AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 Jeg har prøvd litt det siste halvåret å date, men kjenner det påvirker meg psykisk å konstant bli utsatt for ghosting og mind games. Har datet forskjellig typer menn og opplever mye dårlig oppførsel. Folk er ikke ærlige. Kjenner det går på psyken nå og vurderer å snakke med en prest/psykolog eller noe. Føler meg så stygg og lite verdt, og er lei av å gi av meg selv uten at det fører til noe. De verste er de som påstår de vil ha et seriøst forhold. De vil jo tydeligvis bare kuke rundt, og jeg er ikke bra nok.. Selvtilliten er elendig. Er det bare å gi opp? Anonymkode: 4647b...665 10
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Skrevet 24. juli 2021 Om jeg skal svare basert på egen erfaring, er svaret ja. Tinder er en tøff verden. Det skal sies at jeg har truffet noe bra menn der og, men der har ikke interessen vært til stede fra min side. Men aller mest tull, uærlighet og folk som bare vil sex. Anonymkode: 84349...0f7 10
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #3 Skrevet 24. juli 2021 Gi opp tinder? Tja, min mening er ja. Puleappen tinder kan man fint gi opp. Er masse andre arenaer hvor man kan treffe en partner. Spesielt gjennom venninner ^_^ Anonymkode: f3340...b84 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #4 Skrevet 24. juli 2021 Kanskje lurt å ta en pause? Det finnes fortsatt menn ute i det virkelige liv. Anonymkode: 89239...86c 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #5 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om jeg skal svare basert på egen erfaring, er svaret ja. Tinder er en tøff verden. Det skal sies at jeg har truffet noe bra menn der og, men der har ikke interessen vært til stede fra min side. Men aller mest tull, uærlighet og folk som bare vil sex. Anonymkode: 84349...0f7 Huff, det er nettopp det. SÅ mange uærlige folk. Jeg er ganske direkte og sier fra med en gang dersom jeg ikke føler det er en match, på en høflig måte. Kunne ikke falt meg inn å ghoste noen etter sex f.eks, men det har jeg også opplevd. Selv etter å ha datet i 2 mnd. Poof, en dag var jeg blokkert fra alt gitt. Hvordan tør damer å stole på menn? Kan jo bli dumpet når som helst, og den angsten orker jeg ikke. Anonymkode: 4647b...665 7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #6 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gi opp tinder? Tja, min mening er ja. Puleappen tinder kan man fint gi opp. Er masse andre arenaer hvor man kan treffe en partner. Spesielt gjennom venninner ^_^ Anonymkode: f3340...b84 Jeg kjenner bare damer, og ingen av de har noen mannlige bekjente som er aktuelle. Og hobbiene mine er veldig kvinnedominerte så er ikke noen menn der heller. Jeg syns det er teit å begynne med en hobby bare for å møte en mann. Er mye i fjellet og, men blir ikke kjent med noen der heller.. Skulle ønske Patti Stanger kunne komme til Oslo og drive litt matchmaking, kanskje det hadde vært noe Anonymkode: 4647b...665 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #7 Skrevet 24. juli 2021 Det er nok vanlig, ja. Jeg har blitt mer "kald på innsiden" for å tåle Tinder. Synes folkeskikk er helt fraværende der. Skal ta en pause nå, men tror det blir vanskelig å møte noen på andre arenaer. I likhet med deg har jeg kvinnedominerte hobbyer. Anonymkode: 66859...7dc 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #8 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Gi opp tinder? Tja, min mening er ja. Puleappen tinder kan man fint gi opp. Er masse andre arenaer hvor man kan treffe en partner. Spesielt gjennom venninner ^_^ Anonymkode: f3340...b84 Ikke alle har mange venninner. Anonymkode: 948d3...3f6 8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #9 Skrevet 24. juli 2021 Ja. Derfor orker jeg ikke. Må ta vare på meg selv. Og på jobb er det bare damer, så…. 😐 Anonymkode: be024...07a 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #10 Skrevet 24. juli 2021 Hva er alderen på mennene dere får opp? Jeg har søk på menn fra 35-45. Føler jeg kan dele inn matchene mine i noen hovedkategorier: - Barnløse menn over 40 på bygda. De er hyggelige og følger opp i dialogen, men er noe tafatte/ passive. Mulig at de har blitt mye avvist av damer fra byen rett og slett fordi de bor på bygda- jeg er selv iallefall ikke interessert i å pendle 2-3 timer for å møte en mann. - Barnløse menn over 40 i byen. De har noe flyktig over seg, når jeg spør hva de ser etter på Tinder svarer de at det er tidsfordriv, men møter de en ok dame er det hyggelig. Det er vanskelig å holde en dialog gående og det blir aldri noen date. - Menn med barn over 40, gjerne nysingle. Barna er rundt 10- 12. De er ikke på et sted hvor de ønsker å etablerer et kjæresteforhold på nytt, samtidig prøver de å gi inntrykk av hvor solid kjærestemateriale de er basert på det forholdet de har vært i. De er ikke så interessert i deg som person, bare i det at du er en date som kan gi han et hakk i beltet etter at han har levd i et skrantende mer eller mindre sexløst forhold i 12 år. - Barnløse menn 35-40 synes at du er seksuelt attraktiv, og er ute etter sex. De synes det er litt kompliserende at de liker detg godt og tenner veldig på deg samtidig som barnepakken du kommer med gjør at de blir "usikre" på om de er "klar for et nytt forhold" Ts jeg tror du er som de fleste damer, man tar det personlig at man ikke mestrer Tinder. Men Tinder gjør at menn gjør kvinner til objekter. Kvinnen er et objekt som skal passe inn i mannens skjema over drømmedamen og drømmeforholdet. Helt løsrevet fra den naturlige kjemien som oppstår mellom to som møter hverandre på ordentlig og gir hverandre slack fordi at man er, ja, mennesker. Jeg blir også lei meg av Tinder. Så mye viss vass man skal skrive og forholde seg til. Jeg ville heller meldt meg på ulike kurs. Få deg nye hobbyer. Ha et mindset hvor du skal lære deg en ny ferdighet. Selv om du ikke møter drømmemannen har du lært deg en ny skill. Jeg tror det er mer oppbyggende for din personlighet enn å være på Tinder. Men du trenger ikke slette appen. La den bare være, og bygg en solid plattform og selvtillit på siden i det virkelige livet. Da vil du ikke la deg vippe så lett av pinnen av noen tjomlinger på en app. Og KANSKJE og kanskje ikke, kan du møte en fin en der også. Anonymkode: 8bd14...55f 23
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #11 Skrevet 24. juli 2021 Det tror jeg er vanlig ja, men folk skal gjerne gi et inntrykk av hvor lite de bryr seg. Kommer med kommentarer om at Tinder er bare for gøy så man må ikke ta det så seriøst. Jeg klarer ikke å bli helt kynisk og kald når jeg ønsker å finne meg en kjæreste, men opplever at jeg er altfor sårbar og får dårlige tanker om meg selv av å være der. Mange har dessverre en bruk og kast holdning på Tinder. Anonymkode: 209b5...963 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #12 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har prøvd litt det siste halvåret å date, men kjenner det påvirker meg psykisk å konstant bli utsatt for ghosting og mind games. Har datet forskjellig typer menn og opplever mye dårlig oppførsel. Folk er ikke ærlige. Kjenner det går på psyken nå og vurderer å snakke med en prest/psykolog eller noe. Føler meg så stygg og lite verdt, og er lei av å gi av meg selv uten at det fører til noe. De verste er de som påstår de vil ha et seriøst forhold. De vil jo tydeligvis bare kuke rundt, og jeg er ikke bra nok.. Selvtilliten er elendig. Er det bare å gi opp? Anonymkode: 4647b...665 Huff, er ikke du en 8-er som du selv sier og har "profesjonsutdanning og dermed har rett på bare 10-er menn, ifølge deg selv? 7-er og under er vel ikke "verdige nok" 🤣 Anonymkode: fe317...84d 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #13 Skrevet 24. juli 2021 Første gangen på tinder så er man så optimistisk og man blir så glad av alle de pene, interessante menneskene som er der! Og så etter mange likes, matcher og noen få dater så mister man litt motet. Så finner man en det klikker med og sletter tinder også går det noen uker/måneder også viser det seg at han også har løyet om ett eller annet. Man laster ned igjen, litt mindre optimistisk enn tidligere og alt gjentar seg. Så, når man tenker at, "Nei faen, nå gidder jeg ikke mer!" Da dukker han opp. MEN hvis det går skeis denne gangen og, da, da gidder jeg ikke mer altså! For øvrig har jeg stort sett vært heldig med de jeg har møtt. Datene har vært hyggelig, kontakten har bare faded ut av seg selv, ikke blitt ghostet, men mange menn lyver. Både om seg selv og på bildene. Det som er kjipeste er alle matchene som bare ligger der. Som aldri snakker med en, eller svarer. Det er demotiverende. Jeg har senket forventningene og entusiasmen min betraktelig og har opplevd bedre lykke da. Anonymkode: 78521...a37 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #14 Skrevet 24. juli 2021 Jeg husker tilbake til 2015 da jeg lastet ned tinder. Fra å ha vært i ufrivillig sølibat i 7 år siden jeg ikke møtte menn i det virkelige liv, til å fikse møte på et blunk. Alle de jeg møtte var hyggelige gutter/menn og jeg er glad for erfaringen jeg fikk. Ettersom tiden går blir man blasert av å vite/lære at tinder desverre ikke er et godt utstillingsvindu for menn. Det hjelper ikke hvor god profiltekst man som kvinne har for å beskrive seg selv, da interessen for deg kun omhandler èn ting. Og når man har truffet noen en stund er de «glad i deg», men kun når det er forspørsel om «besøk». Fra å være en døråpner for å treffe mange, er tinder blitt riset bak speilet når det blir den eneste arenaen en opplever for å mulig utvikle noe med det annet kjønn. I det virkelige liv er kontrasten stor til venner og bekjente som lever i stabile forhold og har truffet partneren på en sunnere måte. Anonymkode: f859b...093 3
GrønnNellik68 Skrevet 24. juli 2021 #15 Skrevet 24. juli 2021 De fleste blir jo vraket på kjøttmaredet Tinder så har full forståelse for at folk kan bli deprimerte av å være på den appen. Ta en pause og finn på noe som gir deg glede vil jeg anbefale. 7
EmilieH Skrevet 24. juli 2021 #16 Skrevet 24. juli 2021 Jeg prøvde tinder en periode en opplevde bare at de ville ha sex. Traff kjæresten på møteplassen, jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #17 Skrevet 24. juli 2021 Som mann er tinder ødeleggende fordi ingen er interessert i noe som helst. Ingen likes. Det er også trist å innse hvor kresne kvinner er på utseende, høyde etc. Menn blir listet opp i en uendelig katalog, akkurat som kveg på en auksjon. Og vurdert etter høyde og vekt etc, og alle skal ha de samme oksene. Hvis tinder skulle fungert for å finne kjæreste måtte langt flere menn blitt vurdert som attraktiv nok til å bli kjent med. Det er egentlig ingen annen måte det kunne fungert på. Slik det er nå fungerer tinder som en delingssentral der noen menn betjener alle damene. Anonymkode: 4e817...424 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #18 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Som mann er tinder ødeleggende fordi ingen er interessert i noe som helst. Ingen likes. Det er også trist å innse hvor kresne kvinner er på utseende, høyde etc. Menn blir listet opp i en uendelig katalog, akkurat som kveg på en auksjon. Og vurdert etter høyde og vekt etc, og alle skal ha de samme oksene. Hvis tinder skulle fungert for å finne kjæreste måtte langt flere menn blitt vurdert som attraktiv nok til å bli kjent med. Det er egentlig ingen annen måte det kunne fungert på. Slik det er nå fungerer tinder som en delingssentral der noen menn betjener alle damene. Anonymkode: 4e817...424 Sånn er det jo for alle på Tinder. Kvinner blir jo vurdert etter utseendet på Tinder fordi det er sånn Tinder fungerer. Kvinner får kanskje flere matcher, men det hjelper jo ikke når veldig mange egentlig ikke er interessert. Anonymkode: 209b5...963 7
norw Skrevet 24. juli 2021 #19 Skrevet 24. juli 2021 Du må være hardhudet om du skal bruke Tinder. Det er mange råtne personer av begge kjønn. 1
norw Skrevet 24. juli 2021 #20 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kanskje lurt å ta en pause? Det finnes fortsatt menn ute i det virkelige liv. Anonymkode: 89239...86c Veldig få arenaer, mest pga pandemien. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå