AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Hvorfor er dere på kvinneguiden? Hva gir det dere? Liker dere å oppsøke det negative og tunge? når noen lager en positiv tråd blir folk sur. Kommenterer negativt og angriper ts med at «du må ikke tro du er noe» så triste og Stusselige mennesker det er her inne. jeg er innom kanskje en gang i uka, og har ikke vært medlem så lenge, men kjenner mer og mer at dette forumet er et mørk og tungt sted å være. mer det noen som skryter av eller er stolt av barnet sitt, blir du lynsjet med en gang. Hva feiler det folk ? Anonymkode: 652ef...d56 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 Jeg må innrømme at jeg kjeder meg glugg i hjel her nå for tiden. Har ingen andre nettsider å sjekke enn KG, VG nett og Facebook. Prøvde å titte på seksualitetsforumet istad for å få litt underholdning, men så kjedelig det var. Jeg er en dame i 30-åra, singel med to barn 50%. Jobber 100%. Men akkurat nå kjeder jeg meg når barna er på ferie med pappaen. Så KG er tidsfordriv og lett underholdning. Fint at det dukker opp litt trolling av og til, ellers hadde jeg sovnet het 😅 Anonymkode: 1094d...6e3
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 Jeg er veldig ensom. Sliter med engstelig/unnvikende personlighetsforstyrrelse, som gjør at jeg har vansker i det sosiale. Derfor er KG et slags sosialt sted for meg. Men synes det er mye negativt ja, det er så mange kverrulanter og dømmende mennesker som ødelegger. Anonymkode: a042c...050
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 Det er litt som å se på et togkrasj i sakte film. Så ufattelig mange tragiske og håpløse skjebner. Fascinerende. Anonymkode: 8b636...9d3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå