AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Jeg har de siste par dagene fått en helt svak brunfarge på utfloden. Jeg har ikke tenkt noe over det før det plutselig slo meg nå, er dette bekymringsverdig? Det er såpass svak farge at det fremstår ikke som blod. Anonymkode: 07514...4fa
Cer3s Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 Mest sannsynligvis åpner livmorhalsen din seg og modnes 😁 hatt brun utflod like før fødsel med begge mine. Er du likevel i tvil kan du ta en tlf til føden for å være på den sikre siden 😊
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 Ville også tenkt at fødsel nærmer seg snart. Ring føden om du er bekymret som bruker over meg skriver. Bedre en gang for mye enn for lite. Og du vet ikke hvem som svarer deg på et forum 😊 Anonymkode: 42b6f...085
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #4 Skrevet 24. juli 2021 Det var sånn fødselen min startet:) kjente de første riene ca 16 timer etter jeg begynte å blø. Men bare å ringe føden hvis du er bekymret. Det gjorde jeg. Lykke til!:) Anonymkode: 38933...f1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå