AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Har ei venninne som spiser mye fancy mat. Og snapper om det. Legger ut på snap når hun spiser hummer, reker, entrecôte og sånt. Aldri av spagetti og kjøttkaker 🤣. Er det for å imponere? Anonymkode: 3435f...f5b
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 Det er jo ikke vits å legge ut bilder av spaghetti.. poenget er åvise noe fancy man har laget/spist, ikke for å vise ALT man har spist... Anonymkode: 2878c...41e 1
Hippogriff Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 (endret) Folk snapper vel om ting de setter pris på. Så det kan vel ganske enkelt bety at dama er glad i god mat? Det er jo alt man kan henge seg opp i (og lage tråder om) også. Endret 23. juli 2021 av Hippogriff 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 Jeg bor ved sjøen og spiser sjøkreps dagelig om jeg vil, reker, krabber, hummer i sesongen og en god stund etterpå osv. Og entrecote er vel ikke spesielt imponerende 🤔 så jeg blir ikke veldig imponert, men regner med at personen kanskje bor som meg eller får av kjente Anonymkode: bc3e1...9ac
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #5 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Har ei venninne som spiser mye fancy mat. Og snapper om det. Legger ut på snap når hun spiser hummer, reker, entrecôte og sånt. Aldri av spagetti og kjøttkaker 🤣. Er det for å imponere? Anonymkode: 3435f...f5b Kjenner du at du blir litt misunnelig? kunne du selv tenkt deg å spise fancy mat? Ha kreativitet til å lage slik mat? hva snapper du om? om venninnen din ønsker å imponere litt? Hva så? Er det negativt? Synes det er kult når folk gjør noe nytt og fancy og vil dele jeg. janteloven lever i beste velgående ser jeg Anonymkode: 9d5bf...af2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå