AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Jeg tror kanskje jeg har et oppheng i sex. Ønsker først og fremst å lufte mine tanker. Kanskje noen av dere har lignende erfaringer eller kan komme med trøst. Jeg ble sosialt og seksuelt sent moden og debuterte sent, når jeg var 22 år med en seriøs kjæreste. Jeg er nå i 30-årene og føler fremdeles på det at jeg ikke får tatt igjen de årene jeg "mistet". Jeg er veldig seksuell. Dette har vært et problem i alle mine forhold, da jeg gjerne vil ha sex flere ganger dagen, noe som ingen har ønsket (i hvert fall etter noen måneder sammen). Med noen knullekompiser/elskere har dette vært greit. Men da kunne jeg oppsøke andre og når vi møttes var jo sex litt selvsagt. Ønsket aldri møte dem mer enn en gang i uken eller slik, og da er det nok lettere å prestere, tenker jeg. Jeg er nå gift. Jeg elsker mannen min. Vi har et barn og på det aller meste har vi det fantastisk, men kjenner fremdeles på dette med sex. Vi har det gjennomsnittlig 3 ganger uken. Han har testet testosteron og blodtrykk og alt som er og alt står bra til. Sexen vi har når vi først har den er også bra. Jeg kommer gjerne 10+ ganger. Kanskje dette er hvorfor jeg aldri blir "mett"? Kanskje jeg nyter det for mye? Når jeg har sex mister jeg meg selv helt og ser gjerne sterke farger og etterpå greier jeg ofte ikke gå. Jeg sammenligner meg med folk her inne og venninner som snakker om at "om man elsker hverandre har man sex hver dag" eller at menn bare er opptatt av sex osv. Jeg vet jo at dette ikke er sant, men det er sårt likevel. Mannen min vet om mine problemer og vi har jobbet med det. Han har også sagt jeg kan ha sex med andre om jeg absolutt må, men at det ville vært veldig vondt for ham, så derfor vil jeg ikke dette. Anonymkode: 4e375...4ad
Gjest ABM Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 Ville jo sagt at mannen din er en heldiggris jeg da...men det løser kanskje ikke "problemet"?😂😂
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 Ja, du virker opphengt i sex. Hva lurer du på? Anonymkode: beb10...a5e 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, du virker opphengt i sex. Hva lurer du på? Anonymkode: beb10...a5e Jeg lurer vel på om noen har tips til hvordan slå seg til ro? Hvordan ikke lengte etter det perfekte sexlivet? Jeg lurer vel på om noen har noen tips rundt slikt. 2 minutter siden, ABM said: Ville jo sagt at mannen din er en heldiggris jeg da...men det løser kanskje ikke "problemet"?😂😂 Har fått veldig mye positive kommentarer i starten. Men så er det ikke så lett i lengden. Mange som ikke føler seg maskuline nok eller at de kan tilfredstille meg, og det er jo ikke bare positivt. Tror mange menn tror de ønsker seg en dame som vil ha sex hele tiden, men egentlig ikke gjør det når de får det. Anonymkode: 4e375...4ad 5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #5 Skrevet 23. juli 2021 Så han godtar du skal ha sex med andre?🤔 Anonymkode: 4c2d6...42d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #6 Skrevet 23. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Så han godtar du skal ha sex med andre?🤔 Anonymkode: 4c2d6...42d Han godtar det delvis. Han sier at om det er veldig viktig for meg, kan jeg det, men at det ville såret han dypt. Så han godtar det ikke følelsesmessig. Jeg går noen ganger og grubler om jeg skal gjøre det. Jeg tenker det kanskje kunne vært en løsning. Men jeg ønsker jo ikke såre ham. Så det har bare blitt med tankene. Og det er jo egentlig bare ham jeg vil ha sex med. Anonymkode: 4e375...4ad
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #7 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg tror kanskje jeg har et oppheng i sex. Ønsker først og fremst å lufte mine tanker. Kanskje noen av dere har lignende erfaringer eller kan komme med trøst. Jeg ble sosialt og seksuelt sent moden og debuterte sent, når jeg var 22 år med en seriøs kjæreste. Jeg er nå i 30-årene og føler fremdeles på det at jeg ikke får tatt igjen de årene jeg "mistet". Jeg er veldig seksuell. Dette har vært et problem i alle mine forhold, da jeg gjerne vil ha sex flere ganger dagen, noe som ingen har ønsket (i hvert fall etter noen måneder sammen). Med noen knullekompiser/elskere har dette vært greit. Men da kunne jeg oppsøke andre og når vi møttes var jo sex litt selvsagt. Ønsket aldri møte dem mer enn en gang i uken eller slik, og da er det nok lettere å prestere, tenker jeg. Jeg er nå gift. Jeg elsker mannen min. Vi har et barn og på det aller meste har vi det fantastisk, men kjenner fremdeles på dette med sex. Vi har det gjennomsnittlig 3 ganger uken. Han har testet testosteron og blodtrykk og alt som er og alt står bra til. Sexen vi har når vi først har den er også bra. Jeg kommer gjerne 10+ ganger. Kanskje dette er hvorfor jeg aldri blir "mett"? Kanskje jeg nyter det for mye? Når jeg har sex mister jeg meg selv helt og ser gjerne sterke farger og etterpå greier jeg ofte ikke gå. Jeg sammenligner meg med folk her inne og venninner som snakker om at "om man elsker hverandre har man sex hver dag" eller at menn bare er opptatt av sex osv. Jeg vet jo at dette ikke er sant, men det er sårt likevel. Mannen min vet om mine problemer og vi har jobbet med det. Han har også sagt jeg kan ha sex med andre om jeg absolutt må, men at det ville vært veldig vondt for ham, så derfor vil jeg ikke dette. Anonymkode: 4e375...4ad Hva har testestoronet og blodtrykket til mannen din med dette å gjøre? Anonymkode: 4c2d6...42d 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #8 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han godtar det delvis. Han sier at om det er veldig viktig for meg, kan jeg det, men at det ville såret han dypt. Så han godtar det ikke følelsesmessig. Jeg går noen ganger og grubler om jeg skal gjøre det. Jeg tenker det kanskje kunne vært en løsning. Men jeg ønsker jo ikke såre ham. Så det har bare blitt med tankene. Og det er jo egentlig bare ham jeg vil ha sex med. Anonymkode: 4e375...4ad Du skriver du vurderer å ha sex med andre, men også at du kun vil ha sex med mannen din? Anonymkode: 4c2d6...42d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #9 Skrevet 23. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva har testestoronet og blodtrykket til mannen din med dette å gjøre? Anonymkode: 4c2d6...42d Det er en kjent sak at ulike helseproblemer kan senke sexlysten. Ville bare si at han er for det meste er frisk og rask og det ikke er han det er noe galt med. Anonymkode: 4e375...4ad 1
Gjest ABM Skrevet 23. juli 2021 #10 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg lurer vel på om noen har tips til hvordan slå seg til ro? Hvordan ikke lengte etter det perfekte sexlivet? Jeg lurer vel på om noen har noen tips rundt slikt. Har fått veldig mye positive kommentarer i starten. Men så er det ikke så lett i lengden. Mange som ikke føler seg maskuline nok eller at de kan tilfredstille meg, og det er jo ikke bare positivt. Tror mange menn tror de ønsker seg en dame som vil ha sex hele tiden, men egentlig ikke gjør det når de får det. Anonymkode: 4e375...4ad 😂😂😂..Hadde slitt deg loddrett ut da jeg var i 30årene...men jeg forstår og at det er en utfordring for forholdet deres...finnes dessverre ikke en sunn kur for biologi..bare funksjonelle tilpassninger som ff el. lign..
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #11 Skrevet 23. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Du skriver du vurderer å ha sex med andre, men også at du kun vil ha sex med mannen din? Anonymkode: 4c2d6...42d Ja. Er det så rart? Om jeg kunne velge ville jeg hatt sex med mannen min hver dag, flere ganger dagen. Men dette er ikke en mulighet. Så er muligheten enten å ha sex med ham noen ganger i uken, og bare ham. Eller det er en mulighet å supplere med noen andre. For meg er ikke følelser nødvendig ved sex. Det gjør sexen bedre, men det er ikke noe must. På samme måte som at noen ganger vil jeg egentlig bare ha potetgull. Men om jeg ikke har potetgull i skapet, men popcorn, så er jo det også godt. Grunnen til at jeg ikke har hatt sex med noen andre er at jeg ikke ønsker såre min mann og fordi jeg er redd det vil lage en usunn dynamikk i forholdet. Anonymkode: 4e375...4ad 1
Hr. Aktiv Skrevet 23. juli 2021 #12 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, du virker opphengt i sex. Hva lurer du på? Anonymkode: beb10...a5e Nei synes dette høres helt normalt ut for en mann ihvertfall. Vanligvis er problemstillingen motsatt, men det skal man visst bare akseptere. "Mases" det blir det bare ennda mindre.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #13 Skrevet 23. juli 2021 Jeg fikk resept på et antidepressivum med bivirkning nedsatt libido. Det fungerte dessverre ikke, men det kan jo hende det fungerer for deg. Anonymkode: a71f4...0c0
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #14 Skrevet 23. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg fikk resept på et antidepressivum med bivirkning nedsatt libido. Det fungerte dessverre ikke, men det kan jo hende det fungerer for deg. Anonymkode: a71f4...0c0 Takk for tipset! Jeg har prøvd mine egne "kurer" for å sette ned lysten. Jeg prøvde å trene hardt, spise veldig lite fett, onanere veldig mye, ikke onanere i det hele tatt. Ingen av disse tingene fungerte. Men kan hende jeg kunne rådført meg med en lege om dette. Anonymkode: 4e375...4ad
Gjest ABM Skrevet 23. juli 2021 #15 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Takk for tipset! Jeg har prøvd mine egne "kurer" for å sette ned lysten. Jeg prøvde å trene hardt, spise veldig lite fett, onanere veldig mye, ikke onanere i det hele tatt. Ingen av disse tingene fungerte. Men kan hende jeg kunne rådført meg med en lege om dette. Anonymkode: 4e375...4ad 🙈😂...Prøv å se litt stort på "problemet" ditt nå..! Fra naturens ståsted er du en superkvinne!!. I en annen kulturell setting hadde du produsert barn på løpende bånd med den libidoen din!... Akkurat det naturen/livet/ universet ( klarer ikke skille på de) vil du skal gjøre..skape nytt liv er den eneste oppgaven du har og det eneste som blir stående igjen etter deg når du blir borte!!...Og i naturens perspektiv er tiden din som et blink fra fyrtårnet i natten.. Og den superegenskapen din har vårt forkvaklede samfunn klart å gjøre til et problem?....som bør behandles med et giftig medikament..antidepressiva.!!!😂😂😂😂🤞🤒 Det er faktisk så stupid at en kan le seg ihjel!! Kos deg isteden..og bruk så mange menn du trenger til formålet med god samvittighet,!!!..En superkvinne er du..ikke et problem!!🌹
Bamseklemmer Skrevet 24. juli 2021 #16 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kommer gjerne 10+ ganger. Kanskje dette er hvorfor jeg aldri blir "mett"? Kanskje jeg nyter det for mye? Når jeg har sex mister jeg meg selv helt og ser gjerne sterke farger og etterpå greier jeg ofte ikke gå. Jeg sammenligner meg med folk her inne og venninner som snakker om at "om man elsker hverandre har man sex hver dag" eller at menn bare er opptatt av sex osv. Jeg vet jo at dette ikke er sant, men det er sårt likevel. 3 ganger i uken høres jo ikke så værst ut, men det kommer jo litt ann på hvor lenge dere holder på hver gang. Tror mannen din har normal sexlyst og du har høy sexlyst. Det er jo ulik sexlyst som skaper slike småproblemer i et forhold. Så hvorfor bruker du ikke leketøy, det er jo et supplement for sexlysten. Kom ikke å si at du er avhengig av kuk, de fleste kvinner elsker å onanere alene, da kan du jo ha så mange orgasmer som du bare klarer annenhver dag og sex annenhver dag. Det skulle nok holde deg mett... Derfor jeg skriver dette, er at jeg har opplevd dette selv. Har du hjemmekontor eller er du hjemmeværende? Det kan ha stor betydning for din umettelige appetitt🙄 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #17 Skrevet 24. juli 2021 Mulig du lider av sex-avhengighet. Til tross for hva mange tror, handler dette egentlig om helt andre ting en sex. Finnes mye informasjon om dette på nettet om du vil vite mer 👍 Anonymkode: dd0e1...055 8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #18 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg fikk resept på et antidepressivum med bivirkning nedsatt libido. Det fungerte dessverre ikke, men det kan jo hende det fungerer for deg. Anonymkode: a71f4...0c0 Jeg blir skremt av å lese dette! Ikke lek med kjemien. Mange har fått permanente skader av antidepressiva. Ts: Jeg skjønner nesten ikke hvordan du skal få dekket behovet, uten å enten bytte partner, eller å ha en til mann i samme husholdning, eller i nabolaget. Hver dag, eller flere ganger om dagen, blir jo oftere med elskeren, enn mannen, og høres jo ut som et logistikkmareritt. Mannen din takler neppe dette veldig lenge heller. Jeg ville gått for en kombinasjon av egensex, og det å jobbe med psyken. Det blir jo som en slags tvangshandling, og det går sikkert an å jobbe mot at du ikke trenger å handle på enhver impuls av kåthet. Anonymkode: b8914...8b2 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #19 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg blir skremt av å lese dette! Ikke lek med kjemien. Mange har fått permanente skader av antidepressiva. Ts: Jeg skjønner nesten ikke hvordan du skal få dekket behovet, uten å enten bytte partner, eller å ha en til mann i samme husholdning, eller i nabolaget. Hver dag, eller flere ganger om dagen, blir jo oftere med elskeren, enn mannen, og høres jo ut som et logistikkmareritt. Mannen din takler neppe dette veldig lenge heller. Jeg ville gått for en kombinasjon av egensex, og det å jobbe med psyken. Det blir jo som en slags tvangshandling, og det går sikkert an å jobbe mot at du ikke trenger å handle på enhver impuls av kåthet. Anonymkode: b8914...8b2 Jeg er helt enig i at medikamenter ikke er noe positivt. I mitt tilfelle var jeg så kronisk opphisset at jeg fikk smerter nedentil. Legen mente derfor at jeg skulle prøve et antidepressivum. Eksen min var også veldig glad over min høye sexlyst i begynnelsen, men etter en stund begynte han å kjenne seg lite maskulin i tillegg til at jeg begynte å kjenne meg lite attraktiv fordi han hadde mindre lyst enn meg. Han hadde ekstremt lav sexlyst, da, og var egentlig fornøyd med et par ganger i uken i begynnelsen av forholdet. Anonymkode: a71f4...0c0 2
Gjest ABM Skrevet 24. juli 2021 #20 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mulig du lider av sex-avhengighet. Til tross for hva mange tror, handler dette egentlig om helt andre ting en sex. Finnes mye informasjon om dette på nettet om du vil vite mer 👍 Anonymkode: dd0e1...055 Sexavhengihet er ikke definert som en sykdomstilstand lenger, heldigvis..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå