Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor egentlig? Trodde dette forumet var kun for kvinner…

Anonymkode: 1d964...4ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kvinner klarer seg ikke uten menn. Vi bygde tross alt den verdenen du bor i nå. 

Anonymkode: 64586...2e6

• Liker 7
Skrevet

Det er vel ingenting som tilsier at ikke menn skal kunne skrive på et forum? Jeg tror vi har godt av å høre hva mennene sier også, såfremt vi klarer en oppegående diskusjon.
Hvorfor skulle ikke menn skrive her? Det er langt mer interessant å høre mer om.

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor trodde du det? Står ikke noe om det i forumbeskrivelsen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor trodde du det?

Anonymkode: 93164...d1c

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ny her selv om jeg har lest her inne rundt et år. Jeg lever i den troen at vi alle kan lære av hverandre og på denne siden ser jeg at noen spørsmål kan være greit å få fra andre siden.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kvinner klarer seg ikke uten menn. Vi bygde tross alt den verdenen du bor i nå. 

Anonymkode: 64586...2e6

HAHAHAHAHAH

Anonymkode: 2d2de...808

• Liker 2
Skrevet

Dette forumet dukker opp når man googler ting. Det er et forum der du kan spørre og snakke om det meste, ikke bare kvinnegreier. 
Det er ikke forbudt for menn. 
Synes det er interessant å lese om hva menn synes om saker, det er lærerikt å få et innblikk i hvordan andre tenker og lever. 
Synes det er mange fornuftige karer her, selv om kanskje noen liker å provosere litt mye…men de lager jo liv da.

Og så må man sile ut de med åpenbare trollete konspirasjonsteorier rundt kvinner som forekommer litt for hyppig for tiden. 
«Hvorfor er dere kvinner….»

Liker ikke gruppetenkning. Er vel derfor jeg setter pris på fornuftige kommentarer fra begge kjønn. 

• Liker 3
Skrevet

Kvinneguiden trenger menn for å ha en viss balanse. 

Og helt ærlig: per nå er det det beste større forumet i Norge.

• Liker 3
Skrevet

Det hadde sikkert blitt litt kjedelig med bare kvinner også. 🤔

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket forum snakker du på? Jo, et invision-forum. Hvem har laget det? Jo, det i er i hovedsak menn.

Invision-community, hva er nå det? Jo, det er en brukerbase som bidrar masse til funksjonene vi daglig bruker - hvem er de laget av? Menn.

Kvinneguiden.no, et norid-registrert forum. Hvem er norid? Jo, i hovedsak menn.

Du når det ved hjelp av TCP/IP. Hvem lagde TCP, og ikke minst IPv4? Jo, menn. 

Hm, er det egentlig så rart at menn frekventerer et forum på et nett laget av menn, med programvare laget av menn, på et domene tildelt/solgt av menn. Uansett om man velger å kalle det kvinneguiden eller forum4kvinner?

Anonymkode: 93164...d1c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

HAHAHAHAHAH

Anonymkode: 2d2de...808

Ingenting å le av. Fakta er en fin ting.

Anonymkode: 62ceb...409

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kom inn hit for mange år siden. Tenkte egentlig jeg skulle forstå kvinner. Og jeg har fått en forståelse. Det er ikke veldig stor forskjell på kvinner og menn.  På det tidspunktet hadde jeg også et sosialt behov som nettforum dekket opp, og jeg har hatt mye glede av kg i mange år.

PS; jeg er enig med Example i at det er et godt forum.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi menn er dårlige til å ivareta hverandre og det sosiale samspillet. De har ikke klart å lage Manneguiden.

Anonymkode: ae13e...052

• Liker 2
Skrevet
bluedot skrev (3 timer siden):

Det hadde sikkert blitt litt kjedelig med bare kvinner også. 🤔

Men lesber kanskje kan settes i manne-fakket?🤔 noen ihvertfall da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ingenting å le av. Fakta er en fin ting.

Anonymkode: 62ceb...409

Det er ikke fakta. Det er ønsketenkning,

AnonymBruker
Skrevet

Menn har jo lagd alt, fra mobilen du surfer på til Internett og strøm. Og lagd softwaren til KG, serverne det kjører på, drifter tjenesten etc.

Får vi ikke lov til å bruke alt det vi lager?

Anonymkode: 10ff7...0ea

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Da trodde du feil. :) 

KG er for alle, og ingen er mer ønsket eller uønsket enn andre. 

Mangfold er bra. Og mange problemstillinger inne på KG er faktisk rettet til eller mot menn, og da er det jo fint at det finnes menn her som kan svare. Ikke sant? 

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke spesielt godt miljø her inne. Og sånn blir det når det blir kvinnedominert. Kvinner lager så mange konflikter og drama, pluss lider av høy grad misunnelse, så glad for stort sett alle menn her inne. Det fins absolutt hyggelige jenter/damer, men det er veldig fint menn også er her. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, SoWhat? said:

Det er ikke spesielt godt miljø her inne. Og sånn blir det når det blir kvinnedominert. Kvinner lager så mange konflikter og drama, pluss lider av høy grad misunnelse, så glad for stort sett alle menn her inne. Det fins absolutt hyggelige jenter/damer, men det er veldig fint menn også er her. 

Alle arenaer har godt av både kvinner og menn. En fest eller et utested med bare ett kjønn blir bare trist. Samme med en arbeidsplass eller et nettforum.

Alle vet dette, ts og. Tipper kanskje ts er bitter og prøver å finne måter å "ta" menn på 😊

Anonymkode: 10ff7...0ea

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...