Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Adrenalina1 skrev (2 timer siden):

Det er ikke fakta. Det er ønsketenkning,

Motbevis meg så gjerne. Historien taler sitt klare språk.

Anonymkode: 62ceb...409

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Trodde dette forumet var kun for kvinner…

Anonymkode: 1d964...4ef

Hva i alle dager ga deg den idéen? Trodde du at også VG Debatt var kun for å diskutere VG? 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er slike tråder trolletråder, eller er det faktisk så "mange" kvinner som tror de går inn på et kjønnssegregert debattforum? Vi snakker altså Norge anno 2021. Jeg er oppriktig nysgjerrig.

Anonymkode: 46829...d2b

Skrevet

Diskusjon.no er det eneste forumet ved siden av KG som tillater anonyme gjester å svare. På diskusjon.no så handler de fleste diskusjonene om elektronikk, politikk, prosessorer, biler, covid og så videre, på KG så er det flere diskusjoner om mellommenneskelige relasjoner, familie, barn o.l. 

Jeg tror noen menn trekkes hit fordi de trenger og ønsker innspill på disse områdene og jeg tror det kan være vanskeligere å få på diskusjon.no. Jeg synes det er fint at menn deltar på KG og jeg håper at kvinner på KG adresserer idiotisk innhold til personen som ytrer dette, ikke kjønnet. 

For selv så mange fine menn som finnes, så er det en bunch av idioter på KG, men det er det jaggu også at det kvinnelige kjønn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.7.2021 den 12.20):

Alle arenaer har godt av både kvinner og menn. En fest eller et utested med bare ett kjønn blir bare trist. Samme med en arbeidsplass eller et nettforum.

Alle vet dette, ts og. Tipper kanskje ts er bitter og prøver å finne måter å "ta" menn på 😊

Anonymkode: 10ff7...0ea

Dette er helt sant, mangfold skaper balanse og god stemning ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-7-24 den 12.20):

En fest eller et utested med bare ett kjønn blir bare trist. 

For heterofile... 

Anonymkode: 2a63a...b92

Gjest TheCatLady
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-7-24 den 12.02):

Menn har jo lagd alt, fra mobilen du surfer på til Internett og strøm. Og lagd softwaren til KG, serverne det kjører på, drifter tjenesten etc.

Får vi ikke lov til å bruke alt det vi lager?

Nå skal jeg ikke si noe om hvem som har laget hva, men å bruke dette som argument for at menn skal være her er litt tåpelig. 

Menn har sikkert laget ting som kun kvinner bruker for man kan faktisk finne opp ting som kun er for spesielle brukergrupper. Det finnes jo ulike forum som er dedikert til for eksempel de som sliter psykisk, katteeiere, hundeeiere osv. Forumet startet som et kvinneforum, men nå har det utviklet seg endel siden det da. 

Nå er ikke jeg imot at menn skal være her, men hvorfor ikke bare skrive at menn er her fordi de har lyst til det. 

Gjest lurven
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-7-24 den 5.12):

Fordi menn er dårlige til å ivareta hverandre og det sosiale samspillet. De har ikke klart å lage Manneguiden.

Anonymkode: ae13e...052

Det var faktisk en tilsvarende side for menn for en del år siden, husker ikke hva den het

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...