AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Selv elsker jeg våren og de "kjølige" somrene, men de varmeste dagene gjør meg slapp, svett og uten krefter. Skulle ønske jeg var mer tolerant for varmen! Det jeg lurer på er om de av oss som sliter/ikke liker varmen så godt er litt lite A4 som personer generelt? Selv er jeg nok litt rar og annerledes generelt, har litt snevre interesser og er mye alene. Sliter en del psykisk. Har alltid vært og følt meg annerledes. Selv føler jeg f.eks at alle de populære og utadvendte damene (og mennene) elsker sol og varme. Så vi som ikke liker varmen, er vi litt annerledes på flere måter i livet? Anonymkode: 317b2...8a5 4
Milky Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 Tror ikke det har noe sammenheng… men jeg HATER varmen. Blir jævlig gretten og trøtt
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 Milky skrev (7 minutter siden): Tror ikke det har noe sammenheng… men jeg HATER varmen. Blir jævlig gretten og trøtt Men jeg føler det er en sammenheng 😅 For hvor mange influensere f.eks liker ikke varmen? Av de mest populære kontoene på Insta, hvor mange av de liker ikke varmen? Føler som sagt at alle de populære liker varmen. Det at jeg ikke tåler varmen noe særlig gjør bare at jeg føler meg enda mer annerledes 🐒 Anonymkode: 317b2...8a5
Milky Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men jeg føler det er en sammenheng 😅 For hvor mange influensere f.eks liker ikke varmen? Av de mest populære kontoene på Insta, hvor mange av de liker ikke varmen? Føler som sagt at alle de populære liker varmen. Det at jeg ikke tåler varmen noe særlig gjør bare at jeg føler meg enda mer annerledes 🐒 Anonymkode: 317b2...8a5 Liker varmen? Hva vet du om det. De tar bilder i syden for å få mange likes.. ikke nødvendigvis fordi de liker varmen. Og de har heller ikke samme personlighet så skjønner ikke helt hva du mener her 2
eveline Skrevet 23. juli 2021 #5 Skrevet 23. juli 2021 Jeg elsker sol og sommer og varme og er ikke utadvendt og ikke populær heller.😁 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #6 Skrevet 23. juli 2021 Milky skrev (Akkurat nå): Liker varmen? Hva vet du om det. De tar bilder i syden for å få mange likes.. ikke nødvendigvis fordi de liker varmen. Og de har heller ikke samme personlighet så skjønner ikke helt hva du mener her Har ikke sagt de har samme personlighet, virker bare som alle de populære liker varmen. Mente ikke noe hat mot dem, bare en obervasjon. Anonymkode: 317b2...8a5
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #7 Skrevet 23. juli 2021 Introvert, takler ikke varme og misliker A4 😅 Anonymkode: 977af...00d
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #8 Skrevet 23. juli 2021 De jeg kjenner som "hater" varmen kler iallefall ikke av seg, de kommer i bukse og langermet genser om det er 30+, det synes jeg er en spesiell ting de har felles. Anonymkode: 4aa0c...892 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #9 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men jeg føler det er en sammenheng 😅 For hvor mange influensere f.eks liker ikke varmen? Av de mest populære kontoene på Insta, hvor mange av de liker ikke varmen? Føler som sagt at alle de populære liker varmen. Det at jeg ikke tåler varmen noe særlig gjør bare at jeg føler meg enda mer annerledes 🐒 Anonymkode: 317b2...8a5 Men er influencere så veldig A4 da? Flere av de sliter jo psykisk og har div issues så ikke helt gjengen jeg vil sammenligne meg med. Hater varme og har et A4liv her Anonymkode: fa70f...b86
KillerKitty Skrevet 23. juli 2021 #10 Skrevet 23. juli 2021 Er mye alene, sliter psykisk og er langt i fra a4, men elsker sol og varme. Kan fint ta en joggetur midt på dagen, selv på de varmeste dagene. Men vind og væromslag reagerer jeg på.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #11 Skrevet 24. juli 2021 Introvert, lite A4 og elsker varme, gjerne opp mot 35 grader. Anonymkode: 948df...b67
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #12 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): De jeg kjenner som "hater" varmen kler iallefall ikke av seg, de kommer i bukse og langermet genser om det er 30+, det synes jeg er en spesiell ting de har felles. Anonymkode: 4aa0c...892 Ja, dette er jeg enig i! De jeg kjenner som ikke liker varme er ganske A4 på andre områder. Men de kler ikke av seg. Anonymkode: 85986...317
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #13 Skrevet 24. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): De jeg kjenner som "hater" varmen kler iallefall ikke av seg, de kommer i bukse og langermet genser om det er 30+, det synes jeg er en spesiell ting de har felles. Anonymkode: 4aa0c...892 Jeg kan bare svare for meg, men jeg er en av de. Skyldes at jeg hater kroppen min, og er særs lite interessert i å kle av meg når jeg er ute blant folk. Sitter i bikini hjemme da - men ute - da er det på med jeans (men med kortermet overdel - det takler jeg, det er bena mine jeg ikke liker). Jeg er sånn semi-glad i varmen, ok opp mot 25 grader, alt over det synes jeg er for mye. MEN - jeg sliter normalt ikke med varmen selv om jeg er godt påkledd på bena, med mindre det er 30 grader pluss. Men da er jeg aldri ute blant folk heller, så det er sjelden noe problem. Anonymkode: b1a25...923 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå