Gjest Vindelspev Skrevet 17. september 2005 #1 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg skal opp som privatist i disse fagene til jul. Til nå har jeg kun visst om Sonans som arrangerer helgekurs for å få gjennomført disse øvelsene, men det er dessverre utrolig dyrt. Ser i en annen tråd at det nevnes at Katta i Stavanger arrangerer kurs, noen som vet om andre skoler som gjør det samme? I Trondheim el. Oslo-området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 17. september 2005 #2 Del Skrevet 17. september 2005 Vet at Stavanger Katedralskole driver med slikt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 17. september 2005 #3 Del Skrevet 17. september 2005 Men det hjelper meg altså ikke stort. Trondheim/Oslo/Akershus, anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 17. september 2005 #4 Del Skrevet 17. september 2005 Sorry, jeg så ikke at det var et uaktuelt alternativ før nå. Hva med å gå inn på nettsidene til videregående skoler i området du bor i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 17. september 2005 #5 Del Skrevet 17. september 2005 Ja, tror jeg skal prøve det. Dessverre er de ikke flinke til å informere. Men jeg er ikke spesielt kjent med skoler i Oslo, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 17. september 2005 #6 Del Skrevet 17. september 2005 Du kan jo først og fremst prøve de største VGS, og dersom det ikke opplyses på nett, kan du jo alltid ta en telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vindelspev Skrevet 17. september 2005 #7 Del Skrevet 17. september 2005 Mmm. Ikke alle som tar telefonen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå