Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg teller på fingrene om jeg skal slette brukeren min..?

Og det er mulig jeg bare er ute etter å få bunnsmurt selvfølelsen?...men uansett er det et interressant eksperiment.... Så jeg legger hodet på blokka:) : 

Finnes det en eneste bruker her inne som ville merket eller brydd seg det aller minste om jeg forsvant i kveld?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville du merket eller brydd deg om jeg forsvant herfra? KG er som det er. Bør ikke forvente mer enn det er grunn for på nettet. Mest svada med noen interessante tråder innimellom. Om det er verdt tiden bedømmer du selv.

Anonymkode: 23019...797

Skrevet

Jeg tror ikke så mange bryr seg om du ikke har litt personlig kontakt med noen, eller er "alltid snill og grei" 

Akkurat det er vel likt i alle forum og nettsteder. Men det er mindre normal folkeskikk her. Det er sikkert. Tror det bare har blitt et dårlig miljø gjennom årene. Muligens fordi det er kvinnedominert. 

Men det fins de helt all righte folka her også. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde merket det, men jeg hadde sikkert ikke savnet deg. Ikke negativt ment, men jeg savner jo ikke brukere uansett. 

Anonymkode: 09b5c...067

AnonymBruker
Skrevet

Hva står "ABM" for i brukernavnet ditt?

Anonymkode: b4bdf...2e9

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (39 minutter siden):

Og det er mulig jeg bare er ute etter å få bunnsmurt selvfølelsen?...men uansett er det et interressant eksperiment.... Så jeg legger hodet på blokka:) : 

Finnes det en eneste bruker her inne som ville merket eller brydd seg det aller minste om jeg forsvant i kveld?

Jeg har inntrykk av at flere setter pris på ting som du har skrevet:

Anonymkode: 404b7...6c1

Gjest Elder Millennial
Skrevet
ABM skrev (1 time siden):

Det vet du at det er❤️

AnonymBruker
Skrevet

Kvinneguiden er iskaldt, og ikke laget for hvermannsen. Du må være ganske tykkhudet og må bli vant med å svelge kameler for å overleve over tid. Det er svært vanskelig å etablere relasjoner med noen. Og det er vel ingen som merker om en bruker forsvinner over natta, fordi stedet er så nedsyltet av andre og ikke minst AnonymeBrukere. 

Anonymkode: d84f1...0e0

• Liker 3
Skrevet
Elder Millennial skrev (3 minutter siden):

Det vet du at det er❤️

😃..Nei... ikke før nå!...takk min MDG-venn!

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg har inntrykk av at flere setter pris på ting som du har skrevet:

Anonymkode: 404b7...6c1

Naja...en kan jo mistenke moderator når en gidder bla tilbake til mars...😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hva står "ABM" for i brukernavnet ditt?

Anonymkode: b4bdf...2e9

Hvem spør?

Gjest Elder Millennial
Skrevet
ABM skrev (13 minutter siden):

😃..Nei... ikke før nå!...takk min MDG-venn!

Så godt😃 Vi kan ikke risikere å miste alle de kule MDG folka på en og samme dag😅

Gjest Elder Millennial
Skrevet
ABM skrev (13 minutter siden):

Hvem spør?

Har alltid trodd det sto for anonym bruker mann jeg 🤣🙈

Skrevet
Elder Millennial skrev (1 minutt siden):

Har alltid trodd det sto for anonym bruker mann jeg 🤣🙈

😂...Gjør det selvsagt!....Alt er lett når en er så smart som deg..

Skrevet

Men spørsmålet jeg EGENTLIG lurte på er fremdeles ubesvart....kan man påvirke noens liv positivt med å være her....eller er KG som å skrive i sanden ved lavvann...og bortkastet tid..?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ville du merket eller brydd deg om jeg forsvant herfra? KG er som det er. Bør ikke forvente mer enn det er grunn for på nettet. Mest svada med noen interessante tråder innimellom. Om det er verdt tiden bedømmer du selv.

Anonymkode: 23019...797

Vet ikke om jeg ville brydd meg..hvem er du da?

Skrevet

Svaret er at ja, jeg ville merket det, og ja, jeg ville syntes det var synd om du forsvant. Legger ofte merke til svarene dine.

Sånn mer generelt: Tenker at KG er som verden for øvrig - man må fokusere på de som gir positiv energi og utvikle filter på resten ;) 

God helg, @ABM

Skrevet
ABM skrev (2 minutter siden):

Men spørsmålet jeg EGENTLIG lurte på er fremdeles ubesvart....kan man påvirke noens liv positivt med å være her....eller er KG som å skrive i sanden ved lavvann...og bortkastet tid..?

Tja. 
Jeg vet ikke om man har noen innflytelse på andres liv her inne. Men min mening er at man i noen grad utvider egen horisont, får teste egne meninger, får spørsmål angående egne meninger - som gjør at man tvinges til refleksjon rundt eget verdensbilde. I noen grad lan dette bidra til at man utvikler seg selv, og dermed kanskje blir en bedre person - som igjen kommer medmennesker til gode? 

Jeg har i hvert fall lagt merke til deg, og jeg tror vi har kranglet så busta fyker - men jeg liker brukere som deg, som står for det de mener, og ikke snur etter vinden. Jeg har stor respekt for slike brukere. Dessuten har jeg lagt merke til at du virker svært oppegående når du svarer på innlegg angående andres liv. Du virker empatisk. På tross av at vi to står vidt fra hverandre politisk.

Skrevet
Vera skrev (16 minutter siden):

Tja. 
Jeg vet ikke om man har noen innflytelse på andres liv her inne. Men min mening er at man i noen grad utvider egen horisont, får teste egne meninger, får spørsmål angående egne meninger - som gjør at man tvinges til refleksjon rundt eget verdensbilde. I noen grad lan dette bidra til at man utvikler seg selv, og dermed kanskje blir en bedre person - som igjen kommer medmennesker til gode? 

Jeg har i hvert fall lagt merke til deg, og jeg tror vi har kranglet så busta fyker - men jeg liker brukere som deg, som står for det de mener, og ikke snur etter vinden. Jeg har stor respekt for slike brukere. Dessuten har jeg lagt merke til at du virker svært oppegående når du svarer på innlegg angående andres liv. Du virker empatisk. På tross av at vi to står vidt fra hverandre politisk.

Takk Vera!! Den varmet..og særlig fra deg! Du er ikke enkel å diskutere med selv og jeg har stor respekt for deg også!🌹

Skrevet
Hippogriff skrev (19 minutter siden):

Svaret er at ja, jeg ville merket det, og ja, jeg ville syntes det var synd om du forsvant. Legger ofte merke til svarene dine.

Sånn mer generelt: Tenker at KG er som verden for øvrig - man må fokusere på de som gir positiv energi og utvikle filter på resten ;) 

God helg, @ABM

God helg tilbake...og tusen takk! @Hippogriff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...