Gå til innhold

Tigerbalsam

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og vær sinnsykt forsiktig så du ikke får det i øynene! Selv om man har vasket hendene godt og grundig svir det masse hvis man klør seg i øynene senere på dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vær sinnsykt forsiktig så du ikke får det i øynene! Selv om man har vasket hendene godt og grundig svir det masse hvis man klør seg i øynene senere på dagen

Ja, og så må du ikke spise det... ;)

Tigerbalsam er bra varmekrem det. Som sagt så svir det i kontakt med øyne og sår og lukter veldig mye, men på sår og ømme muskler duger det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, tigerbalsam er fantastisk til ømme skuldre, krampe i beina og alt mulig annet som er vondt. Glemte vist å si det jeg, ble så opptatt av å advare om at det svir i øynene...

Vi bruker tigerbalsam mye og har alltid gjort det i vår familie. (Og så er det jo ekstra kjekt å kjøpe selv i Kina, der koster de rundt 4-5 kr krukka, mot 70-80 her...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det lukter godt, men har selvsagt ikke tenkt å spise det, tullejenter.... :ler:

Tusen takk for info, da bruker jeg det med god samvittighet på min sovende skulder. Fikk nemlig en krukke importert tigerbalsam av min gode syriske venninde, så dette er skikkelige saker..................... :sjarmor:

Og jeg syns det hjelper, jeg får iallefall sove når jeg bruker det selvom skulderen er vond :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med å spise så menes det nok også å på en eller annen måte feks. få slikket seg på fingeren selv om det er to timer siden og man har vasket hendene godt. Lukten og smaken sitter i lenge, og den er sterk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må skrubbe fingrene med Zalo etterpå, det er det eneste som hjelper for å få bort rester.

Tigerbalsam funker forresten utmerket mot alle typer insektstikk også, tar bort kløe og svie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk tigerbalsam av ei venninne som hadde vært i Kina nylig (gratis i forhold til her), og den er veldig effektiv mot både ømme muskler og insektsstikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerbalsam lukter ekkelt, my og lenge. Jeg har forsøkt noe som heter Zillertal olje. Den vear veldig god for rygg og knær. Til alle som er stiv og støl prøv denne. Jeg kjøpte den på www.helseshop.no. Kikk in her.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...er dere virkelig sikre på at det bare er bra...?

Nå har jeg smurt inn skulderen min og jeg har mest lyst til å rive den av meg............ :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...