å gå videre eller ikke? -Så får vi se om dere har rett i at han takker for seg eller at jeg får treffe barna og familie.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #13 Skrevet 24. juli 2021 52 minutter siden, Nåleputa said: Takk for innspill. -Nå må jeg si at han har funnet tid til oss midt i denne hektiske jobbperioden han er akkurat nå. Jeg har truffet han flere ganger på to mnd, og jeg vet også at det blir mye mindre jobbing i høst og vinter. Han skal få mer enn disse to mnd. 😊 Den magiske grensa er vel 3 mnd? Er ikke det streken for å gå videre eller ikke? -Så får vi se om dere har rett i at han takker for seg eller at jeg får treffe barna og familie. Det han sier til deg tyder helt klart på at han ikke er betatt nok til å gjøre en innsats. Han forbereder deg på en fade out, han kommer til å ta mindre og mindre initiativ. Anonymkode: f6b6a...dc1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #14 Skrevet 24. juli 2021 Antiviruset skrev (4 timer siden): Du har helt rett! De som ikke viser interesse i handling er heller ikke interessert. At mange ikke forstår dette? Ja det er ikke lett å bli avvist når man selv er forelsket. Men et sted må grensen gå, og den går akkurat der for meg. Er det ikke en gjensidig likeverdig interesse fra begge parter? Gå videre! Alt annet er å plage seg selv unødig og man utsetter og forsterker elendigheten som vil følge av akkurat dette. Helt enig Anonymkode: 797b9...e68
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #15 Skrevet 24. juli 2021 Når menn liker en dame er de "på", de som trekker seg unna/vegrer er ikke seriøse. Anonymkode: 79ad9...87c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå