AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Hvordan var blødningene? Jeg har hatt en sa nå for fem dager siden kom mye klumper men ikke så mye smerter. Men kvalmen er økende nå i etterkant... Jeg kan ikke gå til UL er på ferie langt inne på fjellet😞 håper veldig på at det kan være en igjen. Eller er d bare rester som fortsetter å produsere hcg?… takker for alle svar😃 Anonymkode: a4ca7...e9f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 Hcg bruker mye lengre tid enn et par dager på å synke. Er du senere enn uke 8 så er nivået så høyt at det vil bruke opp til flere uker på å synke så lavt at kroppen ikke vil reagere med symptomer lengre. Anonymkode: 019d1...ecc
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 Jeg mistet en tvilling.. Der var litt tilsvarende blødning som første dag i mens, så stoppet det opp. Overraskende lite som kom ut kontra å miste én av èn.. Men legen sa at kroppen absorberte noe igjen og at alt så fint ut.. Men anbefaler en sjekk så fort du er tilbake igjen så klart 😊 Anonymkode: 622af...2f1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hcg bruker mye lengre tid enn et par dager på å synke. Er du senere enn uke 8 så er nivået så høyt at det vil bruke opp til flere uker på å synke så lavt at kroppen ikke vil reagere med symptomer lengre. Anonymkode: 019d1...ecc Ja jeg har en gang tatt abort men da forsvant symptomene veldig raskt selvom hcg hang igjen i fire fem uker. Var ekstremt kvalm men det og ble helt borte dagen etter. Men er kanskje annerledes nå som man kroppen «mister».. at symptomene svinger videre(?) har ikke vært så kvalm til nå.. bare litt avog på men nå er d sånn helt ille blitt. Men klart.. kan ikke regne med det er noen der etter alle «klumpene».. 💔❤️🩹 Anonymkode: a4ca7...e9f
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #5 Skrevet 23. juli 2021 Jeg spontanaborterte en tvilling i uke 9. Jeg kjente noe var galt og plutselig kjente jeg noe på vei ut av skjeden. Løp på do og der kom ut tre store klumper og masse blod. Der stoppet det opp. Hadde ganske vonde stikkende smerter i en time før det ga seg. Viste seg fire dager senere at det var en tom fostersekk og en fostersekk med levende foster. Anonymkode: 10172...5f3 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #6 Skrevet 23. juli 2021 Meg over. Symptomene med kvalme og slitenhet vedvarte så da begynte jeg å få en mistanke om at det fortsatt var liv Anonymkode: 10172...5f3 1
Niny Skrevet 23. juli 2021 #7 Skrevet 23. juli 2021 En kollega av meg har opplevd først 1 vanlig SA. Så ble hun gravid igjen og var selvfølgelig nervøs. Hun fikk smerter og begynte å blø og har sagt at alt var likt som sist så hun visste hva som skjedde ganske fort. Mener å huske at hun var inne til kontroll for å sjekke at alt var ute, siden gangen før kom ikke alt ut med én gang. Da fant de 1 perfekt foster som levde, hin visste ikke at hun hadde vært gravid med tvillinger. Den ble mistet rundt uke 6-7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå