Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2005 #1 Del Skrevet 17. september 2005 Noen som har erfaringer med tigerbalsam? Om det virker, hva virkestoffene er og og det kan være skadelig å overbruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 17. september 2005 #2 Del Skrevet 17. september 2005 Les litt her da vel... http://www.shenet.se/recept/tigerbalsam.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2005 #3 Del Skrevet 17. september 2005 Lindrer vonde muskler, men lukter no for j###li Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. september 2005 #4 Del Skrevet 17. september 2005 Og vær sinnsykt forsiktig så du ikke får det i øynene! Selv om man har vasket hendene godt og grundig svir det masse hvis man klør seg i øynene senere på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 17. september 2005 #5 Del Skrevet 17. september 2005 Og vær sinnsykt forsiktig så du ikke får det i øynene! Selv om man har vasket hendene godt og grundig svir det masse hvis man klør seg i øynene senere på dagen ← Ja, og så må du ikke spise det... Tigerbalsam er bra varmekrem det. Som sagt så svir det i kontakt med øyne og sår og lukter veldig mye, men på sår og ømme muskler duger det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. september 2005 #6 Del Skrevet 17. september 2005 Jepp, tigerbalsam er fantastisk til ømme skuldre, krampe i beina og alt mulig annet som er vondt. Glemte vist å si det jeg, ble så opptatt av å advare om at det svir i øynene... Vi bruker tigerbalsam mye og har alltid gjort det i vår familie. (Og så er det jo ekstra kjekt å kjøpe selv i Kina, der koster de rundt 4-5 kr krukka, mot 70-80 her...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2005 #7 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg syns det lukter godt, men har selvsagt ikke tenkt å spise det, tullejenter.... Tusen takk for info, da bruker jeg det med god samvittighet på min sovende skulder. Fikk nemlig en krukke importert tigerbalsam av min gode syriske venninde, så dette er skikkelige saker..................... Og jeg syns det hjelper, jeg får iallefall sove når jeg bruker det selvom skulderen er vond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. september 2005 #8 Del Skrevet 17. september 2005 Med å spise så menes det nok også å på en eller annen måte feks. få slikket seg på fingeren selv om det er to timer siden og man har vasket hendene godt. Lukten og smaken sitter i lenge, og den er sterk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2005 #9 Del Skrevet 17. september 2005 Du må skrubbe fingrene med Zalo etterpå, det er det eneste som hjelper for å få bort rester. Tigerbalsam funker forresten utmerket mot alle typer insektstikk også, tar bort kløe og svie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2005 #10 Del Skrevet 17. september 2005 Kjøpes det på apotek, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 17. september 2005 #11 Del Skrevet 17. september 2005 Tigerbalsam eller Zalo? Tigerbalsam får du på apotek ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2005 #12 Del Skrevet 17. september 2005 He he mente balsamen, ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2005 #13 Del Skrevet 17. september 2005 Har du prøvdt den på klitoris? Rene orgasmekremen dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2005 #14 Del Skrevet 17. september 2005 Har du prøvdt den på klitoris? Rene orgasmekremen dette... ← Ja du det hørtes skikkelig fristende ut.... *grøsse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 17. september 2005 #15 Del Skrevet 17. september 2005 Fikk tigerbalsam av ei venninne som hadde vært i Kina nylig (gratis i forhold til her), og den er veldig effektiv mot både ømme muskler og insektsstikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #16 Del Skrevet 18. september 2005 Tigerbalsam lukter ekkelt, my og lenge. Jeg har forsøkt noe som heter Zillertal olje. Den vear veldig god for rygg og knær. Til alle som er stiv og støl prøv denne. Jeg kjøpte den på www.helseshop.no. Kikk in her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2005 #17 Del Skrevet 19. september 2005 ...er dere virkelig sikre på at det bare er bra...? Nå har jeg smurt inn skulderen min og jeg har mest lyst til å rive den av meg............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 19. september 2005 #18 Del Skrevet 19. september 2005 Det svir voldsomt i begynnelsen, men så går det over og blir varmt og godt i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2005 #19 Del Skrevet 19. september 2005 Det har ikke vært sånn de andre gangene jeg har smurt meg............... *notere at jeg må ringe legen i morgen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 19. september 2005 #20 Del Skrevet 19. september 2005 Lege på grunn av tigerbalsamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå