AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Jeg har grått lenge i kveld men har fått snakket ut med noen venninner på tlf. Var på Tinder-date i kveld, han virket så grei og ålreit, ingen røde flagg. Var og tok noen øl, så sier han plutselig "hva er galt med nesa di". Jeg ble litt satt ut og sa "hva mener du", og da sa han at jeg hadde stygg nese og stygge nesevinger Saken er at jeg har allerede operert nesa mi en gang pga ille mobbing fra gutter på vgs. Det kostet meg 50.000 kr. Han sa jeg burde klage til kirurgen fordi jeg hadde så stygg nese.. jeg sa bare at sånt er ikke greit å si, og gikk. Han sendte melding og sa at "egentlig er du ganske pen og jeg vil se deg igjen." Men jeg slettet og blokkerte han. Og nå må jeg ta opp lån for å operere meg igjen.. Hvorfor elsker menn å si stygge ting til kvinner? Er det en fetish de har? Har opplevd så mange stygge kommentarer fra menn opp gjennom, ikke hatt selvtillit til å date på flere år. Også får jeg nok en stygg kommentar når jeg endelig tør Dette var forøvrig ingen kjekkas. Han var ganske overvektig og hadde dårlige tenner.. Men jeg går mer etter personlighet enn utseende uansett. Hva hadde dere svart om noen var så stygge med dere? Anonymkode: 0381e...89b 12
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 Jeg har dårlig guard på slike uttalelser. Heldigvis er det mange år siden, men kommentarene glemmer jeg aldri. Selv om jeg tenker mindre og mindre på det. Herlig å bli eldre og tryggere på seg selv! Du trenger ingen ny operasjon, du er fin akkurat sånn som du er 😍🥰😘 Anonymkode: f5ac8...58b 37
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 Jeg hadde vertfall ikke tenkt at en umoden gutts kommentar skulle bestemme om jeg skal operere eller ikke! Du er vakker ❤️ Og den kommentaren fra han nobodyen i kveld sier bare alt om ham. Han kan ikke å verdsette en kvinne. Så vær glad du er kvitt ham og gå videre. jeg har fått kommentarer på nesa mi selv, men jeg har ingen planer om å fikse på. Den er en del av meg og jeg vet at hvis noen virkelig liker meg så har ikke nesa noe å si! Anonymkode: 9b59a...2c7 30
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 Ikke bli en offer. Jobb med ditt selvbilde og selvsikkerhet😘 Det er potetisk å leve for å tilpasse seg andre😖 Anonymkode: c5f1d...cbf 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 23. juli 2021 Du er ikke stygg. Jeg kan nesten lukte at du ikke er det. Jeg tror du er ganske pen og mannen du data ble satt ut og måtte tråkke på deg. Han så kanskje en fikset nese og skjønte at det var svakheten din. Ikke ta kontakt med han. Det er bra du gikk. Sånne menn er toxic. De tror dama løper etter dem bare de er frekke og drittsekker nok. Ikke operer deg noe mer nå. Du er bra nok som du er. Den som liker deg vil like deg uansett. Svake menn finner feil i damer. De takler ikke konkurranse. Feige småpikk. Anonymkode: c9c6f...312 67
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #6 Skrevet 23. juli 2021 For guds skyld ikke la denne uoppdragne guttevalpen ødelegge selvtilliten din så mye at du opererer deg igjen! Er sikker på at du er kjempepen, og at mange menn ville ønsket en date med deg om du var åpen for det. Anonymkode: caf6d...ce2 16
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #7 Skrevet 23. juli 2021 Håper du skjønner at dette var en raring som må lære av dette. Anonymkode: f8de5...5e6 14
Hr. Aktiv Skrevet 23. juli 2021 #8 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har grått lenge i kveld men har fått snakket ut med noen venninner på tlf. Var på Tinder-date i kveld, han virket så grei og ålreit, ingen røde flagg. Var og tok noen øl, så sier han plutselig "hva er galt med nesa di". Jeg ble litt satt ut og sa "hva mener du", og da sa han at jeg hadde stygg nese og stygge nesevinger Saken er at jeg har allerede operert nesa mi en gang pga ille mobbing fra gutter på vgs. Det kostet meg 50.000 kr. Han sa jeg burde klage til kirurgen fordi jeg hadde så stygg nese.. jeg sa bare at sånt er ikke greit å si, og gikk. Han sendte melding og sa at "egentlig er du ganske pen og jeg vil se deg igjen." Men jeg slettet og blokkerte han. Og nå må jeg ta opp lån for å operere meg igjen.. Hvorfor elsker menn å si stygge ting til kvinner? Er det en fetish de har? Har opplevd så mange stygge kommentarer fra menn opp gjennom, ikke hatt selvtillit til å date på flere år. Også får jeg nok en stygg kommentar når jeg endelig tør Dette var forøvrig ingen kjekkas. Han var ganske overvektig og hadde dårlige tenner.. Men jeg går mer etter personlighet enn utseende uansett. Hva hadde dere svart om noen var så stygge med dere? Anonymkode: 0381e...89b Jeg har liten tro på at en mann sa dette på daten. Jeg tror du her prøver å kjøpe deg god samvittighet for å endre på nesa ennda en gang da det sist ikke ble slik du hadde håpet. 8
Silva Pluvialis Skrevet 23. juli 2021 #9 Skrevet 23. juli 2021 Nei!! Du skal ikke spare til ny operasjon fordi du var uheldig med å treffe på en drittsekk. Dette handler om han, ikke om deg. Det er ikke du som er stygg, men han som har en stygg personlighet. 9
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #10 Skrevet 23. juli 2021 Hr. Aktiv skrev (4 minutter siden): Jeg har liten tro på at en mann sa dette på daten. Jeg tror du her prøver å kjøpe deg god samvittighet for å endre på nesa ennda en gang da det sist ikke ble slik du hadde håpet. Herregud...dette var jo kjempelogisk. Not! Anonymkode: 26964...8cc 35
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #11 Skrevet 23. juli 2021 Han høres ikke riktig rett ut, du må virkelig ikke la dette gå inn på deg. Noen menn synes garantert nesen din er vakker/søt. Folk liker så mye forskjellig. Jeg har en merkelig nese, men jeg synes den er søt. En gang sa en fyr at den så skjev ut, det ødela så masse for meg. Den er bare bittelitt skjev. I hodet mitt vokste tanken om at "den må være helt jævlig skjev". Ikke la slike kommentarer som du fikk vokse i hodet. Det er ikke så ille "in the big picture". Du har kanskje noe ved deg selv du faktisk liker? Noe ved utseende elle personligheten din? Husk det. Ikke gi opp! Prøv å dra på date med en helt ny fyr, så kan du bare legge bort å glemme den idiotiske karen du møtte! Noen ganger gir universet oss en ekstra utfordring, slik at vi kan bevise at vi virkelig ønsker det beste for oss selv. Finn frem krigeren i deg selv å gi litt mer f... Lykke til! Ikke operer deg igjen! Jobb med innsiden. Jobb med å elske deg selv. Anonymkode: 164cd...a45 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #12 Skrevet 23. juli 2021 Hvorfor må du operere deg etter at én mann har sagt at nesa di er stygg? Jeg sier som RuPaul "If you can't love yourself How in the hell you gonna love somebody else ?" Anonymkode: 9373c...3bb 12
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #13 Skrevet 23. juli 2021 For en grusom fyr!! Grøss! Har du selv vært fornøyd etter operasjonen? Har du ikke fått høre noe fint om den etter operasjonen? Ikke la en hjerneskada tulling med egne issuses ødelegge deg. IKKE FINN PÅ Å OPERERE deg på nytt! Det er galskap og risikofylt. Har selv lang nese. Ikke no problem. Skal aldri operere meg. Klem😊 Anonymkode: 26964...8cc 11
Helgeline Skrevet 23. juli 2021 #14 Skrevet 23. juli 2021 (endret) Du opererer deg ikke fordi om en idiot sa noe sånt? Skulle vært gjennomoperert jeg da, fikk jevnlig høre av gutter at jeg var stygg gjennom hele ungdomsskolen. 😂 Når jeg nå ser bilder av mine jevnaldrende er det ikke jeg som er styggest idag, for å være ubeskjeden… Mener å ha lest at noen menn tror det å være frekk og ufin gir dem mer sjans på damer. Er viss en slags sjekkeguru på YouTube som prediker noe sånt 😂😂 For en idiot. Endret 23. juli 2021 av Helgeline 10
Gjest ABM Skrevet 23. juli 2021 #16 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har grått lenge i kveld men har fått snakket ut med noen venninner på tlf. Var på Tinder-date i kveld, han virket så grei og ålreit, ingen røde flagg. Var og tok noen øl, så sier han plutselig "hva er galt med nesa di". Jeg ble litt satt ut og sa "hva mener du", og da sa han at jeg hadde stygg nese og stygge nesevinger Saken er at jeg har allerede operert nesa mi en gang pga ille mobbing fra gutter på vgs. Det kostet meg 50.000 kr. Han sa jeg burde klage til kirurgen fordi jeg hadde så stygg nese.. jeg sa bare at sånt er ikke greit å si, og gikk. Han sendte melding og sa at "egentlig er du ganske pen og jeg vil se deg igjen." Men jeg slettet og blokkerte han. Og nå må jeg ta opp lån for å operere meg igjen.. Hvorfor elsker menn å si stygge ting til kvinner? Er det en fetish de har? Har opplevd så mange stygge kommentarer fra menn opp gjennom, ikke hatt selvtillit til å date på flere år. Også får jeg nok en stygg kommentar når jeg endelig tør Dette var forøvrig ingen kjekkas. Han var ganske overvektig og hadde dårlige tenner.. Men jeg går mer etter personlighet enn utseende uansett. Hva hadde dere svart om noen var så stygge med dere? Anonymkode: 0381e...89b Hadde feid golvet med personen og tatt et lynkurs i folkeskikk etterpå..
Serafin Skrevet 23. juli 2021 #17 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har grått lenge i kveld men har fått snakket ut med noen venninner på tlf. Var på Tinder-date i kveld, han virket så grei og ålreit, ingen røde flagg. Var og tok noen øl, så sier han plutselig "hva er galt med nesa di". Jeg ble litt satt ut og sa "hva mener du", og da sa han at jeg hadde stygg nese og stygge nesevinger Saken er at jeg har allerede operert nesa mi en gang pga ille mobbing fra gutter på vgs. Det kostet meg 50.000 kr. Han sa jeg burde klage til kirurgen fordi jeg hadde så stygg nese.. jeg sa bare at sånt er ikke greit å si, og gikk. Han sendte melding og sa at "egentlig er du ganske pen og jeg vil se deg igjen." Men jeg slettet og blokkerte han. Og nå må jeg ta opp lån for å operere meg igjen.. Hvorfor elsker menn å si stygge ting til kvinner? Er det en fetish de har? Har opplevd så mange stygge kommentarer fra menn opp gjennom, ikke hatt selvtillit til å date på flere år. Også får jeg nok en stygg kommentar når jeg endelig tør Dette var forøvrig ingen kjekkas. Han var ganske overvektig og hadde dårlige tenner.. Men jeg går mer etter personlighet enn utseende uansett. Hva hadde dere svart om noen var så stygge med dere? Anonymkode: 0381e...89b Han der er ikke god i hodet. Ikke noe å spare på. Gå videre og ikke se deg tilbake. Gode klemmer fra meg. 7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #18 Skrevet 23. juli 2021 Skriv tilbake at han var feit som faen, og burde ta slankeoperasjon så snart som mulig. Anonymkode: 72935...94b 12
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #19 Skrevet 24. juli 2021 Hva jeg hadde svart? Er ganske rappkjefta, og håper jeg hadde klart å smelle tilbake Anonymkode: 1681a...369 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #20 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anonymkode: 26964...8cc Denne trenger å være med i tråden en gang til! Anonymkode: d34bd...3dd 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå