Gjest redd Skrevet 17. september 2005 #1 Del Skrevet 17. september 2005 For noen dager siden var jeg inne og fjernet en bit av livmorhalsen pga celleforandringer. Inngrepet gikk greit, og jeg har ikke hatt noen smerter i ettertid. Men i går begynte jeg å blø noe sinnssykt, så jeg nesten blir redd. Jeg har vært oppe hver time hele natta og byttet bind. Jeg fikk beskjed om å kontakte gyn. poliklinikk hvis det skulle dukke opp noe, men de er jo stengt i helga. Er det vits i å dra på legevakta? Kan de gi meg noe som minsker blødningene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 17. september 2005 #2 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg ville tatt kontakt med legevakten - det kan ikke være riktig at du skal blø sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 17. september 2005 #3 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg ville ha ringt legevakta for å be om råd. Ikke vent til mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2005 #4 Del Skrevet 17. september 2005 Det var jeg som var gjesten over. Uansett, jeg satt to timer på legevakta, selvsagt livredd. Måtte ta blodprøve, men blodprosenten var selvsagt helt topp, så jeg vet ikke om jeg helt ble trodd. Men enden på visa var at jeg fikk resept på et medikament som skal stoppe blødningene. Så det ble visst sofa i stedet for effektiv jobbdag på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 17. september 2005 #5 Del Skrevet 17. september 2005 Tror ikke du burde ha gjort så veldig mye uansett i dag når du var nyopperert. Håper blødningen minsker nå. Du får ha god bedring . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 17. september 2005 #6 Del Skrevet 17. september 2005 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. september 2005 #7 Del Skrevet 17. september 2005 Tror ikke du burde ha gjort så veldig mye uansett i dag når du var nyopperert. Håper blødningen minsker nå. Du får ha god bedring . ← Vel, jeg fikk beskjed av legen om å oppføre meg normalt, og har ikke kjent noe som helst, så jeg skulle tro det gikk bra. Nå skal jeg sove og slappe av resten av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #8 Del Skrevet 18. september 2005 Det går helt sikkert bra! Jeg ble konisert for noen år siden og fikk beskjed om at jeg kunne begynne å blø etter noen dager når sårskorpen falt av. Kan ikke huske å ha blødd så mye, men det hadde ikke vært uvanlig/farlig om det hadde skjedd hvertfall. Husk forresten å si i fra til legen at du er konisert dersom du blir gravid senere, ofte vil de gjerne ha deg til gynekolog istede for å gjøre GU selv, bare sånn for sikkerhets skyld, ettersom man blir litt mer sårbar "der oppe/nede". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2005 #9 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg er helt fin nå, faktisk, og har ikke tatt full dose av tablettene, heller. Jeg er skeptisk til den slags medikamenter, så hvis jeg klarer meg uten, er det det aller beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå