AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #1 Skrevet 23. juli 2021 Er det flere som har opplevd at du som dame blir kåtere når du er rundt 33? Merker at jeg har blitt enda mer kåtere når jeg har blitt 33 og det var mannen som var ekstrem kått tidligere. Men han er ikke så kåt lengre sånn som han var. Håper at det blir bedre etterhvert med mannen 😍😍 Anonymkode: 933c2...062
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #2 Skrevet 23. juli 2021 Er det noen som har opplevd lignende at mannen har vært kåt tidligere,men at det skifter etter at du har blitt 33? Anonymkode: 933c2...062
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #3 Skrevet 23. juli 2021 Ja, jeg har blitt kåserer og også mer intens kåt. Mer kraftige orgasmer som gjør at jeg måå stønne, og dette gjorde jeg aldri før. Har også begynt å dagdrømme mer når jeg er ute blant folk. Noen ganger får jeg tenning bare jeg ser en mann. I køen på butikken, på jobb. Jeg begynner å tenke på hva jeg vil gjøre med han. Smake på han. Jeg vil ta han med på nærmeste toalett eller annet sted hvor vi er alene og ha heftig sex med han. Deilig egentlig, men også slitsomt. Spesielt på jobb hvor jeg ikke bare kan dra hjem å fingre 😋 Anonymkode: 64f8b...ab4 1
Gjest Plommetre Skrevet 23. juli 2021 #4 Skrevet 23. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, jeg har blitt kåserer og også mer intens kåt. Mer kraftige orgasmer som gjør at jeg måå stønne, og dette gjorde jeg aldri før. Har også begynt å dagdrømme mer når jeg er ute blant folk. Noen ganger får jeg tenning bare jeg ser en mann. I køen på butikken, på jobb. Jeg begynner å tenke på hva jeg vil gjøre med han. Smake på han. Jeg vil ta han med på nærmeste toalett eller annet sted hvor vi er alene og ha heftig sex med han. Deilig egentlig, men også slitsomt. Spesielt på jobb hvor jeg ikke bare kan dra hjem å fingre 😋 Anonymkode: 64f8b...ab4 Tror nok at det er sommervarmen som også gjør meg kåt 😂😂 ts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå