AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Hei! Har forsøkt å søke på nav sine sider, men finner ikke svar der, så prøver lykken min her. Mannen min går ut i pappapermisjon nå snart, og jeg fant akkurat ut at jeg er gravid. Slik jeg har forstått det får ikke gravide jobbe på min arbeidsplass, men man får innvilget svangerskapspenger. Hva skjer med fars permisjon om jeg ikke lenger jobber? Anonymkode: 3a817...cad
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 Det er ikke aktivitetsplikt for fedrekvote Anonymkode: e6331...d35
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #3 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er ikke aktivitetsplikt for fedrekvote Anonymkode: e6331...d35 Men hvordan vet jeg om det er fedrekvoten han bruker? Han har fått overført all permisjonen til seg, så nå var det planlagt å bruke omtrent 18 av 30 gjenværende uker. Dvs at etter denne perioden skulle han ha enda 12 uker til gode, noe jeg skjønner at blir å utgå da han ikke rekker å bruke det før det neste barnet blir født. Anonymkode: 3a817...cad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå