AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 De er i den aldern der de er perfekt ødelagt og ferdig. Enten om de får jobb etter utdanning eller ikke. Før det har de lykkegleden av foreldre. Så dette er vel den perfekte alderen å slå til. Enten om du er mann som søker dame, eller dame som søker mann. 25 eller eldre. Er slikt jeg ser det. Anonymkode: a0d3e...651
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 Men kanskje for sikkerhetsskyld. 30 år kanskje? Hvis de sliter med problemer. Enten 25 eller 30 iallfall. Perfekt milf alder også Anonymkode: a0d3e...651
Bamseklemmer Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 Den beste sexen har jeg nå i 50 åra synes iallefall jeg, 40-50-60 årige kvinner har en mere fandenivolsk sex.... mere ærlige og oppriktig lyd gir de også. De fleste vil oppfylle sine ønsker som de aldri fikk, og jeg har opplevd at de er mere kåte og vil ha mere hyppigere sex enn da jeg var yngre... Noen er som et godstog m/vogn uten bremser, altså ustoppelige😇
Gjest Alterego666 Skrevet 23. juli 2021 #5 Skrevet 23. juli 2021 Jeg har alltid likt og hatt stor glede av sex, men jeg må si at jeg har fått mer ut av det etter at jeg rundet 40 og stort sett har hatt partnere på samme alder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå