AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Hei. Jeg er i midten av 20-åra og har datet en jente i lang tid, hun sier at hun liker meg veldig godt og vil bli bedre kjent med meg, og liker mine personlige kvaliteter veldig godt. Hun dater ikke andre nå for tiden og sier hele tiden at hun vil bli bedre kjent med meg. Men hun sier at hun ikke har den berusende forelskelsen for meg…. At det er noe bed meg som hun ikke synes helt klaffer, og at hun prøver å bli bedre kjent med meg. Hva kan jeg legge i det? Anonymkode: c71fa...a8c
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 Det kommer seg med bedre seksuell kjemi, mer lidenskap. Anonymkode: ce9f0...d31
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 På hvilken måte da? Vi har ikke hatt noe seksuelt sammen, bortsett fra litt kyssing. Hvordan er en bra måte å gå frem på? Uten å bli for påtrengende? Anonymkode: c71fa...a8c
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 Hvor lenge er lang tid og hvor mange dater har dere vært på? Anonymkode: 8d9d8...774
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #5 Skrevet 23. juli 2021 4 måneder. Date minst en gang i uka? Og besøkt hverandre ila sommeren også… Ts Anonymkode: c71fa...a8c
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #6 Skrevet 23. juli 2021 Sex kan fort føre til forelskelse hos kvinner. Du kan jo foreslå det 😄 Anonymkode: d841b...080
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #7 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sex kan fort føre til forelskelse hos kvinner. Du kan jo foreslå det 😄 Anonymkode: d841b...080 Sier hvem? Hvordan foreslå det på en god måte? Anonymkode: c71fa...a8c
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #8 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sier hvem? Hvordan foreslå det på en god måte? Anonymkode: c71fa...a8c Dere er jo ganske voksne, så at ikke sex har kommet på programmet etter alle disse datene, er litt spesielt i mine ører. Kan det være noe av det som skurrer hos henne? Kanskje hun hadde forventet at du er litt mer pågående, og at det virker som om du er lunken? Har du aldri latt hendene vandre når dere kysser? Holdt rund midjen, tatt på rumpa, kjent litt på brystene, og sagt "jeg har lyst på deg"? Etter så lang tid er det virkelig på tide å eskalere det litt. Vær klar og tydelig på hva du vil med forholdet, så slipper du at hun holder igjen på grunn av usikkerhet. Anonymkode: ef4e7...492 3
MartTG Skrevet 23. juli 2021 #9 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere er jo ganske voksne, så at ikke sex har kommet på programmet etter alle disse datene, er litt spesielt i mine ører. Kan det være noe av det som skurrer hos henne? Kanskje hun hadde forventet at du er litt mer pågående, og at det virker som om du er lunken? Har du aldri latt hendene vandre når dere kysser? Holdt rund midjen, tatt på rumpa, kjent litt på brystene, og sagt "jeg har lyst på deg"? Etter så lang tid er det virkelig på tide å eskalere det litt. Vær klar og tydelig på hva du vil med forholdet, så slipper du at hun holder igjen på grunn av usikkerhet. Anonymkode: ef4e7...492 Vi er begge fra et miljø der det ikke pules så mye rundt, vi dusjer ikke sammen heller. Mener du virkelig at mer fysisk kontakt kan føre til mer emosjonell nærhet? ts
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #10 Skrevet 23. juli 2021 MartTG skrev (2 minutter siden): Vi er begge fra et miljø der det ikke pules så mye rundt, vi dusjer ikke sammen heller. Mener du virkelig at mer fysisk kontakt kan føre til mer emosjonell nærhet? ts Ja, det mener jeg, mer for kvinner enn menn, men unntak finnes jo selvsagt på begge sider. Du bør ikke legge det fram på den måten, at dere skal ligge sammen, fordi da vil hun knytte seg til deg. Det er den autistiske måten å gjøre det på. Anonymkode: ef4e7...492
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #11 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det mener jeg, mer for kvinner enn menn, men unntak finnes jo selvsagt på begge sider. Du bør ikke legge det fram på den måten, at dere skal ligge sammen, fordi da vil hun knytte seg til deg. Det er den autistiske måten å gjøre det på. Anonymkode: ef4e7...492 Det er jeg hekt enig med deg i, men hva er en god måte å gå fram på? Tips?? Anonymkode: c71fa...a8c
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #12 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det er jeg hekt enig med deg i, men hva er en god måte å gå fram på? Tips?? Anonymkode: c71fa...a8c Det er jo litt vanskelig, uten å helt skjønne hvordan dere oppfører dere sammen. Vanligvis så kysser og kliner man etterhvert så heftig, at man har lyst til å gå videre, med å ta på hverandre overalt. La henne kjenne at du blir kåt av å være så nært, og bruk ordene dine. Noen kvinner blir veldig aktive, og noen forventer at du skal ta alt initiativ, men hvis du er jomfru, så kan du godt si at dette kan du ikke, så hun må hjelpe til. Å få til en overnatting sammen, er gjerne en anledning. Anonymkode: ef4e7...492
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå