Noenlunde Skrevet 23. juli 2021 #1 Del Skrevet 23. juli 2021 Hei Jeg er litt overopptatt av musikk og søker ofte opp folk jeg halvkjenner sine lister på Spotify for å se på musikksmaken osv. Det kan være både kollegaer og trenere på treningsstudio osv. Fikk plutselig litt hetta over at de kanskje kan se det? Eller er det anonymt? Føler det kan se litt dumt ut selv om jeg ikke mener noe dumt med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 23. juli 2021 #2 Del Skrevet 23. juli 2021 Ja de får notification 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noenlunde Skrevet 23. juli 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 23. juli 2021 Cisne skrev (1 time siden): Ja de får notification 😉 Haha. Nei, det vet jeg at de ikke får. Har sjekket med en venninne. Men lurte på om det var andre måter å se det på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 23. juli 2021 #4 Del Skrevet 23. juli 2021 Noenlunde skrev (1 time siden): Hei Jeg er litt overopptatt av musikk og søker ofte opp folk jeg halvkjenner sine lister på Spotify for å se på musikksmaken osv. Det kan være både kollegaer og trenere på treningsstudio osv. Fikk plutselig litt hetta over at de kanskje kan se det? Eller er det anonymt? Føler det kan se litt dumt ut selv om jeg ikke mener noe dumt med det. Nei de får ikke noe vasel på det. Kun om du velger å følger dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå