AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Del Skrevet 23. juli 2021 Hjelp!! jeg har to flotte Coleus Romantic/rodeo drive. Grønn med mørk kant. de sto litt for lenge i sola og er litt brente. Jeg prøver å ta stiklinger så jeg kan redde noe og plante på nytt, men det virker som om de råtner i vann. De har kun ligget i vann i et par dager, men har allerede blitt myke og råtner. hva skjer? Hva skal jeg gjøre? de to små plantene kostet meg 500kr på Plantasjen. Har ikke råd til å kjøpe nytt og jeg ser alle på Instagram har masse stiklinger. Hvorfor overlever noen stiklinger i vann til de får røtter, mens mine dør?! 😩😩😩 Anonymkode: 225fd...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #2 Del Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hjelp!! jeg har to flotte Coleus Romantic/rodeo drive. Grønn med mørk kant. de sto litt for lenge i sola og er litt brente. Jeg prøver å ta stiklinger så jeg kan redde noe og plante på nytt, men det virker som om de råtner i vann. De har kun ligget i vann i et par dager, men har allerede blitt myke og råtner. hva skjer? Hva skal jeg gjøre? de to små plantene kostet meg 500kr på Plantasjen. Har ikke råd til å kjøpe nytt og jeg ser alle på Instagram har masse stiklinger. Hvorfor overlever noen stiklinger i vann til de får røtter, mens mine dør?! 😩😩😩 Anonymkode: 225fd...596 Kanskje noen tips herfra kan være til hjelp? Lykke til ♥️ https://www.mestergronn.no/mg/slik-lykkes-du-med-praktspragle.html Anonymkode: 201da...a23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 23. juli 2021 #3 Del Skrevet 23. juli 2021 Ikke sett stiklingen i direkte sollys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #4 Del Skrevet 23. juli 2021 HerKommerMummi skrev (1 time siden): Ikke sett stiklingen i direkte sollys. De er ikke det. Og det pleier ikke morsplantene heller, men jeg skulle ha de litt ute forrige uke og glemte det. De får lys, men ikke direkte sollys. Anonymkode: 225fd...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #5 Del Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje noen tips herfra kan være til hjelp? Lykke til ♥️ https://www.mestergronn.no/mg/slik-lykkes-du-med-praktspragle.html Anonymkode: 201da...a23 Kan det ha noe å si at stiklingene er i samme vase som et par andre typer stiklinger? Leste gjennom artikkelen, mange gode tips her, men ka merke til at de hadde de ulike coleustypene i hver din vase for å få røtter. Anonymkode: 225fd...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå