Gå til innhold

Er viktig å ikke ta telefonen om det er ifra foreldrene dine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Driter i hva søsken og slekta driver på med. 1 time samtale i dass :)

Er bare morsomt å ikke ta den bare for å kødde med dem. Ikke noe vært noe når de er inaktive. Sladder i dass, hva med den ideen :P

Anonymkode: 3a79c...601

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg har heldigvis oppegående foreldre så selvfølgelig tar jeg telefonen når de ringer. 

Anonymkode: 392c6...da8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei jeg har heldigvis oppegående foreldre så selvfølgelig tar jeg telefonen når de ringer. 

Anonymkode: 392c6...da8

Maser de om slekta si og sladder om ting i hverdagen?. Jeg synes foreldre som skal validere seg på arbeid av ungene sine er verst. Himmel og hav... gjør noe selv tenker jeg :P

Er som aktivitet ikke eksisterer for de. Spill fotball eller noe.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så har du folka som må prate om ting som har null relevanse. Som slekta IGJEN. Dass prat.

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er bare morsomt å ikke ta den bare for å kødde med dem. Ikke noe vært noe når de er inaktive. Sladder i dass, hva med den ideen :P

Bidrar du noe i samtalen eller lar du dem fortsette å tro at de forteller deg noe du har interesse av å høre..? 

AnonymBruker
Skrevet
theTitanic skrev (1 minutt siden):

Bidrar du noe i samtalen eller lar du dem fortsette å tro at de forteller deg noe du har interesse av å høre..? 

Nei, jeg sier ingenting. De prater høl i hodet mitt. Jeg hater å høre på dem prate

Det har null interesse fordi det går ikke ut på noe som har verdi? Som hobby, aktiviteter eller saker? Er bare den sabla slekta og sladder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foreldre = Autoritetsfigurer. De jeg skjenner, værste driten

5:04

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, jeg sier ingenting. De prater høl i hodet mitt. Jeg hater å høre på dem prate

Det har null interesse fordi det går ikke ut på noe som har verdi? Som hobby, aktiviteter eller saker? Er bare den sabla slekta og sladder.

Om du ikke sier noe så må de jo fylle stillheten med noe. Sier du ikke hva du syntes har noe verdi så finner de det aldri ut heller. Kanskje tror de tilogmed at du er veldig innesluttet og ringer deg fordi de tror ingen andre gjør det. 

De er foreldrene dine og de vil gjøre en innsats for å ha en god relasjon til deg. De bidrar til det, men er jo ikke synske. Kred til dem for innsats. Du gjør jo ingen. En relasjon trenger bidrag fra begge parter. Ikke sikkert de syntes det er så gøy å ringe deg når de må gjøre all jobben. Jeg syntes du er utakknemlig. 

AnonymBruker
Skrevet
theTitanic skrev (2 minutter siden):

Om du ikke sier noe så må de jo fylle stillheten med noe. Sier du ikke hva du syntes har noe verdi så finner de det aldri ut heller. Kanskje tror de tilogmed at du er veldig innesluttet og ringer deg fordi de tror ingen andre gjør det. 

De er foreldrene dine og de vil gjøre en innsats for å ha en god relasjon til deg. De bidrar til det, men er jo ikke synske. Kred til dem for innsats. Du gjør jo ingen. En relasjon trenger bidrag fra begge parter. Ikke sikkert de syntes det er så gøy å ringe deg når de må gjøre all jobben. Jeg syntes du er utakknemlig. 

Skal bare terge dem bare. Funker fint. Er bare fint å gjøre litt slikt :)

Kroppspråk er noe, er de som er idiotiske autoritetsfigurer som ikke kan se forbi deres ræv.

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Skal bare terge dem bare. Funker fint. Er bare fint å gjøre litt slikt :)

Kroppspråk er noe, er de som er idiotiske autoritetsfigurer som ikke kan se forbi deres ræv.

Verdien av relasjoner kommer til deg om noen år. Det vet nok foreldrene dine, og i mellomtiden ringer de deg for å minne deg på at de er der for deg selv om du ikke setter det minste pris på det. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
theTitanic skrev (8 timer siden):

Verdien av relasjoner kommer til deg om noen år. Det vet nok foreldrene dine, og i mellomtiden ringer de deg for å minne deg på at de er der for deg selv om du ikke setter det minste pris på det. 

Driter jeg i. Er snart 30 år. Hater den hersens slekt og sladder prat. Skal dra det med meg i grava. De kan tilbe autoritetsfigurer i søvne. Driter langt i den ræva hobbien

AnonymBruker
Skrevet
Gjenferdet skrev (8 timer siden):

Oppringninger og meldinger fra foreldre er de eneste jeg besvarer øyeblikkelig, eller så fort som mulig hvis jeg ikke har sett henvendelsene tidligere. Det kan være noe viktig eller noe som jeg må ha greie på. Sykehusinnleggelser, dødsfall, hva enn. 

Du høres veldig pessimistisk ut. Hvorfor vente det verste?

Anonymkode: 1e2ab...675

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tar alltid tlf når foreldrene mine ringer, null stress det og bare koselig :) eneste jeg syns er blitt litt irriterende er at faren til sambo ringer nesten hver bidige dag fordi han har så lite å ta seg til med, han ringer bare for å prate og aldri for noe grunn. Han ringer også når det passer minst, nesten alltid når vi skal sette oss ned å spise middag eller har planlagt å ta oss en tur ut. :P Akkurat som han ikke klarer å gi slipp på at han har flyttet ut. 

Anonymkode: e5fa9...39c

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

I min oppvekst hadde vi ikke telefon, og jeg var 22 før jeg selv fikk. Så kom mobiltelefonene, jeg fikk min første da jeg var 39.  Det var også veldig dyrt å ringe på den tiden.

Så jeg har aldri vært vant til eller komfortabel med så mye telefonprat og krav om å være tilgjengelig til enhver tid.  Jeg ringer aldri for å pjatte, heller ikke til mine voksne barn.   Om jeg ringer, så er det av en grunn.

Endret av Hvemsomhelst
AnonymBruker
Skrevet

Laget en video på hva jeg mener

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er hyggelig når familie og søsken ringer. Syns de er trivelige å snakke med. 

Anonymkode: bcb41...f30

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Laget en video på hva jeg mener

Jeg tror neppe dine foreldre tenker at de får "validering" av å snakke med deg. Du virker jo ikke stabil i det hele tatt. De ringer nok fordi de er bekymret for deg. Sannsynligvis med god grunn.

Anonymkode: ccc21...4b7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.7.2021 den 23.06):

Var mye toalett- og avføringssnakk  på deg. 

Anonymkode: ed6e6...fae

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...