tjuva Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Jeg elsker, rett etter han har skutt ladningen dypt inni meg, og så dette meg på ansiktet hans, og kjenne hvordan det smører ekstra godt mens han slikker meg til den siste orgasmen. Hva gjør du? Liker du det? Liker du å sitte på ansiktet hans? Helst med eller uten att sperm renner ut? 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 Jeg har tenkt, og tent på akkurat den tanken, og digger at hun sitter på ansiktet mitt. Problemet for meg, og sikkert mange andre menn, er at kåtheten slås helt av, i det øyeblikket utløsningen er ferdig. Jeg synes også tanken på at hun skal tvinge meg stiv igjen er veldig opphissende, men i praksis?? Not so much. Men hyggelig å høre at dere får det til. Anonymkode: d4990...245 6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har tenkt, og tent på akkurat den tanken, og digger at hun sitter på ansiktet mitt. Problemet for meg, og sikkert mange andre menn, er at kåtheten slås helt av, i det øyeblikket utløsningen er ferdig. Jeg synes også tanken på at hun skal tvinge meg stiv igjen er veldig opphissende, men i praksis?? Not so much. Men hyggelig å høre at dere får det til. Anonymkode: d4990...245 Det gjelder nok ikke de fleste menn nei. Vært med flere som kan komme flere ganger og blir stiv igjen etter en liten stund. Anonymkode: b16f2...e85 1
Milky Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 Facesitter ofte men ikke med spruten i meg.. synes d er digg for da har jeg kontrollen 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #5 Skrevet 23. juli 2021 Jeg ville meldt pass på den der! Anonymkode: 0daf1...15b 1
Dathos Skrevet 23. juli 2021 #6 Skrevet 23. juli 2021 antar at det sitter langt inne for de fleste kvinner? viktig å bli enige på forhånd, tror jeg. For meg - mann - absolutt et deilig scenarie, men det forutsetter en dominant kvinne som ikke lar meg feige ut 2
sicario Skrevet 23. juli 2021 #7 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det gjelder nok ikke de fleste menn nei. Vært med flere som kan komme flere ganger og blir stiv igjen etter en liten stund. Anonymkode: b16f2...e85 Flere menn som kan, men ikke vil/gidder mer enn en gang også. 1
Jentegutt Skrevet 23. juli 2021 #9 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det gjelder nok ikke de fleste menn nei. Vært med flere som kan komme flere ganger og blir stiv igjen etter en liten stund. Anonymkode: b16f2...e85 Tenker det gjelder de fleste menn, men er noen få unntak 😊 1
Bamseklemmer Skrevet 23. juli 2021 #10 Skrevet 23. juli 2021 Jeg elsker å se at hun kan være så kåt at hun gnikker fitta si mot ansiktet, skikkelig slafselyd blir det også. Som oftes brukes det til forspill... liker vel begge deler, helst vil jeg ha squirten... 1
SurDiamant Skrevet 23. juli 2021 #11 Skrevet 23. juli 2021 4 hours ago, tjuva said: Jeg elsker, rett etter han har skutt ladningen dypt inni meg, og så dette meg på ansiktet hans, og kjenne hvordan det smører ekstra godt mens han slikker meg til den siste orgasmen. Hva gjør du? Liker du det? Liker du å sitte på ansiktet hans? Helst med eller uten att sperm renner ut? Ja som mann er det bare helt magisk opphissende! Digger den følelsen av å kjenne ei som bare må få pressa seg hardt og godt mot den tunga og munnen for å komme over den siste kneika og i mål!! Det er så deilig grisete, og gjør meg kåt bare ved tanken 3
Gjest Skrevet 24. juli 2021 #12 Skrevet 24. juli 2021 Tråden er ryddet i henhold til seksualitetsforumets retningslinjer. Anki, mod
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #13 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har tenkt, og tent på akkurat den tanken, og digger at hun sitter på ansiktet mitt. Problemet for meg, og sikkert mange andre menn, er at kåtheten slås helt av, i det øyeblikket utløsningen er ferdig. Jeg synes også tanken på at hun skal tvinge meg stiv igjen er veldig opphissende, men i praksis?? Not so much. Men hyggelig å høre at dere får det til. Anonymkode: d4990...245 Så for deg er det ikke aktuelt å slikke/fingre når du har kommet? Anonymkode: 91c5c...ea1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #15 Skrevet 24. juli 2021 Jeg melder meg også på. Tennende fantasi at hun setter seg på ansiktet for å bli slikket, men da helst uten at jeg er kommet i henne først. I denne fantasien er også at hun har hatt heftig sex med en annen og så setter seg på meg for å bli rengjort 🤩 Dessverre bare en hemmelig fantasi for meg da hun ikke er så seksuell og "eksperimentell" som jeg er. Anonymkode: b546d...c94 3
Gjest lurven Skrevet 27. juli 2021 #16 Skrevet 27. juli 2021 Jeg liker det, men ikke hvis hun har sæd inni der
SurDiamant Skrevet 27. juli 2021 #17 Skrevet 27. juli 2021 1 hour ago, lurven said: Jeg liker det, men ikke hvis hun har sæd inni der Åh, åsså det som er så deilig grisete og småkinky 🤤💦💦
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå