AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Er det flere som har kropper som bare fjerner både hudutslett og føflekker selv? Første gang jeg fikk en sånn ring, var rundt en føflekk på magen jeg hadde hatt i veldig mange år. En ganske mørk/nesten svart og avlang/flat føflekk. Når ringen kom begynte føflekken plutselig å bli svakere, og iløpet av 1 måned var den borte. Det gjorde ikke meg noe, da jeg egentlig ikke likte den uansett 😅 men er ganske fascinert av hvor fort de forsvinner 😁 på bildet jeg tok nå er rundt en type utslett, er spent på når den går vekk 😅 Anonymkode: e7e75...213
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #2 Skrevet 24. juli 2021 Aldri sett det, men helt ærlig, hvorfor ikke høre med en lege? Føflekker som forandrer seg bør sjekkes, selv om det sikkert ikke er noe, vil ikke skremme deg Men jeg hadde hørt med apoteket for eksempel. De tar sjekker på føflekker. Anonymkode: ba9cf...b3c 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #3 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Aldri sett det, men helt ærlig, hvorfor ikke høre med en lege? Føflekker som forandrer seg bør sjekkes, selv om det sikkert ikke er noe, vil ikke skremme deg Men jeg hadde hørt med apoteket for eksempel. De tar sjekker på føflekker. Anonymkode: ba9cf...b3c Er ikke bekymra, for er visst ikke uvanlig med sånn ring, bare lurte på om noen andre hadde opplevd det 😁 helt greit å slippe å måtte betale for å få fjerna selv når kroppen fikser det 😅 Men, jeg har jo hele kroppen stappfull av føflekker, det kommer nye bare jeg stikker armene ut av døra omtrent 😅 så jeg må jo passe på 🙈 var hos legen for par år siden for å få sjekka noen. Han så bare kjapt på 2-3 og sa det ikke var noe farlig og jeg ikke trengte å henvises. Koster det mye på apotek? Anonymkode: e7e75...213
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #4 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er ikke bekymra, for er visst ikke uvanlig med sånn ring, bare lurte på om noen andre hadde opplevd det 😁 helt greit å slippe å måtte betale for å få fjerna selv når kroppen fikser det 😅 Men, jeg har jo hele kroppen stappfull av føflekker, det kommer nye bare jeg stikker armene ut av døra omtrent 😅 så jeg må jo passe på 🙈 var hos legen for par år siden for å få sjekka noen. Han så bare kjapt på 2-3 og sa det ikke var noe farlig og jeg ikke trengte å henvises. Koster det mye på apotek? Anonymkode: e7e75...213 Nei det koster ikke noe på apoteket når jeg sjekket Anonymkode: ba9cf...b3c 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #5 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei det koster ikke noe på apoteket når jeg sjekket Anonymkode: ba9cf...b3c Så fint, takk 😁 jeg har så mange så aner ikke hvilke som bør sjekkes 🤔😅 er det hvilken som helst apotek? 😊 Anonymkode: e7e75...213
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #6 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så fint, takk 😁 jeg har så mange så aner ikke hvilke som bør sjekkes 🤔😅 er det hvilken som helst apotek? 😊 Anonymkode: e7e75...213 Jeg var på apotek1 men jeg veit ikke altså Skulle tro alle gjør det? Anonymkode: ba9cf...b3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå