AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Venninna mi har hatt et tøft år med fødselsdepresjon. Har slitt med og ikke ha voksentid, følt seg som dårlig mor etc. Hun har en kjempebra samboer Hun har bursdag og jeg lurer på om dere har forslag til en gave som kanskje treffer litt ekstra? Har tenkt litt på massasje, fotpleie og lignende. Eller bare invitere henne med ut på middag som jeg spanderer. Vet hun setter stor pris på vårt vennskap og tid sammen. Anonymkode: a79a8...eea
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 Lag en goodiebag? Gavekort på noe (massasje feks), et «gavekort» på middag ute med deg på din regning, pleieprodukter, en god sjokolade, evt andre ting du vet hun liker. Anonymkode: 4bbf9...46a 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Lag en goodiebag? Gavekort på noe (massasje feks), et «gavekort» på middag ute med deg på din regning, pleieprodukter, en god sjokolade, evt andre ting du vet hun liker. Anonymkode: 4bbf9...46a Det var et godt forslag Anonymkode: a79a8...eea
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Venninna mi har hatt et tøft år med fødselsdepresjon. Har slitt med og ikke ha voksentid, følt seg som dårlig mor etc. Hun har en kjempebra samboer Hun har bursdag og jeg lurer på om dere har forslag til en gave som kanskje treffer litt ekstra? Har tenkt litt på massasje, fotpleie og lignende. Eller bare invitere henne med ut på middag som jeg spanderer. Vet hun setter stor pris på vårt vennskap og tid sammen. Anonymkode: a79a8...eea Kanskje essensielle oljer mee beroligende effekt f.eks lavendel. Goloka kan bestilles på nett, er 100% ren olje. Må blandes med mandelolje/kokosolje. Vanndiffuser til oljen eventuelt vet ikke hvor mye du skal bruke. Anonymkode: 6b356...978
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #5 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Kanskje essensielle oljer mee beroligende effekt f.eks lavendel. Goloka kan bestilles på nett, er 100% ren olje. Må blandes med mandelolje/kokosolje. Vanndiffuser til oljen eventuelt vet ikke hvor mye du skal bruke. Anonymkode: 6b356...978 Tenker opptil 600 kr Anonymkode: a79a8...eea
Tough cookie Skrevet 23. juli 2021 #6 Skrevet 23. juli 2021 Du kan også lage et gavekort på barnevakt der du tilby deg å passe nurket når det blir eldre, slik at både mor og samboer får tatt seg en tur på kino eller bare få litt alene tid 1
SoWhat? Skrevet 23. juli 2021 #7 Skrevet 23. juli 2021 Tror jeg ville bedt ut på middag. Å komme seg ut må jo føles godt når man er deprimert? Å bli litt sliten og synes at det er godt å komme hjem igjen? Etter en fin kveld. Hva med en utstilling av noe slag først? 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #8 Skrevet 23. juli 2021 Enten middag med deg eller tilby å være barnevakt slik at hun og sambo får noen timer for seg selv. Anonymkode: 69164...bba 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2021 #9 Skrevet 24. juli 2021 Takk, for gode forslag Anonymkode: a79a8...eea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå