Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi har hatt et tøft år med fødselsdepresjon. Har slitt med og ikke ha voksentid, følt seg som dårlig mor etc. Hun har en kjempebra samboer :) Hun har bursdag og jeg lurer på om dere har forslag til en gave som kanskje treffer litt ekstra? 

Har tenkt litt på massasje, fotpleie og lignende. Eller bare invitere henne med ut på middag som jeg spanderer. Vet hun setter stor pris på vårt vennskap og tid sammen.

Anonymkode: a79a8...eea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lag en goodiebag? Gavekort på noe (massasje feks), et «gavekort» på middag ute med deg på din regning, pleieprodukter, en god sjokolade, evt andre ting du vet hun liker. 

Anonymkode: 4bbf9...46a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Lag en goodiebag? Gavekort på noe (massasje feks), et «gavekort» på middag ute med deg på din regning, pleieprodukter, en god sjokolade, evt andre ting du vet hun liker. 

Anonymkode: 4bbf9...46a

Det var et godt forslag :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Venninna mi har hatt et tøft år med fødselsdepresjon. Har slitt med og ikke ha voksentid, følt seg som dårlig mor etc. Hun har en kjempebra samboer :) Hun har bursdag og jeg lurer på om dere har forslag til en gave som kanskje treffer litt ekstra? 

Har tenkt litt på massasje, fotpleie og lignende. Eller bare invitere henne med ut på middag som jeg spanderer. Vet hun setter stor pris på vårt vennskap og tid sammen.

Kanskje essensielle oljer mee beroligende effekt f.eks lavendel. Goloka kan bestilles på nett, er 100% ren olje. Må blandes med mandelolje/kokosolje. Vanndiffuser til oljen eventuelt vet ikke hvor mye du skal bruke. 

Anonymkode: 6b356...978

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Kanskje essensielle oljer mee beroligende effekt f.eks lavendel. Goloka kan bestilles på nett, er 100% ren olje. Må blandes med mandelolje/kokosolje. Vanndiffuser til oljen eventuelt vet ikke hvor mye du skal bruke. 

Anonymkode: 6b356...978

Tenker opptil 600 kr

Skrevet

Du kan også lage et gavekort på barnevakt der du tilby deg å passe nurket når det blir eldre, slik at både mor og samboer får tatt seg en tur på kino eller bare få litt alene tid

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg ville bedt ut på middag. Å komme seg ut må jo føles godt når man er deprimert? Å bli litt sliten og synes at det er godt å komme hjem igjen?  Etter en fin kveld. Hva med en utstilling av noe slag først? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enten middag med deg eller tilby å være barnevakt slik at hun og sambo får noen timer for seg selv. 

Anonymkode: 69164...bba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk, for gode forslag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...