Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2005 #1 Skrevet 17. september 2005 Jeg har et felt bak på skulderen /ryggen som sover,akkurat slik som når benet eller armen sover (prikking) Det er omtrent 3 x 3 cm stort. Hva i all veren er det for noe? Det er tidvis innmari vondt................
Gjest Madeline Skrevet 17. september 2005 #2 Skrevet 17. september 2005 Det kan ikke være en nerve som ligger i klem?
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2005 #3 Skrevet 17. september 2005 hmmmm det hørtes ikke så bra ut...? Hva gjør man med det da?
Gjest Lizzi Skrevet 18. september 2005 #5 Skrevet 18. september 2005 Slik har jeg det periodisk også. Det kommer og går og er garantert ikke farlig.
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2005 #6 Skrevet 18. september 2005 Slik har jeg det periodisk også. Det kommer og går og er garantert ikke farlig. ← Men jeg har det ikke periodisk. Jeg har det hele tiden og det blir bare verre og verre. Mamma fortalte at hun har en kar på jobben som hadde de samme symptomene og han måtte opereres. Hun kalte det ett-eller-annet-tunnel-syndrom...............
Gjest Madeline Skrevet 18. september 2005 #7 Skrevet 18. september 2005 Da synes jeg du skal ta en tur til legen. Der får du en bedre diagnose enn her inne. Dessuten virker det som du er en del plaget med dette og det blir nok ikke bedre jo lenger du venter. Lykke til.
monja Skrevet 18. september 2005 #8 Skrevet 18. september 2005 Karpal tunnel syndrom kanskje? Men det er vel kanskje mer bortdovning i hånden det.....
Mrs. K Skrevet 18. september 2005 #9 Skrevet 18. september 2005 Jeg tipper på at du har en myose siden punktet også kan være vondt.
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2005 #10 Skrevet 18. september 2005 Karpal tunnel syndrom kanskje? Men det er vel kanskje mer bortdovning i hånden det..... ← Duden på jobben til mamma hadde den i underarmen så vidt jeg forstod.......
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2005 #11 Skrevet 18. september 2005 Jeg tipper på at du har en myose siden punktet også kan være vondt. ← Hva er en myose?
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2005 #12 Skrevet 18. september 2005 Da synes jeg du skal ta en tur til legen. Der får du en bedre diagnose enn her inne. Dessuten virker det som du er en del plaget med dette og det blir nok ikke bedre jo lenger du venter. Lykke til. ← Kunne du ikke heller si, stakkars deg, det hjelper nok med en tur på Narvesen.....?
monja Skrevet 18. september 2005 #13 Skrevet 18. september 2005 Myose beskriver en tilstand i muskulatur av ofte ømme, knuteformede fortykkelser. Brukes gjerne synonymt med myalgi (muskelsmerte).
Gjest Madeline Skrevet 18. september 2005 #14 Skrevet 18. september 2005 Kunne du ikke heller si, stakkars deg, det hjelper nok med en tur på Narvesen.....? ← Stakkars, stakkars, Tex. Du blir nok nødt til å ta turen innom Narvesen og kjøpe deg masse godsaker. Det hjelper litt på humøret til du kommer deg til legen.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #15 Skrevet 18. september 2005 Dette er interessant, for noe liknende feiler samboern min. Han skal til legen, men inntil videre følger jeg med her... Sånt karpal tunnel-syndrom elelr hva det heter har jeg hørt kan skyldes at en muskel klemmer på nerver i armen/underarmen slik at hånda dovner bort. Jeg har "feilt" det samme selv i perioder hvor jeg har hatt tungt fysisk arbeide - jenter er visstnok ekstra utsatt i slike tilfelle fordi det ikke er "plass til" at muskelen vokser så mye. Det Trille nevner om muskelknuter/myoser høres logisk ut når det gjelder samboern min, men det kan også skyldes at nerven ligger i klem i ryggraden e.l.
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2005 #16 Skrevet 18. september 2005 Stakkars, stakkars, Tex. Du blir nok nødt til å ta turen innom Narvesen og kjøpe deg masse godsaker. Det hjelper litt på humøret til du kommer deg til legen. ← :Nikke: *notere at jeg må ringe legen*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå