AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #1 Skrevet 24. juli 2021 Hei, jeg trenger virkelig hjelp! Jeg har en samboer som jeg er vanvittig glad i, vi har barn og alt vi ønsker oss. Men pga barn, jobber, hus og bil så blir det innimellom lite tid til hverandre, så lite at hun har vært inne på tanken om å gjøre det slutt. Men det er nå noen måneder siden, men vi ble enige om å fortsette, samt å forsøke og prioritere hverandre i større grad. Det dreier seg tid sammen og kommunikasjon. Men ting er bedre nå, veldig mye bedre. Men så skjedde det noe, som gjør meg så usikker at jeg knapt har sovet siden. Jeg er nok en smule sjalu og tenker sikkert alt for mye på dette allerede. Det er mulig det hele var korttenkt fra hennes side, men hun må jo likevell forstå at det sender ekle signaler til meg. Hun er ikke spesielt seksuell av seg som person, iallefall ikke som jeg har oppfattet over mange år. Jeg var bortreist pga jobb i 3 dager, og hun skulle på utdrinkningslag med en venninnegjeng. Hun hadde jo ordnet med barnepass og det hele så jeg unner henne å ha litt fri, det er ikke noe med det. Etter planen så skulle hun hjem etter dette, men hun valgte å sove på hotell med en venninne. Og det er også greit for meg, men er det ikke likevell normalt å sende en melding til den man bor med? Dagen etter rett før flyet gikk ringte hun å fortalte at hun hadde sovet på hotell med sin venninne, jeg synes ikke dette var noe greit men jeg sa bare at det var greit. Når jeg kom hjem neste dag og det kun var oss to så spurte jeg henne om dette og da sa hun at hun som egentlig skulle sove over hadde ombestemt seg. Men hva med en melding da? Sånn uansett? Hun mente at ettersom jeg var bortreist så satt jeg uansett ikke å ventet på henne, joda det stemmer det også. Påfølgende dag så kommer jeg som sagt hjem, og deretter skjedde det verste, eller det som får meg til å spekulere mest. Vi skulle på tur til mine svigerforeldre som bor et godt stykke unna her vi bor. Ettersom det for min del omtrent var rett fra jobb og på tur så hadde min samboer pakket alle nødvendigheter av klær til seg selv og barna. Og jeg hadde kofferten klar. Det var meldt godt vær og da hører naturlig nok bading med. Sånn at badetøy og shorts var det nok av. Men rett før vi skal dra, da skjer det. Barna venter ute og jeg og samboer er på kjøkkenet, hun gjør siste oppvask og jeg klenger litt og sier jeg savner henne. Hun later til å ikke bry seg så mye. Jeg stryker hånda ned i trusa hennes og hun er nybarbert. Jeg legger da sammen 2+2, for det er som regel 4. Ettersom jeg har sjansen spør jeg henne på direkten og hun svarer at det har hun gjort pga bikinilinjen. Hun legger også til at hun gjorde dette før hotelloppholdet. Hun forstår her hva jeg tenker og sier at hun aldri ville ha gjort det. Og for ordens skyld så barberer hun seg innimellom når jeg spør og langt oftere på sommeren enn vinteren. Men jeg har aldri tenkt på at det kan være pga. bikinilinjen som det så fint heter. Så ja, jeg er mann. Hun har forsåvidt forklaringer på direkten, men jeg må si at kominasjonen av plutselig hotellovernatting og glattbarbert skremmer vannet av meg. Og ettersom at jeg ble såpass mistenksom så har jeg sjekket ut en alle elektroniske spor. Og alt stemmer. Hun er ikke av sorten som hverken farer ute eller benytter mye alkohol hver helg eller kveld, det er kanskje 2 ganger i året og det inkulderer spesielle anledninger som denne. Så jeg er ikke redd at hun har noen på si, men jeg er fryktelig skeptisk på om det hendte noe engangsgreier på hotellet. Jeg får ikke dette ut av hodet mitt. Vi har ikke vært veldig aktive etter barn, men fra vi kom hjem fra svigers(1 dag) så har hun vært veldig villig uansett hvilke lyster jeg har hatt. Det er akkurat som om vi var nyforelsket igjen mtp. sexen. Det har vært flere dager på rad nå. Er dette dårlig samvittighet for at hun har fått meg til å tenke at det må ha vært noen andre? Er det skyldfølelse? For å ta meg selv, så er jeg av typen som liker å barbere meg nedentil selv. Men jeg har tenkt igjennom dette, og jeg har aldri til dags dato i min 7 årige reisejobb barbert meg før hotellopphold uten henne. Hva tenker dere? Spesielt dere kvinner? Anonymkode: a15a8...eff 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 24. juli 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Dagen etter rett før flyet gikk ringte hun å fortalte at hun hadde sovet på hotell med sin venninne, jeg synes ikke dette var noe greit men jeg sa bare at det var greit Hæ? Du har allerede skrevet at du ikke synes noe om at venninner ikke sover over hos andre uten å si ifra til deg, men hallo. Jeg synes det virker som du har en kontrollbehov ingen burde imøtekomme, derimot burde du jobbe med å redusere behovet. Anonymkode: fbf41...287 53
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #3 Skrevet 24. juli 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hun har forsåvidt forklaringer på direkten, men jeg må si at kominasjonen av plutselig hotellovernatting og glattbarbert skremmer vannet av meg. Et stort - gigantisk faktisk, skjerp deg - det er alt jeg kan sende din vei. Anonymkode: fbf41...287 31
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #4 Skrevet 24. juli 2021 Enig med de over, skjerp deg. Du høres slitsom ut! Helt normalt å fikse seg ordentlig før en slik fest med venninner, og det inkluderer barbering for dem som gjør det. Bikinilinjen MÅ man jo barbere for ikke å bli sett på som en raring… Skjønner heller ikke hvorfor hun skulle si fra til deg hvor hun overnattet når du uansett ikke var hjemme. Nevnt det i forbifarten mens dere likevel snakket sammen, ja. Sendt deg melding særskilt for å fortelle dette, nei. Anonymkode: 3941e...229 34
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #5 Skrevet 24. juli 2021 Det er ingen som kan vite her, men at du blir mistenksom er jo litt forståelig. Uansett må du bare legge bort dette, for det er ingen vits i å plage seg selv sånn. Og kanskje har sexlivet tatt seg opp fordi du viser henne mer interesse nå? Å vise litt sjalusi kan være et piff, men det er ikke søtt om du overdriver! Bare nyt løftet dere har fått, og legg bort skadelige tanker. Anonymkode: b86c2...97b 7
CorvusCorax Skrevet 24. juli 2021 #6 Skrevet 24. juli 2021 Hvorfor må hun melde fra om at hun sover over på hotell med en venninne? Som du skriver, så var du uansett ikke hjemme og ventet. Det med barbering før hotelloppholdet kan jo være fordi de badet eller var på spa under utdrikningslaget? Hva mener du med glattbarbert? Er ikke det noe hun pleier å være da hun barberer seg, eller pleier hun bare å ta bikinilinjen? Hva er det du ikke skjønner med bikinilinjen? Det er naturlig at hun ikke vil at kjønnshår skal stikke frem og være synlig. Det er jo ikke rart i det hele tatt. Kan skjønne du synes det er litt rart om hun vanligvis ikke barberer alt når hun først barberer. Men ellers er det ikke noe mystifistisk akkurat. 13
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #7 Skrevet 24. juli 2021 At hun overnattet på hotell med en venninne tror jeg ikke at jeg selv nødvendigvis hadde meldt fra om til mannen hvis han var ute å reiste. Barberingen vet jeg ikke noe om. Jeg ville heller reagert på endrede sexvaner. Anonymkode: 3a899...786 7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #8 Skrevet 24. juli 2021 Ugh klenging når man tar oppvasken, Gud så slitsomt. Og så helt ned i trusa da. Hva med å gi dama di litt SPACE?? Anonymkode: 13b28...263 44
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #9 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ugh klenging når man tar oppvasken, Gud så slitsomt. Og så helt ned i trusa da. Hva med å gi dama di litt SPACE?? Anonymkode: 13b28...263 Enig! Stort turn off! TS: du virker slitsom med et stort kontrollbehov. Sier som de andre - skjerp deg! Anonymkode: 38ff5...919 15
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #10 Skrevet 24. juli 2021 Skjerp deg. Jeg har flere ganger overnattet med venninner på sparket, selv som godt voksen. Man tenker det skal bli godt å komme seg hjem, Så har man tatt 2-3 glass, har det kjekt, og der er det en ledig seng på et gjesterom, eller hotellrom. Sender en melding om mannen er hjemme, slik at han ikke blir bekymret. Er han ikke hjemme ser jeg ikke hvorfor jeg må gi beskjed? Og barbering. Selvfølgelig barberer man og føler seg fresh og velstelt når man skal noe spesielt. Må innrømme at jeg etter mange års ekteskap er mer "velstelt" på det området for et utrdrikningslag enn for mannen 🤣 Anonymkode: 28752...a30 18
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #11 Skrevet 24. juli 2021 Utro fordi hun barberer seg om sommeren, som hun pleier å gjøre ifølge deg? Anonymkode: 5d79b...102 10
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #12 Skrevet 24. juli 2021 Kan være tilfeldig og uskyldig, men jeg har gjort akkurat det samme. Hotellovernatting med "venninne", barbering og endret sexlyst. Jeg var utro, med flere, over 2 år. Anonymkode: 6bff9...f62 1
Gjest Skogsalv Skrevet 24. juli 2021 #13 Skrevet 24. juli 2021 (endret) Dette innlegget har vært postet tidligere med nesten identisk historie 🚩 Eneste forskjellen, er at det er lagt til barn,- og historien er langt mer utmalende i sin beskrivelse. Endret 24. juli 2021 av Skogsalv
Sinte-my Skrevet 24. juli 2021 #14 Skrevet 24. juli 2021 Jeg barberer meg alltid grundig før noe sånt. Det er endel av å stelle meg ordentlig før fest, og ikke minst noe med egentiden og pleie av meg selv. Nå er jeg singel. Men da jeg enda hadde samboer fikk vi oss alltid en oppsving i sexlivet når noen av oss hadde vært på reise. Vi fikk et par dager til å savne hverandre, som resulterte i mer aktivitet når den andre kom hjem. Eneste jeg leste som fikk varsellampene her til å gå, er i likhet med andre, klengingen mens hun tok oppvasken. Det hadde for meg vært skikkelig turnoff, og jeg hadde bjeffa til deg, hardt. Ellers, har du et veldig stort kontrollbehov? For det er også ganske turnoff. 11
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #15 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Enig med de over, skjerp deg. Du høres slitsom ut! Helt normalt å fikse seg ordentlig før en slik fest med venninner, og det inkluderer barbering for dem som gjør det. Bikinilinjen MÅ man jo barbere for ikke å bli sett på som en raring… Skjønner heller ikke hvorfor hun skulle si fra til deg hvor hun overnattet når du uansett ikke var hjemme. Nevnt det i forbifarten mens dere likevel snakket sammen, ja. Sendt deg melding særskilt for å fortelle dette, nei. Anonymkode: 3941e...229 Ja, det er mye muilg det er normalt å fikse bikinilinjen. Men da gjør man vel heller det enn å fjerne alt? Joda, men det er ikke sånn at det var noen urskog der, hun barberte seg omtrent 10 dager i forvegen. Så jeg ser ikke helt hennes argument om å barbere seg i tilfelle vi skulle bade hos svigers. Uansett å barbere seg for meg, det er ikke noen prioritet. Jeg skrev hun gjør det vanligvis, men langt i fra hver 10. dag til vanlig. Men å være helt ren når hun er med venninner er normalt Ok, men da har vi jo avklart at flere i tråden tenker likt med hun på det punktet med overnattingen. Jeg prøver bare å forstå her. Ingenting annet. Ts Anonymkode: a15a8...eff
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #16 Skrevet 24. juli 2021 CorvusCorax skrev (7 timer siden): Hvorfor må hun melde fra om at hun sover over på hotell med en venninne? Som du skriver, så var du uansett ikke hjemme og ventet. Det med barbering før hotelloppholdet kan jo være fordi de badet eller var på spa under utdrikningslaget? Hva mener du med glattbarbert? Er ikke det noe hun pleier å være da hun barberer seg, eller pleier hun bare å ta bikinilinjen? Hva er det du ikke skjønner med bikinilinjen? Det er naturlig at hun ikke vil at kjønnshår skal stikke frem og være synlig. Det er jo ikke rart i det hele tatt. Kan skjønne du synes det er litt rart om hun vanligvis ikke barberer alt når hun først barberer. Men ellers er det ikke noe mystifistisk akkurat. Nei, det er sant det. Ser flere tenker slik, så da er det nok meg som bare ikke forstår den greia helt. Nei, de har ikke badet. Hun sa hun barberte seg i tilfelle vi skulle bade hos svigers. Men det er ca. 10 dager siden hun barberte seg før det, så det var jo ikke akkurat noen busk der. Normalt barberer hun seg sånn ca 1 gang i måneden. Ja, jeg tenker som sagt at hun barberte seg omtrent 10 dager i forvegen. Så det å i det heletatt ta bikinilinja er jo en overdrivelse om du spør meg. Det rare er at det normalt gjøres med en måneds mellomrom. Ts Anonymkode: a15a8...eff
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #17 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skjerp deg. Jeg har flere ganger overnattet med venninner på sparket, selv som godt voksen. Man tenker det skal bli godt å komme seg hjem, Så har man tatt 2-3 glass, har det kjekt, og der er det en ledig seng på et gjesterom, eller hotellrom. Sender en melding om mannen er hjemme, slik at han ikke blir bekymret. Er han ikke hjemme ser jeg ikke hvorfor jeg må gi beskjed? Og barbering. Selvfølgelig barberer man og føler seg fresh og velstelt når man skal noe spesielt. Må innrømme at jeg etter mange års ekteskap er mer "velstelt" på det området for et utrdrikningslag enn for mannen 🤣 Anonymkode: 28752...a30 Jepp, men da er det muligens mer normalt enn jeg har tenkt. Og det er ingenting som gjør meg bedre nå enn akkurat det 🙂 Jepp, det er akkurat det jeg føler litt på. For andre må hun være fresh for en plass de absolutt ikke skal se. Men når det er for meg så går det normalt 1 måned i mellom. Hun barberer uhyre sjelden når jeg spør om det. Ts Anonymkode: a15a8...eff
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #18 Skrevet 24. juli 2021 Skogsalv skrev (3 timer siden): Dette innlegget har vært postet tidligere med nesten identisk historie 🚩 Eneste forskjellen, er at det er lagt til barn,- og historien er langt mer utmalende i sin beskrivelse. Ja, har du link? Da er det kanskje flere som blir usikker av slik oppførsel da. Må også legge til her at de få gangene vi 2 har gjort noe sammen så er det et eneste mas etter å komme seg hjem til barna. Og da er det snakk om at vi har vært bort i 3 timer på det meste. Mens nå når jeg er bortreist så ender det hele med en hotellovernatting. Det skurer litt hos meg. Ts Anonymkode: a15a8...eff 1
anonymLala Skrevet 24. juli 2021 #19 Skrevet 24. juli 2021 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det er sant det. Ser flere tenker slik, så da er det nok meg som bare ikke forstår den greia helt. Nei, de har ikke badet. Hun sa hun barberte seg i tilfelle vi skulle bade hos svigers. Men det er ca. 10 dager siden hun barberte seg før det, så det var jo ikke akkurat noen busk der. Normalt barberer hun seg sånn ca 1 gang i måneden. Ja, jeg tenker som sagt at hun barberte seg omtrent 10 dager i forvegen. Så det å i det heletatt ta bikinilinja er jo en overdrivelse om du spør meg. Det rare er at det normalt gjøres med en måneds mellomrom. Ts Anonymkode: a15a8...eff Jeg vet ikke med andre, men jeg barberer meg når jeg vil føle meg velstelt (typisk når jeg har fridag og tar en ‘’hjemmespa’’ med hårkur og div). Ikke for sex altså. Før en venninnekveld for eksempel! ut over det er det utroooolig turnoff med den type sjalusi du viser ovenfor henne. Hun skal da vel ikke måtte fortelle deg hvor hun er til enhver tid. Endret 24. juli 2021 av anonymLala 8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #20 Skrevet 24. juli 2021 Jeg skjønner ikke problemet engang, må jeg innrømme. Du høres ekstremt sjalu, kontrollerende og overtenkende ut. Hvorfor forventer du at hun skal melde deg om at hun overnatter med en venninne når du ikke er hjemme engang? Du har jo ingen tillit til henne. I tillegg reagerer du på at hun barberer seg, selv om hun pleier å gjøre det månedlig. Ingenting av hennes oppførsel høres mistenkelig ut. Hvorfor unner du henne ikke å kose seg når du er borte? Hun var i et utdrikningslag!!!!, klart hun ikke ønsket å komme hurtigst mulig hjem til barna da. Anonymkode: bd52e...317 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå