Gjest Gjest_Siv_* Skrevet 17. september 2005 #1 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg er nødt å få meg noe prevensjon nå. Har brukt p- piller for mange år siden, mn det var ikke noe for meg, ble veldig hissig pluss at jeg la på meg litt. Men dette er som sagt noen år siden å det kan ha kommet bedre ting på markedet. Noen her som hvet om noen merker som er brukbare, det kan være p- piller eller mini piller. Eller bruker dere andre former for prevensjon som dere kan anbefale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2005 #2 Del Skrevet 17. september 2005 Noen her som hvet om noen merker som er brukbare, det kan være p- piller eller mini piller. ← Det er jo litt vanskelig å svare på. Det som fungerer for meg fungerer kanskje ikke for deg. Generelt sett så har vel hormoninnholdet i p-piller blitt litt mindre de siste årene. Loette er så vidt jeg vet den p-pillen som pr i dag har lavest hormoninnhold på det norske markedet. Ellers så er det veldig mange, inkludert meg selv, som er fornøyd med Cerazette som er en ny minipille hvor du, i motsetning til vanlige minipiller, har 12 timers sikkerhetsmargin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå