Elidaa Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 (endret) Hvorfor blir det sensurert grupper på f. eks facebook som diskuterer bivirkninger? Å hvorfor plukker ikke media opp dette og stiller spørsmål? Hvorfor er alvorlige bivirkninger av vaksinen 'ikke lov' å snakke om? Dette er ikke en tråd for å skremme noen. Jeg lurer bare helt ærlig på hvorfor det ikke er mer fokus på sikkerheten til vaksinene. Burde ikke det bli tatt på alvor, spesielt på grunn av at det er en type vaksine som ikke har blitt brukt på mennesker før? Å nå i veldig stor skala? Dette er ikke ment som 'antivaksinepropaganda' som noen kanskje vil påstå. Men forskning og vitenskap skal jo handle om å veie for og i mot, før en kommer med et svar. Tidligere har jo sikkerhet i forhold til vaksiner vært ekstremt viktig, så hvorfor har det tilsynelatende blitt mindre viktig nå? Om en tar en titt på desse sidene her, så er det mennesker som ber om å få hjelp etter bivirkninger som har endret livene deres. Dette er folk som er for vaksiner, og som opplever å ikke få hjelp nå i ettertid når de har fått helserelaterte problemer. Betyr ikke de menneskene her noe? https://www.vaxlonghaulers.com/ https://www.c19vaxreactions.com/real-video-stories.html Endret 23. juli 2021 av Elida88 10
NorthernLight Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 (endret) Slitsomt med farge på teksten... Det er vel fordi vaksinemotstandere kommer med mye vås og tull som er udokumentert eller fra tvilsomme kilder.. Dessuten så vil alltid noen få alvorlige bivirkninger, men det er veldig få som opplever det av millioner av mennesker som har fått Moderna/Pfizer. I en pandemi så bruker man vaksinene nå og venter ikke flere år med å ta de i bruk... Endret 23. juli 2021 av NorthernLight 7
kermit123 Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 Jeg deler ikke bekymringen din. AstraZeneca ble raskt stoppet etter rundt 100 000 vaksinerte. Massive, daglige overskrifter i media. 3-4 millioner mRNA vaksiner satt nå. Legelmiddelverket legger daglig ut pdf med antall meldinger og hvilke type bivirkninger det gjelder. 8
ItchyBitchySpider Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 kermit123 skrev (4 minutter siden): Jeg deler ikke bekymringen din. AstraZeneca ble raskt stoppet etter rundt 100 000 vaksinerte. Massive, daglige overskrifter i media. 3-4 millioner mRNA vaksiner satt nå. Legelmiddelverket legger daglig ut pdf med antall meldinger og hvilke type bivirkninger det gjelder. Men nå opplever mange kvinner blødningsforstyrrelser etter Pfizer. Og ingenting blir undersøkt, men det er jo kvinnehelse det gjelder, så ikke så farlig. Hadde menn fått ereksjonssvikt etter vaksinen, ville det ha blitt undersøkt i huet og ræva. 9
juni Skrevet 23. juli 2021 #5 Skrevet 23. juli 2021 ItchyBitchySpider skrev (24 minutter siden): Men nå opplever mange kvinner blødningsforstyrrelser etter Pfizer. Og ingenting blir undersøkt, men det er jo kvinnehelse det gjelder, så ikke så farlig. Hadde menn fått ereksjonssvikt etter vaksinen, ville det ha blitt undersøkt i huet og ræva. Nemlig! Dette er ikke registrert enda, og da kan man jo lure på om det er andre ting også. Hvordan ser vi tilbake på dette om noen år? Jeg synes det er umulig å forholde seg til. 5
MorTil2 Skrevet 24. juli 2021 #6 Skrevet 24. juli 2021 kermit123 skrev (8 timer siden): Jeg deler ikke bekymringen din. AstraZeneca ble raskt stoppet etter rundt 100 000 vaksinerte. Massive, daglige overskrifter i media. 3-4 millioner mRNA vaksiner satt nå. Legelmiddelverket legger daglig ut pdf med antall meldinger og hvilke type bivirkninger det gjelder. I sin siste rapport, skriver legemiddelverket at det er kommet flere meldinger om bivirkninger enn forventet, og at en av årsakene til dette kan være at koronavaksinene gir kraftige reaksjoner hos flere enn det vi er vant med fra andre vaksiner. Flere opplever derfor vanlige bivirkninger. Med tanke på både dette, og at mange ikke melder inn, så kan man ikke bare trekke på skuldrene av situasjonen. Vaksinene er nye, de er lite utprøvd før allmenn bruk og de er, uten tvil, presentert av myndigheter verden over som den eneste løsningen på problemet. Ergo ligger det mye press bak det å ta vaksinene, og lite åpning for andre alternativer. Jeg skal selv ta den snart, men om jeg merker mye ubehag etter 1. dose, er jeg nok mer tilbakeholden med dose 2. 4
MonicaH Skrevet 24. juli 2021 #7 Skrevet 24. juli 2021 Det er lite oppmerksomhet om vaksineskader. Geir Stenersen skriver på sin Faccebook-profil: Den 56 år gamle stortingspolitikeren Morten Ørsal Johansen (Frp) havnet dessverre i kategorien ‘alvorlige bivirkninger’, med blodpropp og nyresvikt etter hans første Pfizer-injeksjon. ...Det er tross alt per 21. juli 2021 innregistrert hele 1.316 alvorlige bivirkninger og hele 192 mistenkte bivirkningsrelaterte dødsfall av Pfizer/Moderna-vaxxinene. Er det noen som kan minnes å ha lest noe om dette i riksmedia/andre mainstream media? Ikke jeg heller … Men så har det vel heller vel ingen nyhetsverdi at et relativt ungt stortingsmedlem får blodpropp og nyresvikt etter sin første dose Pfizer-vaxxine. https://www.facebook.com/Herrelaus 5
true aspie Skrevet 24. juli 2021 #8 Skrevet 24. juli 2021 (endret) MonicaH skrev (25 minutter siden): Er det noen som kan minnes å ha lest noe om dette i riksmedia/andre mainstream media? Ikke jeg heller … Men så har det vel heller vel ingen nyhetsverdi at et relativt ungt stortingsmedlem får blodpropp og nyresvikt etter sin første dose Pfizer-vaxxine. https://www.facebook.com/Herrelaus Var en artikkel i Oppland Arbeiderblad. Endret 24. juli 2021 av true aspie 2
Mezzosoprena Skrevet 24. juli 2021 #9 Skrevet 24. juli 2021 ItchyBitchySpider skrev (10 timer siden): Men nå opplever mange kvinner blødningsforstyrrelser etter Pfizer. Og ingenting blir undersøkt, men det er jo kvinnehelse det gjelder, så ikke så farlig. Hadde menn fått ereksjonssvikt etter vaksinen, ville det ha blitt undersøkt i huet og ræva. Hvordan kan dere si at dette ikke blir undersøkt? Bare fordi dere ikke kjenner til undersøkelsene, betyr ikke det at det ikke sjekkes... https://legemiddelverket.no/nyheter/koronavaksiner-og-menstruasjonsforstyrrelser juni skrev (10 timer siden): Nemlig! Dette er ikke registrert enda, og da kan man jo lure på om det er andre ting også. Hvordan ser vi tilbake på dette om noen år? Jeg synes det er umulig å forholde seg til. Se svar over... MonicaH skrev (31 minutter siden): Det er lite oppmerksomhet om vaksineskader. Geir Stenersen skriver på sin Faccebook-profil: Den 56 år gamle stortingspolitikeren Morten Ørsal Johansen (Frp) havnet dessverre i kategorien ‘alvorlige bivirkninger’, med blodpropp og nyresvikt etter hans første Pfizer-injeksjon. ...Det er tross alt per 21. juli 2021 innregistrert hele 1.316 alvorlige bivirkninger og hele 192 mistenkte bivirkningsrelaterte dødsfall av Pfizer/Moderna-vaxxinene. Er det noen som kan minnes å ha lest noe om dette i riksmedia/andre mainstream media? Ikke jeg heller … Men så har det vel heller vel ingen nyhetsverdi at et relativt ungt stortingsmedlem får blodpropp og nyresvikt etter sin første dose Pfizer-vaxxine. https://www.facebook.com/Herrelaus Lokalavisa i området der Ørsdal Johansen slo stort opp om dette. 6
Anbefalte innlegg