AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Jeg har en stabil syklus på 27 dager. Denne pp har jeg begynt med babyplan sine eggløsningstester. Er på syklusdag 13 og har testet siden dag 9. Alle er blanke! Ikke et snev av strek. Er dette normalt? Anonymkode: 125a8...6b8
Amatariel Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 (endret) Ikke helt unormalt. Man har forskjellig nivå av LH i kroppen, og mye spiller inn. Når på døgnet du tester, konsentrert urin osv. Det er jo egentlig veldig greit med blank test, da er det ingen tvil om at den er negativ. Verre når strekene begynner å bli litt like og man er usikker på resultatet. Om du ikke gjør det allerede så ta testen mellom kl.15-18 uten å drikke så mye i timene før 👍 Endret 23. juli 2021 av Amatariel 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 Amatariel skrev (8 minutter siden): Ikke helt unormalt. Man har forskjellig nivå av LH i kroppen, og mye spiller inn. Når på døgnet du tester, konsentrert urin osv. Det er jo egentlig veldig greit med blank test, da er det ingen tvil om at den er negativ. Verre når strekene begynner å bli litt like og man er usikker på resultatet. Om du ikke gjør det allerede så ta testen mellom kl.15-18 uten å drikke så mye i timene før 👍 Takk for svar. Jeg tester som regel etter jobb, altså i 16-17 tiden. Det kan jo være at jeg har kort lutealfase, og har eggløsning rundt dag 16-17? Jeg tok vaksinen i forrige pp (to uker siden, rett før mensen) så kan jo også være at den har forskjøvet eggløsningen? 🤷♀️ Anonymkode: 125a8...6b8
Amatariel Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar. Jeg tester som regel etter jobb, altså i 16-17 tiden. Det kan jo være at jeg har kort lutealfase, og har eggløsning rundt dag 16-17? Jeg tok vaksinen i forrige pp (to uker siden, rett før mensen) så kan jo også være at den har forskjøvet eggløsningen? 🤷♀️ Anonymkode: 125a8...6b8 Ja begge deler kan være plausible alternativer. Både kort lutealfase og vaksine som utsetter... Men kan også hende du har kort LH-topp og går rett fra blank negativ EL-test til positiv. Flere opplever det. Og om du f.eks får positiv test imorgen og EL på søndag så har du jo en lutealfase på 11 dager og det er innafor det. Så ikke gi opp! Bare fortsett og test slik du gjør 👍 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #5 Skrevet 23. juli 2021 Jeg fikk også bare svake streker, viste seg at jeg gikk glipp av toppen da den var veldig kort. Jeg gikk ALL IN den mnd jeg ble gravid, testet morgen og kveld. Når streken ble sterkere testet jeg også ettermiddagen. Fikk positiv test ettermiddag/kveld, når jeg testet igjen morgenen etterpå så var streken begynt å bli svakere igjen. det tok lang tid å få positiv el test, tror jeg fikk positiv test på dag 19 eller noe sånt? Da begynte jeg å teste på dag 8-9, så det gikk med noen tester for å si det sånn. Anonymkode: 071c7...0e2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå