AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Har vært med kjæresten i 2,5 år og vi er begge rundt 40. Vi har sex i allefall 1 gang i uka, som regel 2-3. men nå har det gått 2 uker siden sist og det er egentlig ingen god grunn heller. Det er kun en gang før det har gått så lenge, og da var han sykt opptatt med jobb, men ikke nå. Han tar vanligvis initiativ, men jeg gjør også det innimellom. Jeg har ikke prøvd å ta initiativ på 2 uker, så det er ikke som om jeg har blitt avvist. Men sist vi hadde det avbrøt han fordi jeg begynte å få mensen og sa han ikke ville ha det i senga. Greit nok det, men det var noe med måten han sa det på som var litt sårende. Syntes han sa «eww», men er ikke sikker., Vi har gjort mye i løpet av de to ukene, i helgene vært på overnatting hos andre (men dette har aldri stoppet han før). Men han virker ikke så begeistret for kroppen min da han ser meg naken de siste to ukene heller.. Hva kan det være, tror dere? Anonymkode: 46384...9b7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 Han er utro. Dump han. Anonymkode: 3f423...185
Fioljenta Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 Han kan jo ha hodet opptatt med andre ting. Det skjer i alle fall her i huset. Når det går lenge mellom hver gang, så begynner jeg å overtente. Tror du også driver med det. 🥴 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå